Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mikä tyttäremme Pertteli-Ynjevin toiseksi nimeksi.
T. Marianna Kurki ja Sampo Kaukovaara
Nämä huumebisnekset saa nyt luvan loppua tai muuten minä teen ilmiannon poliisille!
T. Lars Ekholm
Joonatanilla on positiivinen tunne, että hän voittaa äänestyksen. Kokous järjestetään Amandassa. Ismo toimii puheenjohtajana ja Gunnar sihteerinä. Tilanne on kutkuttavan jännittävä. Miten käy Joonatanille?
Tuulihattuja Dahlian häätarjoiluissa. Vuokon tuulihatut.
Onko Amandassa vielä viinikellari?
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Aaron Valinnan pakastealtaasta?
Entä jos susta ei enää ole siihen. Jos koko firma menee tuuliajolle?
T. Dahlia Mustavaara
Sain kaverin vanhasta ketjusta s-postin kautta. Enää ei onnistuisi. Tavattiinkin mutta elämät vei eri suuntiin. Enää en uskaltaisi antaa sitäkään tänne.
Onko Ismo ja Seppo rakastavaiset? Olen spekuloinut että Ismo pannu Seppoa ainakin kahdesti perseeseen.
Aaron mielestä kookosrasva on terveellistä. Siinä tapauksessa hänen kannattaa syödä sitä joka päivä ja mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Aaron Valinnan pakastealtaasta?
Hinta 2,90€ 😆
Vierailija kirjoitti:
Sain kaverin vanhasta ketjusta s-postin kautta. Enää ei onnistuisi. Tavattiinkin mutta elämät vei eri suuntiin. Enää en uskaltaisi antaa sitäkään tänne.
Mun tarjous on vielä voimassa jos sen näit. Voin vaikka jakaa oman s-postin.
Vierailija kirjoitti:
Aaron mielestä kookosrasva on terveellistä. Siinä tapauksessa hänen kannattaa syödä sitä joka päivä ja mahdollisimman paljon.
Palmuöljystä se oli. Gunnar sanoi ettei varmaan ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ismo ja Seppo rakastavaiset? Olen spekuloinut että Ismo pannu Seppoa ainakin kahdesti perseeseen.
Saunan hikisillä laudoilla on miesten kutvana soinut. Ismon pallit rytmikkäästi lyöneet Sepon persettä vasten.
Mitä, onko Ismolla ja Sepolla ollut sutinaa? Anneli on tarjonnut mansikoita paljon ja näköjään ihan turhaan.
John Savikko päihittää Noelin.
Vierailija kirjoitti:
Kookosrasva onkin terveellisempää kuin palmuöljy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko Ismolla ja Sepolla ollut sutinaa? Anneli on tarjonnut mansikoita paljon ja näköjään ihan turhaan.
Ei ole.
Se on murhahtavaa!
T. Inka Haapala