Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadimme Elina Varjomäen ja Susanna Snellmanin paluuta. Niin hyviä näyttelijöitä, joita ei voi verrata Kajanderin perheeseen.
Miksi pitäis ees verrata? Ois kanssa kiva tarkentaa ettei aina tarvi itse etsiä ketä hahmoa näytellyt tuntemattomat nimet.
Eiköhän täällä ole heistäkin niin moneen kertaan puhuttu. Etenkin Sagasta ja Susannasta. Juuri oli puhettakin siitä toimittajasta.
Saga Susannan osaan, mutta Elina Varjomäki ei sanonut mitään. Piti itse selvittää että oli nimetön toimittaja joskus viitisen vuotta sitten.
Pää hajoaa tämän paskan sarjan kanssa. Ei pysty sekuntia katsomaan Kajanderin perhettä.
Pakkomielle syntyy sivuhahmoihin kun ei osata enää tehdä hyviä päähahmoja.
Anskua ja Ritalaa unohtamatta. Koska Pupu ja Annikin vapautuisi vankilasta? Hiljaiset sopimukset niin mitään ei tarvitse muistaa!
Jollain vanerisviitillä paikattiin kartanon remontti. Naurettavat häiden jatkot tanssitaan muutaman neliön ravintolakomerossa. Ei voi saliksi kutsua kahden istumapaikan tilaa. Mauttomiin rytkyihin pukeutuva lihapullanainen tanssii Ismon kanssa hääparin vieressä 😆
Sen on aamuviinan aika ja seinille nojailemaan josko ne ahtaat käytävät siitä kaatuisi.
T: Maaritti
Heittäkää se mauton majatalon rähjä ulos minun häistäni! 😡
T: Daalia
Huonoja lavasteitakin tehtiin niin paljon että niitä riittäis polttopuiksi.
T: Kaatja
Hei vaan rouva Mustavaara! Tiedätkö kuka nämä olemattomat puitteet hääjuhliisi järjesti?
T: Saaga
Voi ei! Aivan kamala ajatus että mä omistin sellaiset vanerilavasteet ja sitten me leikisti muutettiin sen toimitusjohtajan kanssa sinne komeroon. Ei tän parempaa vitsiä olekaan 🤣
T: Camilla
Mitäs tuosta! Milloin Erika oli minun veljeni tytär, milloin Larsin tytär.
T: Karin
Dahlian häät on otettu vastaan erittäin pettyneesti. Kun tiedotimme sarjan jatkosta niin katsojaluvut lähti jyrkkään laskuun.
T: Saaga
Toimittajalle pitää olla aina mandariineja tarjolla!! 😡