Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Se Karin kaveri Härkönenkään ei ilmeisesti ole koskaan esiintynyt sarjassa. Eikös Karilla ollut myös toinen mystinen kaveri Ikonen tai vastaava?
Äh, tuli kaksi kertaa mun viesti, kun palsta väitti ettei aiempaa lähetetty niin kirjoitin uudestaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bf54aab-f93c-4985-b85e-725d46a29a0a
Kohtasitko limaisen möllykän mökkirannassasi? Toimi näin
Veeti kuvasi epätavallisen suuren limamöllykän Hämeenlinnassa.
4639. Ei kotini ovi ees narahtanut
4640. Jiri ja ikägreasy
4641. Akille soi Lindandia-hymni
4642. Karistuksen viimeinen kiuas
4643. Varjo seuraa onneain
4644. Kalle ja kukkaispoika
4645. Laitelan lähtölaskenta
4646. Daniela aloittaa serkkulakon
https://www.seiska.fi/rikos/salkkarit-tahden-salattu-rikostausta-paljas…
"Aaron Bojang syyllistyi käräjäoikeuden mukaan rikokseen ollessaan 17-vuotias. Hän oli siihen aikaan jo mukana suosikkisarjassa."
Tuleeko taas jotain riitaa vai yrittääkö Noel saada Lailan ja Matiaksenkin pois Danielan elämästä?
Inka-Liina - Uusi tuotanto
Näin myöhään illalla harvemmin Salkkarit enää, loistaa. Mutta vanha tuotanto ymmärsi väistyä, tieltä. Viimeinen jakso ennen kuin Salkkarit herää, laatuun. Juuri silloin uusi tuotanto riensi auttamaan, meitä.
Tältäkö se tuntuu, kun löytää pelastuksen? Hei tältäkö se tuntuu ennen kuin taas laulaa saan? Pitkän ajan jälkeen, mä olen elossa. Hei pidä musta kiinni jos taas sarjan taso katoaa.
Vanha tuotanto purjeissa on ja huhuu, häviöö. Me vaan hiljalleen näytellään vaikka eronneet ragee. Huomaatko kuinka puutteet ne kaikki menee, piiloon? Tätä tunnettua tuttua ei pääsee Inka pakoon.
Tältäkö se tuntuu, kun löytää pelastuksen? Hei tältäkö se tuntuu ennen kuin taas laulaa saan? Pitkän ajan jälkeen, mä olen elossa. Hei pidä musta kiinni jos sarjan taso taas katoaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bf54aab-f93c-4985-b85e-725d46a29a0a
Kohtasitko limaisen möllykän mökkirannassasi? Toimi näin
Veeti kuvasi epätavallisen suuren limamöllykän Hämeenlinnassa.
Rasismia, raakun vuoksi surumarssia ja möllykkä tahdotaan hävittää. Orpo heti nyt toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko taas jotain riitaa vai yrittääkö Noel saada Lailan ja Matiaksenkin pois Danielan elämästä?
Tällä hetkellä eivät ole väleissä muutenkaan mutta varmaan jotain sellaista.
En osaa enää ottaa Sallan juttuja sarkastisena huumorina vaan ärsyttää jo koko hahmo, jopa itse näyttelijäkin. 😡
Musta tää Sampon ja Mariannan kuvio on niin feikki.
Noel ja Daniela menivät muuten kihloihin ja Daniela kertoi Noelille ettei tarvitse ketään muuta kuin Noelin ja lapsen. "Daniela aloittaa serkkulakon" liittyy todennäköisesti tähän.
Yhdessä jaksossa korostettiin myös tosi paljon Jirin ja Anniinan ja Noelin ja Danielan onnea. "Mikään ei mene pieleen" yms muuta lässytystä. Omasta mielestä on täysin selvää, että jotain tulee tapahtumaan, Daniela ehkä saa keskenmenon ja Anniinasta paljastuu jotain Jirille tai Jiri tekee jotain.
Vierailija kirjoitti:
En osaa enää ottaa Sallan juttuja sarkastisena huumorina vaan ärsyttää jo koko hahmo, jopa itse näyttelijäkin. 😡
Paluun jälkeen ollut täysin sietämätön. Olisi saanut jäädä Ressu Redfordin kanssa auringonnousuun eikä kirjoittaa mitään Ressu-poikaa, joka ei näytä yhtään Ismolta 😡
Vierailija kirjoitti:
Musta tää Sampon ja Mariannan kuvio on niin feikki.
Keksimällä pitää keksiä jotakin.
Noel senkus lukitsee pikkuvaimon itseensä. Vaikka rakkaus onkin hieno asia niin jotenkin surullista
Aino mainittiin myös. Lepää rauhassa Jasmin!
Oliko se entinen vai nykyinen Aaro joka antoi hyvät kyydit Dahlialle? Kuinkahan niiden suhteenkäy? TuleekoAarosta taas ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se entinen vai nykyinen Aaro joka antoi hyvät kyydit Dahlialle? Kuinkahan niiden suhteenkäy? TuleekoAarosta taas ilkeä?
Tuli jo, näyttää tosi ilkeältä, mummo ei vaan vielä tajua🙄
Dahlia haluu vaa Aarolta kovaa kyytiä
Eikös Kajanderin perheellä ollut myös joku sukulais- tai ystäväperhe, jossa oli ainakin Lauri-niminen henkilö, ja oisko toinen ollut Siiri. Muistan, kun täällä ja Jodelissa spekuloitiin Laurin paljastuttua Sabrinan vainoajaksi että olisi se sama Lauri jonka Kajanderit tuntee ja Miki tietäisi vainoamisesta ja koittaisi sabotoida tutkintaa ja siksi vainoamisen tutkinta takkuili:D koskaan ei taidettu mainita olivatko nämä Siiri ja Lauri aikuisia, vai jotain Lailan ja Matiaksen kavereita.