Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan mielenkiinnosta uudelleen Anniina ja Evan rapputapaamisen enkä oikein ymmärrä, miten se on tulkittu kovin kärkkäästi palstalla. Eihän siinä juurikaan tapahdu mitään kummallista. Anniina ja Eva törmäävät, Anniina pyytää anteeksi sitä todellista törmäämistä ja kysyy voisivatko he aloittaa puhtaalta pöydältä. Eva kertoo olleensa yön sairaalassa ja Anniina lääkärinä ihmettelee asiaa. Eva toteaa ettei asia kuulu hänelle. Anniina toteaa Evan olevan just sellainen kuin Jiri kertoi. Eva yrittää saada Anniinaa mustasukkaiseksi kertomalla Jirin vierailusta ja oli voittokkaana ennen kuin Anniina paljasti ehdottaneensa sitä itse, jotta Eva ja Jiri saisi sovun aikaan. Eva on naama nutturalla ja Anniina sanoi Jirin palanneen Nellan takia ja Jiri haluaa suojella perhettä. Anniina sanoi Jirin luottamuksen menneen Evan valheiden takia. Eva puolustaa tekoaan ja Anniina sanoo ettei Eva ole tilivelvollinen hänelle ja poistuu paikalta. Mikä se ongelma on?
Kuka on väittänyt, että Anniinassa olisi jotain vikaa? Eihän Aarokaan ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Anniina ei taida tietää, että Kalle pitää miehistä. Anniina vaikutti kiinnostuneen Kallesta.
Ajattelin samaa, mutten uskaltanut sanoa. Muutenkin jaksossa korostettiin ja niputettiin yhteen Evan ja Kristianin sekä Jirin ja Anniinan onni. Jiri ja Eva tulee aina olemaan toisissaan jotenkin kiinni. Eri asia sitten mihin suuntaan Kristian ja Anniina lähtevät.
Lähinnä meinasin, kun tässä on aktiivisesti oltu sitä mieltä, että Anniina siellä rapussa meni uhkailemaan peruuttamattomasti Evaa, enkä ymmärrä yhtään mikä siinä kohtauksessa on uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina ei taida tietää, että Kalle pitää miehistä. Anniina vaikutti kiinnostuneen Kallesta.
Anniinan pitäisi käydä näöntarkastuksessa, jos ei huomaa Kallen ilmiselvää suuntautumista.
Kalle on työpaikalla aika neutraali. Tosin ihme se olisi jos asia ei puheessa tulisi ilmi.
Ensi viikolla Petrin nimi ilmaantuu nimitauluun. Saa nähdä noteerataanko asiaa mitenkään. Mulle on ainakin jäänyt epäselväksi asuuko Petri jo Hanin ja Kallen luona vai onko vasta muuttamassa vakituisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä meinasin, kun tässä on aktiivisesti oltu sitä mieltä, että Anniina siellä rapussa meni uhkailemaan peruuttamattomasti Evaa, enkä ymmärrä yhtään mikä siinä kohtauksessa on uhkailua.
Se, että epäystävällisellä äänensävylla sanoo melkein ventovieraalle, että aikoo pitää tämän perheenjäsenten puolia, ja Evan on turha yrittää mitään. Vai oliko Anniinalla ystävällinen äänensävy?
Vierailija kirjoitti:
Paska ilmapiiri täällä. Järkkyä alapeukutusta, pelkkää Anniina vihaa ja seksivideoita. Vain muutamia asiapohdintoja.
Jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että epäystävällisellä äänensävylla sanoo melkein ventovieraalle, että aikoo pitää tämän perheenjäsenten puolia, ja Evan on turha yrittää mitään. Vai oliko Anniinalla ystävällinen äänensävy?
Siis mun mielestä Anniina ei kyllä sanonut pitävänsä kenenkään puolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina sanoi sanatarkasti neutraalilla äänellä "Jos sä mietit, miks Jiri palas, se halus tulla suojeleen sen tytärtään ja mä aion auttaa sitä" mitään muuta puolien pitämistä siinä ei ollut todellakaan missään kohtaan.
Inka-Liina - Syksy
On siis syksy, kuljen Huvilakadun päätyyn. Kuvaukset ei kulje mutta Seilis kyllä jaksaa. Syksy - Pystynkö mitään sarjaan antaan. Lähdön mä koin, en haluu ehkä palata. Syksy - Kuljen Huvilakadun päätyyn. Rooliani en tunne, mutta siniseen vielä kantaa. Syksy - Pystynkö mitään sarjaan antaan?
Sinä tarjosit sivuroolia, minä olin hölmö, panin peliin koko sarjan. Vaikka tarjosit vain sivuroolia, minä olin hölmö, panin peliin koko sarjan.
On siis syksy. Uskoin vakavaa lupausta. No tuottajat on tuottajia ne lupaa mutta mokaa. Syksy - Kaiketi katsojat vielä kestää. Ulkolavastetta katsoin, ei romahdusta voi estää. Syksy - tätä ketjuakin pelkään. Minä olin hölmö, otin mielisairaaksi haukkumiset vastaan. Syksy - Tosiaan ketjua pelkään.
Sinä tarjosit sivuroolia. Minä olin hölmö, panin peliin koko sarjan. Vaikka tarjosit vain sivuroolia, minä olin hölmö, panin peliin koko sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi kyllä olevansa Jirin ja Nellan tukena, että Eva voi pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina sanoi sanatarkasti neutraalilla äänellä "Jos sä mietit, miks Jiri palas, se halus tulla suojeleen sen tytärtään ja mä aion auttaa sitä" mitään muuta puolien pitämistä siinä ei ollut todellakaan missään kohtaan.
Niin, eli auttaa pitämään Nellaa suojassa Evalta. Outoa mennä melkein ventovieralle tuollaisia sanomaan.
Miksi Anniinan johonkin yhteen sanaan pitää jäädä kiinni. EHKÄPÄ EVAN kannattaisi yrittää sopia Anniinan kanssa niin voisi jopa saada siitä liittolaisen eikä vaan juosta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Anniina on turha hahmo. Sarjan laatu putoaa entisestään.
Vanerisairaalakin on ennestään turha ja epäuskottava lavaste.
Jiri on miehekkäämpi kuin Kristian.
Kävikö Joonatan yhdessä Talen kanssa siellä hiustensiirrossa?
Vierailija kirjoitti:
Jiri on miehekkäämpi kuin Kristian.
Tämä ei ollut mikään uutinen. Ihan selvästi munaa enemmän kuin siinä jänössä.
Gunnar menee naimisiin Ismon kanssa.
Oliko keväällä jotain että Laila oli ihastumassa Henrikiin? Sitä oli parissa jaksossa ja sitten asiaan ei ole palattu mitenkään?
Katsoin ihan mielenkiinnosta uudelleen Anniina ja Evan rapputapaamisen enkä oikein ymmärrä, miten se on tulkittu kovin kärkkäästi palstalla. Eihän siinä juurikaan tapahdu mitään kummallista. Anniina ja Eva törmäävät, Anniina pyytää anteeksi sitä todellista törmäämistä ja kysyy voisivatko he aloittaa puhtaalta pöydältä. Eva kertoo olleensa yön sairaalassa ja Anniina lääkärinä ihmettelee asiaa. Eva toteaa ettei asia kuulu hänelle. Anniina toteaa Evan olevan just sellainen kuin Jiri kertoi. Eva yrittää saada Anniinaa mustasukkaiseksi kertomalla Jirin vierailusta ja oli voittokkaana ennen kuin Anniina paljasti ehdottaneensa sitä itse, jotta Eva ja Jiri saisi sovun aikaan. Eva on naama nutturalla ja Anniina sanoi Jirin palanneen Nellan takia ja Jiri haluaa suojella perhettä. Anniina sanoi Jirin luottamuksen menneen Evan valheiden takia. Eva puolustaa tekoaan ja Anniina sanoo ettei Eva ole tilivelvollinen hänelle ja poistuu paikalta. Mikä se ongelma on?