Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Lissu palaa etsimään Panua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsti Kaarakainen palaa pitkän ajan jälkeen Anneli Mansikaksi. Tätä legendaarista sivuhahmoa ovat katsojat odottaneet.
Tiedän kuka on Anneli mutta kiinnosta yhtään jotkut Mansikat. Saa mennä johonki muuhun maahan,
Kajanderit saa muuttaa kauas pois. Ne ei kiinnosta yhtään.
No en minäkään. En silti ymmärrä myöskään, miksi joitakin todella pieniä sivuhahmoja vuosien takaa kaivataan kiihkeästi takaisin. Eikä mun tarvitsekaan ymmärtää. Keskustelu ja sarjan seuraaminen olisi noloa ja tylsää, jos oltaisi kaikki samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsti Kaarakainen palaa pitkän ajan jälkeen Anneli Mansikaksi. Tätä legendaarista sivuhahmoa ovat katsojat odottaneet.
Tiedän kuka on Anneli mutta kiinnosta yhtään jotkut Mansikat. Saa mennä johonki muuhun maahan,
Kajanderit saa muuttaa kauas pois. Ne ei kiinnosta yhtään.
No en minäkään. En silti ymmärrä myöskään, miksi joitakin todella pieniä sivuhahmoja vuosien takaa kaivataan kiihkeästi takaisin. Eikä mun tarvitsekaan ymmärtää. Keskustelu ja sarjan seuraaminen olisi noloa ja tylsää, jos oltaisi kaikki samaa mieltä.
Siitä syystä että ne on hyviä. Toisin kuin Susut ja Mikit.
Emma Kakkonen ja Milla Solaranta esittää uusia hahmoja. Varmasti parempia.
Mimosa siirtyy Salkkareihin. Alkaa tapahtua.
Ihan hyvästä syystä Rantabaari jäi tauolle, kun katsojat kesän aikana vähentyneet. Sillä "päätösjaksossa" tässä välissä on vain 46 000 katsojaa yli viikossa. Ihmiset on kesälomilla. Ei ole aikaa suurella joukolla tuijotella tai sitten kausi ei lähtenyt vanhaan tapaan lupaavan alkukatsojamäärän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Salla on lusmu. Heti oli Lauran tukea vailla jne. Mutta nyt kun Laura hourulassa ei tukea hälle tipu!!
Miksi se Anneli Mansikka halusi että Sami ja Julia poistuu kotoa? Ja entä kun Romeo kävi Annelin ovella oli Mansikka niin hiljaista tyttöä että..
Mansikoita tulee poimimaan Anneli.
John Savikko voittaa Noelin.
Lara Berger tulee Salkkareihin.
Minä, Kikkis-fani katosin useita kuukausia sitten.
MUTTA NYT PALAAN TAKAISIN!
Juu ei näköjään mikään ole täällä muuttunut sen useamman kuukauden ajan minkä olin poissa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Siis Kikkiksen paluu ois aivan ihanteellinen ratkaisu meidän ongelmaan. Tervetuloa takaisin!
T. Saga
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Kikkiksen paluu ois aivan ihanteellinen ratkaisu meidän ongelmaan. Tervetuloa takaisin!
T. Saga
No, Kiitos paljon! Pitäähän sitä taas välillä päästä kritisoimaan sarjan puitteita. 😁 Onneksi sentään Aaro sai muistinsa takaisin, että ainakin yksi oikea siirto! Ismon, Lassen ja Jutan kolmiodraama sen sijaan. 🙄
Vähän huono juttu kuitenkin se, että juuri Dahlia on vaarassa. 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saga
No, Kiitos paljon! Pitäähän sitä taas välillä päästä kritisoimaan sarjan puitteita. 😁 Onneksi sentään Aaro sai muistinsa takaisin, että ainakin yksi oikea siirto! Ismon, Lassen ja Jutan kolmiodraama sen sijaan. 🙄
Mukava kuulla! Minä olen täällä kritisoinut koko sen ajan ja Noel. Se lurjus ei jää koskaan kiinni 😡
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono juttu kuitenkin se, että juuri Dahlia on vaarassa. 😡
Sekin. Nyt on Dahlia vaarassa poistua sarjasta Aaron takia. Häätkin olivat halvat ja jatkot tanssitaan Amandassa 😡
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla! Minä olen täällä kritisoinut koko sen ajan ja Noel. Se lurjus ei jää koskaan kiinni 😡
Mikä tuotannon lellikki se oikein on? 😡
Jasmine Pajari esittää Gunnarin edunvalvojaa.