Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kikka parkkihallissa. Pian Noel ajaa sen yli. Laitelan lähtölaskenta. Kartanon remontti on pian valmis ja sviitti voidaan purkaa ränsistyneen Amandan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia, Saga, Camilla, Isabella, Laura ovat parhaita hahmoja. Ei nämä Lindat, Mariannat, Hanit, Sallat kiinnosta. Huoh.
Niin enhän mäkään suinkaan ajattele, että nämä olisi parhiata koko sarjan historiassa. Kyse on pikemmin sopeutumisesta siihen mitä on tarjolla. Tiedostan ettei noista poistuneista puoletkaan luultavasti halua palata ja osalla ihan järkevät syytkin.
Minä en ole sopeutunut koska minua ei näin tyhmällä käsiksellä miellytetä tai jollain kumisen Kalervon iltatähdellä ja niin edelleen 😡
No kohtahan se Hanikin lähtee. Hyvä sulle, huono mulle, koska Hani oli yksi kivoimmista uusista.
Musta se oli naurettava lisäys aivan kuten kenen tahansa muunkin mielestä joka ajattelee juonien laatua. Ei ollut mitään jatkumoa menneisyydestä.
Kukaan ei jaksa kimittävän eukon pitämää parin metrin ruokasalia ja komerokäytävän majoitustiloja 🤣
Kukaan ei jaksa sitä miten tyhmä Dahliasta on tehty. Rikas ja muka fiksu, mutta yhtä sinisilmäinen Aarosta. Kohta kaatuu palsta kun mun mielipide on auttamatta väärä. Toivottavasti poistuu kun tollaisena ei tuo sarjaan mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa sitä miten tyhmä Dahliasta on tehty. Rikas ja muka fiksu, mutta yhtä sinisilmäinen Aarosta. Kohta kaatuu palsta kun mun mielipide on auttamatta väärä. Toivottavasti poistuu kun tollaisena ei tuo sarjaan mitään enää.
Anniinat ja muut tulokkaat jää sisällöllisesti uppoavaan laivaan ja rahvaat katsovat sarjojen pahinta einestä 🤣 Minun katselu loppuu kokonaan jos tämä vaatimattomaksi pilattu palvelusväet ja kartanot taakseen jättänyt, mutta ennen niin mahtava rouva Mustavaara poistuu.
Aivan hirveä se majatalo! Minä en voi uskoa että se rouva Mustavaara jonka minä tiedän asuisi tuollaisessa ahtaudessa!?
T. Saga Korkiakoski
Minä en voisi koskaan muuttaa sellaiseen siivouskomeroon! Kaikille Mustavaaroille on kenties tullut alzheimer. Camillankin maku on pettänyt pahasti kun on jopa asunut siellä.
T. Saga Korkiakoski
Joko voit myöntää että roolipeli ja tietyt kommentit on vain tarkotuksellista ärsyttämistä?
Mun muistaakseni Camilla mainitsi Dahlialle jotain Laurasta silloin, kun kuuli ensimmäisen kerran Aaron ja Dahlian alkavasta romanssista. Kidnappauksistakin Dahlia tietää eli on hyväksynyt sellaisen miehen itselleen.
Saga antaa Noelille potkut ja Aamu maalaa kartanoa.
Sarja ilman Sagaa on kuin Dahlia ilman kartanoa.
Saga Korkiakoski ja Pipsa Tiilikainen palaavat suloisten koirien kanssa 😊
Sagan ja Pipsan paluu aidolle ovelle 😊
Saga Korkiakoski ja Pipsa Tiilikainen. Kaikkien aikojen duo. Ei ole Duo Osmokaan mitään.
Saga ja Pipsa tulevat tunnariin Noelin ja Danielan paikalle.
Inka ja Aamu tekevät yllätyspaluun. Ihana Ilari ja Ken ilmestyvät myös.
Kun tota terapeutti kanssa keskustelua seurasi, Aaro on ollut yty äijä aikoinaan. Suorastaan tosi aspa. Nykyinen Aaro on ihan pelle. Joku ihme ukkeli.
Sarja on pelle ilman kartanoa, Sagaa, Pupua ja Pipsaa.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski ja Pipsa Tiilikainen. Kaikkien aikojen duo. Ei ole Duo Osmokaan mitään.
Pää kii säälittävä run**ari.
Iltapulussa vissiin joku bugi, koska ei taida muidenkaan ohjemien kuvat näkyä. Eipä niissä mitään ihmeellistä ollut.
Varjo seuraa onneain: Salla ja Kari jutteli Taalasmaiden keittiössä.
Kalle ja kukkaispoika: Kikka parkkihallissa.
Laitelan lähtölaskenta: Aaro ja Dahlia viinittelee sviitissä.
Daniela aloittaa serkkulakon: Matias, Laila ja Olli kaupalla.
Syyhy ja seuraus: Amandassa Danielan vauvajuhlat. Sampo, Linda, Salla ja Marianna paikalla. Daniela halaa Lailan kanssa, jolla on lahja. Siksi epäilin heidän tekevän heti sovinnon.