Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
31581/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Kyllähän kaikki hahmot saavat lokaa niskaansa. Miksi Anniinan kohdalla tämä on niin suuri haloo?

Koska Anniinan haukkuminen on mennyt ihan omiin sfääreihin. Tänäänkin valitettiin Anniinan puhuneen hirvipaistipöydässä tai syytetään Sagan kopioimisesta. Ihan todella erikoisia syyttelyn kohteita. Joskus tuntuu että Anniina tekee muutaman kirjoittaman mielestä väärin, jos hengittääkin väärään suuntaan. Tylsä hahmo se on, mutta en ymmärrä miksi sitä muka vihataan. Jodelissakin epäiltiin hahmon hehkutuspostauksissa, että näyttelijä itse tekee niitä... huh huh. Anniinasta ei kai saisi kukaan tykätä.

Tuskin se on haukkumista, kun toteaa Anniinan käytöksen olleen epäkohteliasta, kun poistui kesken hirvipaisti-illallisen.

Tämä nyt on ainakin surkea esimerkki, koska ennen Anniinaa lähti Eva, Kristian, Nella, Henrik ja Jiri. Anniina lähti ukkonsa perään mutta muisti kiittää illasta.

Vierailija
31582/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen ja Petrin suhde on sellainen ihan kuin Petriä ei edes kiinnostaisi. Ja kuinka kauan yksi suurlähettiläs vierailee kotimaassa eikä ole asemapaikassaan Kolumbiassa. Ja noissa rytkyissäkö se Petri painaa sinne työmaalle? 

Tämä on myös aina ongelma monessa Kallen suhteessa. Sillä toisella on salaisuus joka aina heijastaa suhteenkin tylsäksi. Koko viikon jaksot katsoneena Petriä nimenomaan painaa muut asiat eikä varmaan sen takia voi nauttia elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31583/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä että sarjaan tulee mies jota haukutaan. Naiset saa aina heti kaiken paskansa niskaan.

Vierailija
31584/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten ilmapiiri vaihtuu päivittäin. Viikonloppuna oli tosi kivaa ja rauhallista. Nyt jälleen haukutaan ja alapeukutetaan urakalla kaikkien ihan tavallisiakin juttuja.

Vierailija
31585/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Silloin kun Susu tuli sarjaan, niin muistelen hänen saaneen samanlaisen vastaanoton kuin Anniina. Susun kohdalla ei kuitenkaan tainnut olla samanlaista puolustamista, että hui kamala kun tätä haukutaan.

Anniina on kyllä parempi kuin Susu. Anniina ei ole vain erityisen mielenkiintoinen vanerisairaalan lääkärinä.

Vierailija
31586/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jiri ryssii Anniinan, kenen arvelet alkavan heilasteleen Anniinan kanssa, Aki vai Joonatan, joku muu? 

Anniinasta voisi tulla Anniina Aalto-Nikkinen yhtä hyvin Sievinen jos vaihtaa serkkujen kesken samaan tyyliin kuin Heidi.

Vierailija
31587/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Silloin kun Susu tuli sarjaan, niin muistelen hänen saaneen samanlaisen vastaanoton kuin Anniina. Susun kohdalla ei kuitenkaan tainnut olla samanlaista puolustamista, että hui kamala kun tätä haukutaan.

Anniina on kyllä parempi kuin Susu. Anniina ei ole vain erityisen mielenkiintoinen vanerisairaalan lääkärinä.

Samaa mieltä. Anniina ei ole hahmona kummoinen tai kiinnostava, mutta en ymmärrä miksi siitä on tehty kuin sarjan paha. Kilttihän se on vai onko tässä jo päästy siihen, mistä näyttelijä sanoi että voi olla ärsyttävyyteen asti liian kiltti? :D

Vierailija
31588/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallen ja Petrin suhde on sellainen ihan kuin Petriä ei edes kiinnostaisi. Ja kuinka kauan yksi suurlähettiläs vierailee kotimaassa eikä ole asemapaikassaan Kolumbiassa. Ja noissa rytkyissäkö se Petri painaa sinne työmaalle? 

Kallekaan ei vaikuta erityisen rakastuneelta. Petrin näyttelijä ei ole oikea näyttelijä, vaan joka paikkaan tunkeva viihdejulkkis, eikä taida osata näytellä kovin hyvin, eikä Petri oikeasti edes ole Kallen tyyppiä. Kaikki tämä vaikuttaa lopputulokseen.

Kallen hahmossa huomaa että jotain täältä ketjusta on kulkeutunut sarjan tietoon. Kalle ei antanut viikossa anteeksi vaan tässä on jo vuosi välirikkoa. Kallen hahmoa on kirjoitettu hieman "miehekkäämmäksi" Ismon suhteen. 

Se joku vanha Kallen repliikki, jossa Kalle kertoi pitävänsä tummahiuksisista miehistä ja Sallan vanha repliikki, jossa Salla kertoi vaaleansinisen kauluspaidan sopivan Kallen silmiin oli selkeästi otettu tältä palstalta. Täällä palstalla nämä molemmat asiat oli huomattu jo paljon ennen näitä repliikkejä ja näistä oli puhuttu monta kertaa useissa eri viesteissä. Kallen miestyyppi ja Kallelle sopiva väri on täällä ollut tiedossa ilmeisesti sarjan tuotantoa paremmin.

Kartanon remontin puutetta tai Sagan paluuta ei olla vielä otettu kuuleviin korviin.

Vierailija
31589/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanon remontista on vitsailtu eli muistettu asia mainita. Kyllähän vaikka Kallen jatkuvaa huonoa miestuuria on monta kertaa valitettu eikä sille tule ikinä muutosta.

Vierailija
31590/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin menee enää kauan kun Eva ja Jiri päätyvät sänkyyn.

Aivan. Tuntuu jotenkin että koko Jiri muuttuu tarpeettomaksi jos näin ei tapahdu. Tietenkin siinä on pari läheltä piti tilannetta mutta lopuksi näytetään joku "raivokas" kohtaus. Homman jälkeen molemmat ovat häpeissään ja vakuuttelevat toisilleen että tätä ei olisi pitänyt tapahtua (mä kuitenkin rakastan Anniinaa. Mä rakastan myös Kristiania) ja sitten päättävät, tämä ei saa toistua mutta kuinkas ollakaan.. 

Historiikin tuntien niin Jiri on sarjan miehistä (sarjassa olevat) se kaikista epäluotettavin mitä tulee peeniksen housussa pysymiseen. Eli tältä pointilta Jiri ja Eva ovat kuin luotuja toisilleen. 

Vierailija
31591/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tuntuu jotenkin että koko Jiri muuttuu tarpeettomaksi jos näin ei tapahdu. Tietenkin siinä on pari läheltä piti tilannetta mutta lopuksi näytetään joku "raivokas" kohtaus. Homman jälkeen molemmat ovat häpeissään ja vakuuttelevat toisilleen että tätä ei olisi pitänyt tapahtua (mä kuitenkin rakastan Anniinaa. Mä rakastan myös Kristiania) ja sitten päättävät, tämä ei saa toistua mutta kuinkas ollakaan.. 

Historiikin tuntien niin Jiri on sarjan miehistä (sarjassa olevat) se kaikista epäluotettavin mitä tulee peeniksen housussa pysymiseen. Eli tältä pointilta Jiri ja Eva ovat kuin luotuja toisilleen. 

Jiri on pettänyt Katariinaa Heidin kanssa, Alissaa Monican kanssa ja Lindaa Evan kanssa. Voi olla että joku ihan unohtui listasta.

Vierailija
31592/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kuvaa näiden tyttöjen videot. Toisen tytön isä tai veli? Mutta mietin, seisooko hänellä yhtään kuvatessa. Minulla seisoisi hurjasti ja kovaa & nyökkytippa 😛

31593/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä nyt on ainakin surkea esimerkki, koska ennen Anniinaa lähti Eva, Kristian, Nella, Henrik ja Jiri. Anniina lähti ukkonsa perään mutta muisti kiittää illasta."

Samalla logiikalla Jirin pitäisi antaa Evan teot anteeksi, kun itse vei Heidin Joonatanilta. Anniina olisi tuossa tilanteessa voinut näyttää aikuismaisen ja vastuullisen käytöksensä.

31594/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä että sarjaan tulee mies jota haukutaan. Naiset saa aina heti kaiken paskansa niskaan.

Saahan Ismo ja Noel paskaa niskaansa.

Vierailija
31595/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

"Tämä nyt on ainakin surkea esimerkki, koska ennen Anniinaa lähti Eva, Kristian, Nella, Henrik ja Jiri. Anniina lähti ukkonsa perään mutta muisti kiittää illasta."

Samalla logiikalla Jirin pitäisi antaa Evan teot anteeksi, kun itse vei Heidin Joonatanilta. Anniina olisi tuossa tilanteessa voinut näyttää aikuismaisen ja vastuullisen käytöksensä.

Minun pointti oli että jos haluaa tosta illallisesta sanoa, niin täytyy ottaa huomioon ettei Anniina ollut ainoa joka poistui paikalta. Vain Anniinan kohdalla se nähtiin ongelmana, joka oli hiukan outoa.

31596/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan nyt itse ärsytti tuo Anniinan käytös, kun alkaa moralisoimaan heti kättelyssä Evaa, jota ei edes tunne kunnolla, kun itse heilastelee myös pettäjän kanssa.

31597/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Minun pointti oli että jos haluaa tosta illallisesta sanoa, niin täytyy ottaa huomioon ettei Anniina ollut ainoa joka poistui paikalta. Vain Anniinan kohdalla se nähtiin ongelmana, joka oli hiukan outoa.

Ehkä se syy on siinä, että halutaan juuri osoittaa se, että ei se Anniinakaan mikään puhdas pulmunen ole. Sitähän tässä on teille puolustelijoille yritetty tuoda esille, että turha Anniinan on mikään moraalinvartija olla.

Vierailija
31598/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jiri on pettänyt Katariinaa Heidin kanssa, Alissaa

Sebastianin jälkeen Jiri lienee naisten kannalta epäluotettavin mies jonka penis ei pysy pöksyissä. Muistakaa nyt nostalgiastanne pidemmälle, Jiri osaa olla myös hemmetin tunneköyhä ja itsekäs. 

Vierailija
31599/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkis-fani kirjoitti:

Ehkä se syy on siinä, että halutaan juuri osoittaa se, että ei se Anniinakaan mikään puhdas pulmunen ole. Sitähän tässä on teille puolustelijoille yritetty tuoda esille, että turha Anniinan on mikään moraalinvartija olla.

Okei :D Ehkä mulla on sitten ruuvit päässä vinksallaan, kun en ollenkaan voi käsittää nimenomaan tota illallishommaa mitenkään. Jos itse menisit uuden kumppanisi kanssa appivanhemmille syömään niin jäisitkö yksin pöytää jos kaikki muut ovat lähteneet.

Vierailija
31600/59562 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniinan on turha teeskennellä olevansa parempi hahmo kuin kaikki muut pihlajakatulaiset.

Ketju on lukittu.