Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
32481/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga ja Sergei työntävät Noelin Companyn katolta alas.

Vierailija
32482/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri ja Spaniela jäävät itkemään haudalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32483/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla mukava ja keskustella Sagastakin asia hengessä. Silti saan oletettavasti samalta henkilöltä tasaisin väliajoin vastauksia omiin viesteihin, että Laitelat pois, kuminaamari sitä ja tätä, Kikka on tylsä. Minkä helvetin takia mä enää jaksaisin olla kiinnostunut Sagasta, jos mullekaan ei sallita yhtään keskustelua ilman että joku ihminen jatkuvasti tarttuu niihin viesteihin. Pitäiskö mun sitten luoda nimimerkki, jotta tietäisi ettei mulle kannata sitä samaa soopaa kuukaudesta toiseen sanoa. Kiitos, tiedän jo sen mp:n kaikkeen ja mielusti keskustelisin muuta kuin sitä samaa.

32484/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Halpaa, tosi halpaa. Kelataan menneiden vuosien kuvauksia uudelleen.

Ei kai takaumissa mitään halpaa ole. 

Vierailija
32485/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että Olga ja Vivi palaavat sarjaan jossain vaiheessa, koska yhdessä haastattelussa Oona mainitsi salkkareiden yhteisönn on kuin iso perhettä johon aina kiva palata niin uskon, että Olgalla ja Vivillä on sama ajatus

Kummatkin ovat sanoneet, että voisivat palata. Mutta todellisuudessa riippuu hyvin pitkälti kummankin omista ajatuksia ja siitä, mihin suuntaan elämä kuljettaa. Uudelleen kirjoittaminen vie yleensä aikaa kuukausista joskus jopa vuoteen. Riippuu täysin hahmosta. Jirin ja Aaron paluut olivat sellaisia, jossa on suostunut palaamaan ja telkkarista paluujakso tuli vuoden päästä. Kumpaakaan ei välttämättä tarvita sarjassa. Välttämättä eivät ole sellaisia hahmoja, joille tuottajat soittaisivat useasti. Joka vuosi kyllä käydään läpi joitain vanhoja hahmoja, jotka voisivat sopia mukaan ja kysellään että olisiko intoa palata.

Vierailija
32486/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajaryhmässä ei ole toistaiseksi etsitty vauvan näyttelijä. Todennäköisesti kuitenkin häät on kuvattu elokuussa. Uskoisin että loppuraskaudessa käy jotain ikävää. Daniela jää auton alle, putoaa tikkailta jne. jonka seurauksena vauva menehtyy tai luonnollisesti menehtyy vatsaan tai synnytyksessä. Jonka jälkeen Noel alkaa pian painostamaan uudella raskaudella, mutta Daniela ei ole enää valmis yrittämään uudelleen trauman takia.

32487/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sekä Noelia että Akia ja Henrikiä vankilaan.

Sarja kai yrittää selittää että JP oli aidosti ihastunut Haniin.

Vierailija
32488/59562 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään kikka kakkareet eivät tule minun tielleni!! 😡

Vierailija
32489/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikalla taitaa olla parempikin turkis. Jos ei turkis niin ainakin muhkeat kaulukset, kun on lähinnä lähikuvaa. Sen aikaisemmin linkitetyn lisäksi. Sitä en osaa tästä sanoa, onko jollakin muulla ollut sama aikaisemmin vai onko uusi.

Nythän näytti olleen Monikan somepäivänä IG:ssä jälleen vaatesovituksia. Lindalle, Karille ja Anniinalle oli paitoja, Mariannalle housut ja Dahlialle jakkuja. Ehkäpä siis Dahliankin kaappi saa täydennystä. 

Vierailija
32490/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tähän ketjuun kirjoittava on mielisairas

Vierailija
32491/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tähän ketjuun kirjoittava on mielisairas

Mielisairaat katsojat. Kaikki kommentoijat eivät kuulu tähän porukkaan.

Vierailija
32492/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nämä mielisairaaksi haukkumiset. Halveeraatte oikeasti mielenterveysongelmaisia. Toki ei pidä ottaa itseensä. Myös TTK ketjussa on esiintynyt tätä mielisairaaksi haukkumista, jos katsoo sitä ohjelmaa. 

Vierailija
32493/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nämä mielisairaaksi haukkumiset. Halveeraatte oikeasti mielenterveysongelmaisia. Toki ei pidä ottaa itseensä. Myös TTK ketjussa on esiintynyt tätä mielisairaaksi haukkumista, jos katsoo sitä ohjelmaa. 

Entä jos olen itsekin mielenterveysongelmainen? Ei se mitään mielenterveysongelmaisten halveeraamista ole vaan tämän huonon ohjelman ja sen aivopesemien kilttien katsojien.

Vierailija
32494/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olen itsekin mielenterveysongelmainen? Ei se mitään mielenterveysongelmaisten halveeraamista ole vaan tämän huonon ohjelman ja sen aivopesemien kilttien katsojien.

Mä en tiedä ketään joka tuijottaisi tätä ohjelmaa oikeesti muha huurussa. Pikemmin viihdettä vaikka katsoisi. Olisi keskustelu jouhevampaa jos ei liian tosissaan koko aika oltaisi sen suhteen. Ja mitä se on keneltäkään pois? Miksi ketään pitäisi yrittää käännyttää tai haukkua. Sori ei mene mun jakeluun sellanen kiusaaminen. 

Vierailija
32495/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin ja Benjaminin mahtijöllikät.

Vierailija
32496/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://thumbor.prod.telkku.com/wCDrmZhQFt2MjS5tAkfOVq7L_kk=/612x382/sm…

Hani on ainakin 1.10. vielä sarjassa. Laiteloilla varsin lämminhenkistä 🤣

Vierailija
32497/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiteloiden olisi ollut korkea aika poistua. Mokomat iilimadot eivät sitä usko! 😡

Vierailija
32498/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32499/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoma vanerisairaala viritys joutaa purkuun!! 🤬🤬

Vierailija
32500/59562 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanerikoppi Amanda joutaa purkuun. Roskalava on jo tilattu. Sinne voi purkaa rakennusjätteen.

Ketju on lukittu.