Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ei voi mitään, seisoo ihan saatanasti kun kiihottaa! 😱
Jos Mimosa olisi 29-vuotias ja Tamara 41. Ei siinä kovin suurta ikäeroa olisi
Vierailija kirjoitti:
Seisooko oikean puoleisesta?
Miksi tämän ketjun kirjoittajat keksivät parempia juonikuvioita kuin tuotanto?
Maarit meni Hannan luo omatunnontuskissaan. "Hanna rakas, anna mulle anteeks! Kaikki on mun syytä ja mun perhe vihaa mua, mut en mä tarkottanu pahaa!" Hän itki ja otti ryypyn viinapullostaan. Lähtiessään tasapaino petti pahemman kerran ja Maarit rysähti hengityskoneen päälle ja johdot irtosivat. "Saatanan saatana!" Maarit raivosi, kompuroi ylös ja katsoi aiheuttamaansa vahinkoa. Hän järkyttyi huomatessaan, että hänen temppunsa maksoi Hannan hengen. "Voi nyt hemmetti, Hanna herää!" Maarit aneli, mutta oli liian myöhäistä. Maarit otti rohkeusryypyn ja pakeni paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisooko oikean puoleisesta?
Mulla ainaki seisois siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän ketjun kirjoittajat keksivät parempia juonikuvioita kuin tuotanto?
Koska sarjan fanit ovat paneutuneet Salkkareiden sieluun ja sydämeen paremmpin kuin tuotanto, joka ajattelee ihan muuta.
Huonot ennakot. Thanks a lot.
Tarkotin vain että Rabassa kaikkien pitää olla suhteellisen nuorekkaita. Paitsi muutama vanhempi mutta ne on aina jonkun äitejä tai isiä :D
Kyllä te kaiken maailman Susuja ja Noeleita ootte tänne valmiita ottamaan mut ette mun lempihahmoja. Ettekö te tajua että mä haluan tänne PIPSAN PIPSAN PIPSAN PIPSAN PIPSAN!
Ette koske siihen laatuun! Ei saatana! Tässä tuotannolle sopiva koriste, paskatahra ulkolavasteeseen!
Hieno sarja hieno sarja. Voihan sitä tällasia ratkasuja kehitellä laadun huonontamiseksi, niin voi vikitellä helpommin rahaa katsojilta. Mut kannattaa olla varovainen tän ulkolavasteen kanssa, ettei vaan mene rikki... hups!
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin vain että Rabassa kaikkien pitää olla suhteellisen nuorekkaita. Paitsi muutama vanhempi mutta ne on aina jonkun äitejä tai isiä :D
Tamara on nuorekas. Näyttelijän ikäisekseen. Kyllä minä haluaisin näyttää häneltä tuossa iässä.
Sinähän tässä sitä sarjan sabotointia harrastat, veit puol tuotantoakin sinne Munkkiniemeen!
Mä maksoin tosta ulkolavasteesta aika paljon!
Vierailija kirjoitti:
https://imageproxy.a2d.tv/?source=https%3A%2F%2Ftvmedia.image-service.e…
Johtoryhmä.
Johtajan huoneessa. Ei luo illuusiota suuresta sairaalasta kun sama käytäväkin ollut vuodesta 2009.
Ja minähän en sun lavasteisiis puutu kuhan teet niitä jossain muualla!
Mistä tiedät Tamaran tai Mimosan ikää?