Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää syyttää kiusaajaksi. Oikeasti siitä tulee ihan helvetin huono mieli, kun ei todellisuudessa ole kiusannut yhtään ketään mutta alkaa jo vainoharhaisesti ajattelemaan, että on tehnyt jotain väärää.
Arvaa tuleeko mulle hyvä mieli että Kikkistä vähätellään. No sitten varmaan saa sitä sun Kalleakin vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää syyttää kiusaajaksi. Oikeasti siitä tulee ihan helvetin huono mieli, kun ei todellisuudessa ole kiusannut yhtään ketään mutta alkaa jo vainoharhaisesti ajattelemaan, että on tehnyt jotain väärää.
Arvaa tuleeko mulle hyvä mieli että Kikkistä vähätellään. No sitten varmaan saa sitä sun Kalleakin vähätellä.
En ole vähätellyt Kikkistä missään kohtaa. En vain osaa tulkita tietynlaisia viestejä oikein. Kyllä vika on minussa, olenhan muutenkin virheellinen ihminen. Kiusattu, alistettu ja vieläpä normaalisti poikkeava ei-hetero.
Huomasin Ismossa ja Lindassa sen, että heillä on yhteistä, että kummalakin on Ismolla on homo poika ja Lindalla lesbo tytär ja Ismo ei tunnu tykkäävän Kallen miehistä kuten Petristä ja Samposta ja Linda ei tunnu tykkäävän Violan kumppanista Mirasta
Vierailija kirjoitti:
🕊
https://scontent.cdninstagram.com/o1/v/t16/f1/m83/E845EA5E883822260849A…
Mäkin oon muutamat kerrat selannut näitä vanhoja kohokohtia Instasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin ois täyttänyt tänään 29 vuotta. 🕊🤍
😢
Ymmärrän Jasminia. Onhan tämä elämä paskaa.
Myös ketjussa on pilkattu itsetuhoista ihmistä. Itse asiassa häntäkin syyteltiin kiusaajaksi, kun kommentoi tiettyjen hahmojen näyttelijöiden taustoja. Toivottavasti hän on edelleen täällä meidän kanssamme. Jos ei ketjussa niin elämässä. Sen takia en ymmärrä, miksi näitä tämmöisiä syytöksiä edelleen esitetään. En minä ainakaan näe tossa kiusaamista. Haluaisin mielusti kuulla, mikä siinä on se kiusaaminen? Sekö että sanoo ettei Kikkiksen näyttelijä tee näyttelijänä töitä vaan on koordinaattori?
Se että vähätellään toisen lempi hahmoa ja sanotaan sen olevan turha. Susullako sitten on jotain tärkeää virkaa vai?
Sagaa on myös sanottu turhaksi. Ei ole sekään kivalta tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vähätellyt Kikkistä missään kohtaa. En vain osaa tulkita tietynlaisia viestejä oikein. Kyllä vika on minussa, olenhan muutenkin virheellinen ihminen. Kiusattu, alistettu ja vieläpä normaalisti poikkeava ei-hetero.
Ei haittaa jos vahingossa tulkitsee väärin. Hyvä että nyt ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Susua, Kallea tai Noelia ei taas sanoa turhiksi. Taitaa kuulua ketjun sääntöihin. Epätasa-arvoista.
Onko sitä ylipäätänsä pakko vähätellä aina muiden suosikeita? Kyllähän Joanna, Susu ja Miki saa koko ajan lokaa. Jos Kallesta kirjoitetaan muistetaan lähes joka kerta kommentoida, kuinka Kallen pitäisi poistua sarjasta tylsänä hahmona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susua, Kallea tai Noelia ei taas sanoa turhiksi. Taitaa kuulua ketjun sääntöihin. Epätasa-arvoista.
No ei kyllä kuulu. Ja oon ihan Kalle fani mutta en odota mitään sellasta 😂 Ärsyttää lähinnä jos jatkuvasti samaa. En minäkään kommentoi koko ajan mun mielestä huonoja hahmoja.
Kikkishän oli keväällä ruudussa, mutta en huomannut keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ei sekään, kun jatkuvasti muistutellaan Laitelan perheen turhuudesta. Tässä on hiukan pattitilanne. Jos kaikki välttäisi turhaa kommentointia niin keskustelukin olisi mielekkäämpää. Eri asia jos sarjassa on juonikuvio menossa ja sen pohjalta kommentoi hahmoja.
Ylihuomenna juonipaljastuksia. Perjantaina ennakot. Mukavaa päästä jatkamaan joka tapauksessa.
En ole kauheasti tältä ajalta jaksoja katsellut, mutta nyt tuo Antero teki suuremman vaikutuksen. Sopivan maanläheinen hahmo. Lauran aikaisemmat miehet, Markus, Aki, Kari, Aaro, ihan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ylihuomenna juonipaljastuksia. Perjantaina ennakot. Mukavaa päästä jatkamaan joka tapauksessa.
ihanaa
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti tältä ajalta jaksoja katsellut, mutta nyt tuo Antero teki suuremman vaikutuksen. Sopivan maanläheinen hahmo. Lauran aikaisemmat miehet, Markus, Aki, Kari, Aaro, ihan erilaisia.
Huomasin juuri että istuuko tässäkin "Fiona Männistö" kohdassa 14:40? Olisiko Pertun isä ollut narsisti? Ei olisi ihme kun miettii millainen Perttukin on.
Inhosin nuorempana muun muassa tuota Anteroa, mutta myöhemmin ihan ok ja symppis. Huomaan että herkästi mielipiteet nuorempana ja vanhempana vaihtelee. Silloin kiinnosti enemmän nuoriso-osaston hahmot.
Sarjassa on liikaa pieniä sivuhahmoja. Eikös Ollikin ollut monta viikkoa keväästä sivussa.
Käännä vielä veistä haavassa. Taidat nauttia siitä.