Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Anskun ja Miran panosessio.
Anskun ja Ritalan lesbolaisselli.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nainnut jokaisen äijän kanssa?
Paitsi Ismon ja Sepon...
Eva on naisversio Sebastianista. Ihme, kun Eva ja Stuba eivät kertaakaan paneskelleet keskenään, vaikka oli sarjassa noin 3 vuoden ajan samaan aikaan
Susanna Snellman ja Nina Jääskeläinen palaavat Salkkareihin: "Sagan ja Pipsan paluuta on toivottu paljon"
Näin rakennettiin Dahlia Mustavaaran kartano - Katso kulissien taakse!
Wikipedian mukaan Evalla on ollut suhde Jirin, Pietarin, Aaron, Mikin ja Kristianin kanssa. Yhden illan jutut Eetun ja Monican. Onko tähän listaan lisättävää? Mä en ainakaan muista muita keiden kanssa Eva olis ollut.
Kirsti Kaarakainen palaa Salattuihin elämiin: "Anneli Mansikka on eräänlainen kulttihahmo"
Ihan oikeasti. Mä en haluaisi uuteen ketjuun kun tämä on saanut kerrankin palstalla arvostusta niin onko pakko pilata uutisteluvulla, roolipelillä ja muulla kaiken maailman paskalla. Sori vaan mutta mun omassa ajatuksessa tämän takana on tasan se yksi ihminen, joka tunnusti riehuvansa täällä, koska ärsyttää Dahlian juonikuviot.
Jaana Saarinen nähdään jälleen alkoholisti-Maaritin roolissa: "Sen ongelman kanssa selvitään"
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Mä en haluaisi uuteen ketjuun kun tämä on saanut kerrankin palstalla arvostusta niin onko pakko pilata uutisteluvulla, roolipelillä ja muulla kaiken maailman paskalla. Sori vaan mutta mun omassa ajatuksessa tämän takana on tasan se yksi ihminen, joka tunnusti riehuvansa täällä, koska ärsyttää Dahlian juonikuviot.
Jos minulta kysytään niin se roskasarjasta spenulointi on paskaa. En sellaisia jaksa.
Kukaan ei käske spekuloimaan. Sitä voi olla hiljaaa tai kertoa vaikka hyviä muistoja.
Mä spekuloin että Taneli palaa sarjaan ja vetää kaikkia Pihlajakadun asukkaita turpiin, varsinkin Ismoa ja käskee sen kasvattaa kassit. Sitten Taneli heittää Kristianin ja Eevan kadulle, ja valtaa niiden kämpän. Tämän jälkeen Taneli, Ismo ja Lasse vapauttavat Lauran hourulasta ja muiluttavat Aaron. Dahlia saa sydärin ja Monica rupeaa vehtaamaan eheytyneen Kallen kanssa. Tätä me katsojat halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuoneella oli Jasminista muistelua. Siinä mainittiin että kuolinpäivänä olisi ollut lyhyt insta-live mustalla ruudulla, jossa olisi kiitellyt faneja. Oliko tämmöinen oikeasti? Sillä ei mitään merkitystä ole, mutta tuo on ensimmäinen kerta kun kuulen kohta 1,5 vuoden aikana asiasta. Yleensä jutut leviää nopeasti tai sitten sitä ei oikeasti ole ollut.
En muista mitään livelähetystä. Luulen ettei sellaista ole ollut. Sen verran moni seurasi häntä, että asia olisi tullut ilmi aikaisemmin. Sen sijaan Jasmin aktivoitui viimeisen viikon aikana somessa ja vaikutti paremmalta. Ehkäpä se on sotkettu tähän viimeiseen storyyn https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2023/03/jasmin-voutilainen-viim… päivää aikaisemmin menehtymistä, jossa kiitteli edellisten storyjen jälkeen tulleesta palautteesta.
Salkkarit taas alan hermolla, kun kymppiuutissa kohta isosta huumejutusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit taas alan hermolla, kun kymppiuutissa kohta isosta huumejutusta 😂
Markus Ekholmin huumeiden käyttö oli jo 2002. Peppi ja Topi käytti omppuja 2011.
Karin ja Sallan haisevat vahingot.