Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
29581/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Olga ei haluaisi olla missään tekemissä sarjan  kanssa niin uskoisin, että Miran hahmo olisi jätetty lopullisesti sinne hoitopaikkaan  tai kuoleman kautta jättänyt sarjassa, mutta hänelle vieläkin tarina jätettiin auki

Vierailija
29582/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle yritti panna Katariinan kanssa mutta Kallella ei seissyt. Kalle käytti erektioinjetioita ja jäi kiinni niistä 😅

Muistan vain väläyksiä tästä. En ees muista miten se tuli ilmi, että Kalle oli ihastunut mutta muistan sen elävästi kun Katariina käveli Cindyn kanssa Espan puistossa ja kehuskeli Cindylle heidän seksielämää todella hyväksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29583/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina ja Kalle yritti kanssa sitä kolmenkimppaa. Kallehan ei tainnut enää muuta halutakaan. :D

Vierailija
29584/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina voisi olla Anniinan sisko ja taustarina, etteivät ole olleet tekemisissä jonkun typerän riidan takia. Katariina lähti Jenkkeihin ja jäi sille tielle. Sarjassa Katariina on ollut aina Mäkelä, Miika Mäkelän ex-vaimo. Oma sukunimi voi olla mikä tahansa. Vaikka se Aalto, mutta oletus on että sukunimi on peräisin entiseltä aviomieheltään.

Vierailija
29585/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä yhden laulun uskaltaa laittaa tauon jälkeen, älkää pliis kivittäkö! T. Inka-Liina

Salkkareiden kuningatar

Miten musta tuli tällainen, pettynyt ja unohtunut. Ennen tuotantoakin arvostin, huonoja sarjoja karttelin. Musavideossa touhotin, katsojia sydämiä sulatin. Nyt en mahdu lavasteisiin seisomaan, Seilis koita minut unohtaa.

Salkkareiden kuningatar, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon. Salkkareiden kuningatar, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon.

Miten kestää kärsivällisyys ihmisen, jos ei jaksa huonoa laatua. Ennen näyttelemistäkin rakastin mutta huonon budjetin kanssa on sumeaa. Hakeudun taas seuraan vanhojen, kaltaisteni tähtien. Jos et näe mua kun tunnarissa, olen siirtynyt joukkoon boikotoimaan.

Salkkareiden kuningatar, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon. Salkkareiden kuningatar, se minä oon, en ota nykyisyyttä huomioon.

Vierailija
29586/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle yritti panna Katariinan kanssa mutta Kallella ei seissyt. Kalle käytti erektioinjetioita ja jäi kiinni niistä 😅

Muistan vain väläyksiä tästä. En ees muista miten se tuli ilmi, että Kalle oli ihastunut mutta muistan sen elävästi kun Katariina käveli Cindyn kanssa Espan puistossa ja kehuskeli Cindylle heidän seksielämää todella hyväksi :D

Eliaksen reaktio on ainaki tässä, kun kuuli seurustelusta 🤣

Vierailija
29587/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Saga ja Anniina mitenkään mahtua samaan tunnariin?

Vierailija
29588/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Mäkelä os. Korkiakoski vai Aalto?

Vierailija
29589/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina, Anniina ja Saga - voimakas sisarkolmikko!

Vierailija
29590/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähtää pää jos Saga ei saada alkutunnariin Sallan tilalle 

Vierailija
29591/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Sagan näyttelijä asu tai pyöri aika paljon ulkomailla ja muissa töissä. Ei välttämättä Salkkarit pidemmällä tähtäimellä ole mieleen.

Vierailija
29592/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoja joita haluaisin:

Kikkiksen salaisuus saa Liljan kukkimaan

Saga valaisee Aurengollaan

Noel saa Sagan päätöksen

Amanda 2024

Aarolla ja Lauralla on Juttatuokio

Anniinan aallot kuohuavat Tammen suuntaan

Ismo poimii Mansikan

Dahlia tutkii makuaan pupustamossa

Vierailija
29593/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Kaarakainen yllättyi Anneli Mansikan suosiosta: "Siis mitä, vieläkä joku muistaa!?"

Vierailija
29594/59562 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Sagan näyttelijä asu tai pyöri aika paljon ulkomailla ja muissa töissä. Ei välttämättä Salkkarit pidemmällä tähtäimellä ole mieleen.

Matkoilta ollut kyllä paljon materiaalia stooreissa. Ei ehkä pidemmällä tähtäimellä, mutta jos näkyisi enemmän. Hän on töissä Helsingin kaupungilla että varmasti se sitoo jollain tavalla enemmän Suomeen.

Vierailija
29595/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta oon miettinyt, että tämän Ihmeidentekijöiden tunnari oli kyllä todella kompelö ja ysärimäinen, jos vertaa millainen Salkkareiden oli. Tuo on viimeisestä jaksosta 18.12.1998 ja tammikuussa alkoi samalla paikalla Salkkarit. Melkein sanoisin että Salkkareiden vanha tunnari sopisi uusilla hahmoilla tähän päivään. En tosin tiedä kuka sen on tehnyt ja onnistuisiko lähes täydellinen jäljennös.

Vierailija
29596/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella varmaan seisoo jo tähän aikaan aamusta ja on paneutus.

Vierailija
29597/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsti Kaarakainen yllättyi Anneli Mansikan suosiosta: "Siis mitä, vieläkä joku muistaa!?"

Missä yllättyi? Lähde!

Vierailija
29598/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen aamupanetus ja jöpöttävä muna.

Vierailija
29599/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki poistui samantien tunnarista, luonnollisesti. Jiri ja Anniina tulivat välittömästi tilalle, luonnollisesti. Erikan ja Vertin sijoituksesta samaan kuvaan voi päätellä jotain.

Onkohan Magnus ja Matias... Homoja? 

Vierailija
29600/59562 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen aamupanetus ja jöpöttävä muna.

Petrillä riittää töitä pitää Kalle tyytyväisenä. 

Ketju on lukittu.