Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
32321/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissaan ootte sitä mieltä, että tänä päivänä ainoa vaihtoehto katsoa Salkkareita olisi maksaa joka kuukausi ja katsoa kaikki jaksot putkeen? Kaikilla ei ole samalla tavalla intressejä kuin jollain toisella.

Maksan Rantabaarin ennakoiden takia koska olen koukussa siihen. Salkkarit menee siinä samalla pikakelauksena. Niiden loputtua voi lopettaa jälleen tilauksen.

Mulla taas on nimenomaan niin että ilman Salkkareita voisin katsoa Raban ilmaiseksikin.

Minä en jaksa Salkkareita niin kauan kun on kartanon remontit kesken ja Noelin sekoilut junnaa paikoillaan. Liikaa täytekohtauksia, eikä merkkiä Sagan paluusta.

Vierailija
32322/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissaan ootte sitä mieltä, että tänä päivänä ainoa vaihtoehto katsoa Salkkareita olisi maksaa joka kuukausi ja katsoa kaikki jaksot putkeen? Kaikilla ei ole samalla tavalla intressejä kuin jollain toisella.

Maksan Rantabaarin ennakoiden takia koska olen koukussa siihen. Salkkarit menee siinä samalla pikakelauksena. Niiden loputtua voi lopettaa jälleen tilauksen.

Mulla taas on nimenomaan niin että ilman Salkkareita voisin katsoa Raban ilmaiseksikin.

Minä en jaksa Salkkareita niin kauan kun on kartanon remontit kesken ja Noelin sekoilut junnaa paikoillaan. Liikaa täytekohtauksia, eikä merkkiä Sagan paluusta.

Kiinnostavaa kun mun mielestä nuo remontit ja Sagat on täysin sivujuonia ollut vuosia. Enemmän yllättyisi jos niihin ihan oikeasti palataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32323/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_14472789_3.jpg

Pressissä ihmettelin jo tätä Akin ja Lindan kuvaa, mutta taitavatkin ensi viikolla mennä treffeille (?) ja Lindalla on se uusi mekko päällä ja piiloutuvat. Kenties Mariannaa ja Sampoa tai jotain muuta varten?

Vierailija
32324/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikan storyssa näytti, että hänen takanaan oli kohtauksessa Salla ja Kari. Eroaakohan ne koskaan?

Vierailija
32325/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikan storyssa näytti, että hänen takanaan oli kohtauksessa Salla ja Kari. Eroaakohan ne koskaan?

Eivät eroa, koska kaikki on jymähtänyt.

Vierailija
32326/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan vituttaa toi Lassen hirvipaisti illallinen. Se erityisesti että sen pitää kauhoa sitä ruokaa Henrikin lautaselle. Ihan kuin Henrik ei itse osaisi. Toisaalta yhtä ärsyttävää että meille ei selitetä mitenkään mistä Henrikin inho sitä Lassen pataa kohtaan johtuu. Johtuuko se paidan mausta vai siitä hirvenlihasta. Ja jos tämä jolppi syö sikaa, nautaa tai broileria ja kalaa, mikä siinä hirvenlihassa on? Vai onko tämäkin jolppi vegaani? Meinaan että sarjassa kaikki syö salaattia ja juo vettä. Ja jos ne juo kahvia niin pöydässä ei ikinä ole maito- tai kermatölttiä. Eli juoko nämä kahvinsa mustana? 

Vierailija
32327/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan vituttaa toi Lassen hirvipaisti illallinen. Se erityisesti että sen pitää kauhoa sitä ruokaa Henrikin lautaselle. Ihan kuin Henrik ei itse osaisi. Toisaalta yhtä ärsyttävää että meille ei selitetä mitenkään mistä Henrikin inho sitä Lassen pataa kohtaan johtuu. Johtuuko se paidan mausta vai siitä hirvenlihasta. Ja jos tämä jolppi syö sikaa, nautaa tai broileria ja kalaa, mikä siinä hirvenlihassa on? Vai onko tämäkin jolppi vegaani? Meinaan että sarjassa kaikki syö salaattia ja juo vettä. Ja jos ne juo kahvia niin pöydässä ei ikinä ole maito- tai kermatölttiä. Eli juoko nämä kahvinsa mustana? 

Sarjassa aamiaispöydässä ei koskaan ole pöytälevitettä, juustoa, leikkelettä, maitoa ja sellasia. Kahvia on mukeissa mutta mitään maitotölkki ei koskaan näy. Sitten on aina muka puristettua appelsiinimehua karahvissa. Leivät näyttää olevan sellaisia että niissä on vain salaattia, tomaattia tai kurkkua. Ruokapöydässä tosiaan on aina vain vettä. 

Vierailija
32328/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en muista ollenkaan  näiden Noelin  ja Jirin kaveruudesta yhtään mitään. 

En katsonut kyllä Salkkareita kuin satunnaisesti muutamia vuosia sitten. 

Vierailija
32329/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo heittää Kallen ulos asunnostaan!!

Vierailija
32330/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarolla on kahdeksansuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
32331/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä aika jälkeenjäänyytä porukkaa. Gunnarin putoaminen kalliolta oli pelkkää Aaron mielikuvitusta.

Sen verran osa on jälkeenjäänyttä,  että EI OLE VARA  ostaa maksullista kanavaa ja katsella kaikki etukäteen. 

Entä jos ei ole varaa? Onko se mun vika että sairastelen? Käytänkö rahat mielummin lääkkeisiin vai ennakoihin. Ehkä voit päätellä sen itsekin.

KATSOMO palvelun lataaminen ja käyttäminen on osin ilmaista kunhan kirjautuu katsomoon. Salkkarien päivän jakso on katsottavissa jo 00:01. On perillä kuvioista jo ennen kuin jakso tulee telsusta 19:30-20:00. Meinaan jos haluaa käydä täällä tapahtumista keskustelua. En itse maksaisi siitä että näkisin viikon jaksot ennakkoon. Ei tämä niin makee sarja ole. 

Vierailija
32332/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_14472789_3.jpg

Pressissä ihmettelin jo tätä Akin ja Lindan kuvaa, mutta taitavatkin ensi viikolla mennä treffeille (?) ja Lindalla on se uusi mekko päällä ja piiloutuvat. Kenties Mariannaa ja Sampoa tai jotain muuta varten?

Ensin ajattelin että etsivät jotain lattialta mutta ovat ilmeisesti joo piilossa Mariannalta. Kiinni jäivät. Katseet kertoo. 

Vierailija
32333/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä aika jälkeenjäänyytä porukkaa. Gunnarin putoaminen kalliolta oli pelkkää Aaron mielikuvitusta.

Sen verran osa on jälkeenjäänyttä,  että EI OLE VARA  ostaa maksullista kanavaa ja katsella kaikki etukäteen. 

Entä jos ei ole varaa? Onko se mun vika että sairastelen? Käytänkö rahat mielummin lääkkeisiin vai ennakoihin. Ehkä voit päätellä sen itsekin.

KATSOMO palvelun lataaminen ja käyttäminen on osin ilmaista kunhan kirjautuu katsomoon. Salkkarien päivän jakso on katsottavissa jo 00:01. On perillä kuvioista jo ennen kuin jakso tulee telsusta 19:30-20:00. Meinaan jos haluaa käydä täällä tapahtumista keskustelua. En itse maksaisi siitä että näkisin viikon jaksot ennakkoon. Ei tämä niin make

Mun mielestä jokainen saa katsoa miten haluaa ja keskustella vaikka tv-tahtiin. 

Vierailija
32334/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna ja Milo Snellman takaisin Salkkareihin!!

Vierailija
32335/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Happo, Katy Suutari ja Tiia Louhevaara takaisin!!

Vierailija
32336/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen housut on kamalat. Ihan saatanan isot! 

Vierailija
32337/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vuodelta nakit ja muusi. 

Vierailija
32338/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vuodelta nakit ja muusi. 

Kalle suosi jo tuolloin rumia ja isoja housuja 😅

Vierailija
32339/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aarolla on kahdeksansuuntainen mielialahäiriö.

Ei, kyllä Aarolla on kahdensuuntainen mielialahäiriö, oikean- ja vasemmansuuntainen. Aaro on ihan kaheli heppu. 

Vierailija
32340/59562 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin tyylit oli kamalia osalla sarjassa :D

Ketju on lukittu.