Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Lähti varmaan panemaan Petri ja Kalle.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Anniina lapsellisempi kuin marttyyri-Ismo. Hän luulee olevansa parempi kuin Eva. Toivottavasti Jiri pettää Anniinaa Evan kanssa.
Toivottavasti sut raiskataan elävältä.
Outoa että Noel ei uhkaa Sallaa oikeustoimilla ja ilmoita, että jos taloyhtiö ei järjestä ensitilassa taloon uutta huoltoyhtiötä niin haastaa taloyhtiön oikeuteen. Sallalle pitäisi lyödä luu kurkkuun ja kunnolla.
Taalasmailla pitäisi olla kyltti, jossa lukisi sortumisvaara.
En pidä Sallasta mut onhan tää hauskaa, että Salla sai Noelin moppaamaan 🤣
Sallan pitäisi vieriä rappusia alas ja ulos sarjasta.
Ihme, ettei Noel ole vielä palkannut Seireeniä tai Kirkeä Sallan kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Noel ei uhkaa Sallaa oikeustoimilla ja ilmoita, että jos taloyhtiö ei järjestä ensitilassa taloon uutta huoltoyhtiötä niin haastaa taloyhtiön oikeuteen. Sallalle pitäisi lyödä luu kurkkuun ja kunnolla.
Todella outoa käytöstä Noelilta. Nikkiselle tuntuu olevan sitä yhä.. Munaa.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Anniina lapsellisempi kuin marttyyri-Ismo. Hän luulee olevansa parempi kuin Eva. Toivottavasti Jiri pettää Anniinaa Evan kanssa.
Et ansaitse olla täällä. Sydämeni pohjasta toivon, että sairastut vakavasti ja kuolet. Kukaan ei jaksa sinun jankkaamistasi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei parempi etten kirjottele hetkeen taas, koska kateellisena katson aamun monia peukkuja keränneitä viestejä ja kun vihdoin pääsen mukaan pelkkää alapeukkua ja mussa kaikki vika.
Mä vielä puolustin Kikkis fania mutta nyt riidellään vaan Anniinasta. Tulipahan selväksi ettei päde kaikkiin. Sano Kikkiksestä mitään huonoa olet Kikkis kiusaaja mutta jos puolustat Anniinaa olet vain hullu jota kenenkään ei tarvi ymmärtää. Selvä.
Mä olen sanonut että se ei ole multa pois jos joku tykkää Anniinasta. Pikemminkin se homma on niin päin, että se on muilta pois jos mä en tykkää hänestä.
Tervetuloa huomenna uudelleen roskasarjan pariin!
Oletteko huomanneet, Noel ei enää puhu kuiskaavalla äänellä vaan ihan normaalisti. Muutos on alkanut. Aarolla myös.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen Anniina voisi alkajaisiksi tappaa Evan ja täten todistaa olevansa toisten yläpuolella.
Varo vaan, ettet sä saa luodista Evan sijaan.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei parempi etten kirjottele hetkeen taas, koska kateellisena katson aamun monia peukkuja keränneitä viestejä ja kun vihdoin pääsen mukaan pelkkää alapeukkua ja mussa kaikki vika.
Mä vielä puolustin Kikkis fania mutta nyt riidellään vaan Anniinasta. Tulipahan selväksi ettei päde kaikkiin. Sano Kikkiksestä mitään huonoa olet Kikkis kiusaaja mutta jos puolustat Anniinaa olet vain hullu jota kenenkään ei tarvi ymmärtää. Selvä.
Mä olen sanonut että se ei ole multa pois jos joku tykkää Anniinasta. Pikemminkin se homma on niin päin, että se on muilta pois jos mä en tykkää hänestä.
Ei siltä tunnu musta.. Sori vaan.
Jutta ja Salla voisivat vieriä yhdessä kohti auringonlaskuun ja pysyä poissa Pihlajakadulta.
Hohhoijaa, miten tylsä jakso näytettiin. Tuskin huomennakaan on sen parempi.
Heittikö Ismo Kallen nuorena pihalle homouden takia?
Yllättäen Ismolle iskee paha dementia, jonka takia hän yrittää naida Lailan.