Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et Henrik onnistuu pitämään huumeongelman salassa. Saa apua joltain muulta ulkopuoliselta.
Henrik joutuu Rauhalampeen. Hänellä on taipumusta vanhemiin naisiin kuten siihen poliisi Joannaan, tällä kertaa kohde on juristi Laura Kiviranta, joka on vieläkin Rauhalammen hoitokodissa.
Eiks Laura kuitenkin ole reippaasti yli 50v. Mut Rauhalampi olisi hauska tosin ulkokuori ei voisi olla sama, kun se on nykyään Helsingin ainoa sairaala :D
Ikä on vaan numero vaikka ois ne mustakin hiukan erikoinen pari.
Kenelleköhän sitä rahaa tulee paljon? Myykö Marianna kahvilan Jirille ja saa rahaa? Henrik alkaa tienaamaan huumeista ja samalla kuluttaa saamansa rahat jonkun toisen kilpailijan kamaan?
https://www.seiska.fi/katso/salatut-elamat-nayttelija-tuuli-mattila-pal…
Tässä muuten mainitaan Tuulin etsivän aktiivisesti näyttelijäntöitä, vaikka onhan se ollut tiedossa.
Jos on Mikkeli mielessäin niin puhutaanko silloin kikkelistä?
Kalle pieraisi niin Lauri virnuili ja nauroi. Onko teidän mielestä muka ok naureskella.
Se sun siskonmakkarakeittos on biojäteastiassa ja sinne se kuuluukin ja huomenna sä vaahtoat jo ihan jostain muusta.
Etkö sä ole kuullut sellaista sanontaa, että se joka, siskonmakkarakeitollaan rehentelee, se nenilleen saa.
Mitä te jaksatte jankuttaa jostain siskonmakkarakeitosta? Sellainen ruoka ei kuulu hyviin ruokailutottumuksiin!
T. Dahlia
Mä ainakin syön siskonmakkarakeittoa huomenna ja aika rajusti. Wow wow wow!
Siis mä rakastan tätä siskonmakkaraa!!!
Toi siskonmakkara on kyllä pelkkää spämmiä. Aluksi jopa yritin olla kiinnostava aiheelle....
Koska minä saan sen lasillisen kuivaa rieslingiä? Palvelu vaikuttaa erittäin hitaalta 😡
T. Saga
Vierailija kirjoitti:
Koska minä saan sen lasillisen kuivaa rieslingiä? Palvelu vaikuttaa erittäin hitaalta 😡
T. Saga
Minä käyn sanomassa sille Sallalle suorat sanat! 😡
T. Pipsa
Ei saa tana! Mitä te kiusaatte Heliä? Siinä ei ole mitään ongelmaa jos tykkää siskonmakkarakeitosta. Ainoa ongelma on tuo teidän asennevamma. Siskonmakkarakeitosta pitäimistä ei pidä eikä tarvitse parantaa. Saisitte hävetä. Eikö teillä ole lainkaan häpyä? Ei ole mukavaa naureskella ja vitsailla toiselle. Heli parka.
Vierailija kirjoitti:
Toi siskonmakkara on kyllä pelkkää spämmiä. Aluksi jopa yritin olla kiinnostava aiheelle....
Kyllä. Yritin olla valittamatta. Todella yritin mutta se ei auta. Edelleenkään roolipelit ja tämmöiset saman aiheen jatkuvat toistot ei vaan kuulu tänne. Vanha ketju on olemassa. Se on aktiivinen roolipelin suhteen joten sinne voi mennä jakamaan nämä.
Minä puhun Helin siskonmakkarakeitosta enkä roolipelaa. Nytkö sekin on kielletty? Se oli hauska juonikuvio.
Vierailija kirjoitti:
Minä puhun Helin siskonmakkarakeitosta enkä roolipelaa. Nytkö sekin on kielletty? Se oli hauska juonikuvio.
Ei tietenkään, mutta mielusti lukisin keskustelua, jossa on jonkinlainen pointti. Siskonmakkara wow ei oikein anna aihetta mihinkään kuin ajattelemaan, että taasko tätä samaa. Eihän kukaan jaksaisi lukea jos spämmittäisi vaikka Sususta tai Kallesta koko ajan. Uskoisin ainakin näin.
Kiva haastattelu Sami Uotilasta. Harvemmin näkee hänestä mitään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9ea3a3cf-551c-4516-8c7b-4f7385…
HANKI OMA SISKONMAKKARAKEITTOS!!!!!!