Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
24841/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miksi Kallella ei ikinä hankittu lapsia biologisia tai adoptio, mutta sitten valittiin, että Mira ja Viola saavat lapsen, joka on ensimmäisen naisparin lapsi

Vierailija
24842/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenhuoneella oli Jasminista muistelua. Siinä mainittiin että kuolinpäivänä olisi ollut lyhyt insta-live mustalla ruudulla, jossa olisi kiitellyt faneja. Oliko tämmöinen oikeasti? Sillä ei mitään merkitystä ole, mutta tuo on ensimmäinen kerta kun kuulen kohta 1,5 vuoden aikana asiasta. Yleensä jutut leviää nopeasti tai sitten sitä ei oikeasti ole ollut.

Hankala sanoa, kun en ole Jasminin ig-tiliä sattunut silloin näkemään. Hyvin ahdistava ajatus tuo on, että sen kuolemankin olisi voinut joku läheinen estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24843/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa Susun ja Ramin takana on laatikko, lienee muuttolaatikko?

Vierailija
24844/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa Susun ja Ramin takana on laatikko, lienee muuttolaatikko?

Syytä olisi monen muunkin muuttaa pois.

Vierailija
24845/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että Susu muuttaa takaisin Keravalle Ramin kanssa ja Miki joutuu vankilaan tai ties minne

Vierailija
24846/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä miksi Kallella ei ikinä hankittu lapsia biologisia tai adoptio, mutta sitten valittiin, että Mira ja Viola saavat lapsen, joka on ensimmäisen naisparin lapsi

En tiedä, Katariinan kanssa olisi ollut luonnollisinta käydä vahinko. Mahdollisuus heitettiin hukkaan.

Vierailija
24847/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja olisi aika lopettaa kun pelkkää paskaa se on. Ollut vuosia jo.

Vierailija
24848/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse lopettaa katsomisen. Kukaan ei pakota katsomaan. On maailman huonoin selitys, ettei osaa lopettaa koska on koukussa tai tottunut siihen.

Vierailija
24849/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä selviää, että Kallella on jo täysi-ikäinen salattu lapsi teini-Kalleen rakastuneen naisen Kristiinan kanssa ja tämä lapsi saapuu etsimään Kallea. Tämä poika kohtaa Nellan ja aloittaa suhteen Nellan kanssa.

Vierailija
24850/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vielä selviää, että Kallella on jo täysi-ikäinen salattu lapsi teini-Kalleen rakastuneen naisen Kristiinan kanssa ja tämä lapsi saapuu etsimään Kallea. Tämä poika kohtaa Nellan ja aloittaa suhteen Nellan kanssa.

Sehän olisi pitänyt olla Hani, mutta pilattiin sekin Kalervolla ja kuminaamarilla.

Vierailija
24851/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse lopettaa katsomisen. Kukaan ei pakota katsomaan. On maailman huonoin selitys, ettei osaa lopettaa koska on koukussa tai tottunut siihen.

En nyt varmasti ennakoita ainakaan katso. Saattaa olla että paskan seuraaminen loppuu kokonaan viimeistään sitten jos Dahlia poistuu. Ei ole mitään parempaa odotettavissa kuin pitopalvelun sairaalaa ja näitä samoja vanerileikkejä.

Vierailija
24852/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitopalvelun poliisilaitos se piti olla mutta varmaan sekin vielä tulee. Siis sairaalan laajennus studion huoneisiin vielä enemmän 🤣

Vierailija
24853/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitopalvelun poliisilaitos se piti olla mutta varmaan sekin vielä tulee. Siis sairaalan laajennus studion huoneisiin vielä enemmän 🤣

Eikös totakin ole nimenomaan toivottu sen lavasteen sijasta? Silloin vapautuisi tilaa muullekin.

Vierailija
24854/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sille mitään, että mua turhauttaa todella paljon jatkuva lavastevalitus. Joka kerta tekisi mieli vain sulkea keskustelu ja lähteä pois. Mulla ei ole muutakaan kaveria jonka kanssa jakaa asiapainotteisesti sarjaan liittyvää. 

Vierailija
24855/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, että mua turhauttaa todella paljon jatkuva lavastevalitus. Joka kerta tekisi mieli vain sulkea keskustelu ja lähteä pois. Mulla ei ole muutakaan kaveria jonka kanssa jakaa asiapainotteisesti sarjaan liittyvää. 

Nimenomaan. Etenkin kun tämän piti olla vain pieni ketju, jossa muutama voi spekuloida. Yhtäkkiä tullut samanlainen jokapäiväinen haukkumis ja negatiivisen ilmapiirin luominen. Jos ei voi asiahengessä keskustella.

Vierailija
24856/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pystyt varmaan ymmärtämään kuinka ne lavasteet ja pitkittyneet juonet, ärsyttävät hahmot meitä valittajia turhauttaa?

Vierailija
24857/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös totakin ole nimenomaan toivottu sen lavasteen sijasta? Silloin vapautuisi tilaa muullekin.

Niin ja kuten jaksokuvista voidaan päätellä ei vanerisairaalakaan ole mihinkään lähtenyt. Voidaan todeta että pelkkä lisä sille ahtaalle kuulusteluhuoneelle.

Vierailija
24858/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pystyt varmaan ymmärtämään kuinka ne lavasteet ja pitkittyneet juonet, ärsyttävät hahmot meitä valittajia turhauttaa?

Tietenkin mutta ongelma on että ei haluttaisi ketjua sillä täyteen. Aloitusviesti on ohjenuora sille, mitä haluttiin. Jotenkin lipsahtanut kokonaan entiselle linjalle.

Vierailija
24859/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mutta ongelma on että ei haluttaisi ketjua sillä täyteen. Aloitusviesti on ohjenuora sille, mitä haluttiin. Jotenkin lipsahtanut kokonaan entiselle linjalle.

Voin keskustella sitten sen mukaan jos sarja muuttuu paremmaksi. Kaikkia ei voi vaatia spekuloimaan jotain ärsyttävän tyhjäpäisiä juonia.

Vierailija
24860/59562 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun."

Näitä kovasanaisia haukkumisia on musta se, jos pitää samoja asioita monta kertaa pyöritellä ja lopetustoiveitakin on näkynyt. Se ei ole ilkeilyä vaan toive, koska tämän piti olla sivuketju, jossa muka on vain yksi hullu spekuloija ja muut kymmenet roolipelaajat saavat jatkaa muualla. Jostain syystä tästä tulikin pääketju...

Ketju on lukittu.