Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Anniina näyttää enemmän Nellalta kuin Eva.
Nella on tullut enemmän isäänsä.
Laitelat ansaitsevat parempaa. Kallelle kunnon mies! 😠
Vierailija kirjoitti:
Laiteloita ei jaksa enää. Sekoilua katseltu Kristiina Pohjoisesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiteloita ei jaksa enää. Sekoilua katseltu Kristiina Pohjoisesta asti.
Joo mä nyt laitoin tuon viestin koska muitakin hehkutetaan. Ehkä ei sitten saa hehkuttaa.
Sagalle lisää ruutuaikaa. Nähty viimeksi keväällä 2022.
Sarjan katsominen ei aiheuta masennusta, mutta yksinäisyys aiheuttaa. Mussa on varmasti tosi paljon vikaa kun en ole onnistunut luomaan enää vuosiin ystävyyssuhteita. Löysin sattumalta kauan aikaa taakse päin Miks salkkareissa ketjun. Siitä lähtien oon kulkenut mukana. Alkuaikoina oli yhteisöllinen fiilis. Kukaan ei tuominnut toistensa sanoja ja mielipidettä kunnioitettu. Minkäänlaista trollaustakaan ei ollut. Tämä kesä on vain tapeltu vuoron perään mistä milloinkin. En voi hallita keskustelun suuntaa, mutta turhauttavaa se on ollut. Joskus tekisi mieli luopua tästä ettei tarvitsisi jopa vuodattaa kyyneliä mut karu fakta on se että samalla menee mun aidoa vuosia ollut yhteisöllinen paikka viemäristä alas. En halua kuvitella sitä tunnetta, kun puhun yksinään seinille.
Susanna Snellman tulee Elina Niskasen tilalle.
Surkeat hahmot, juonenkäänteet, lavasteet. Ei kukaan jaksa näin tylsää ja halvalla tehtyä sarjaa katsoa.
Saga pistää noutajat hakemaan Noelin.
Camilla lopettaa rikollisliigan ja lavastaa Noelin syylliseksi.
Rosmarine Duncker tekee paluun.
Maarit ja Rosmarine ryyppäävät.
Saga on paras sivuhahmo ja siihen ei voi kyllästyä. Vanerilavasteita ja kolmiodraamoja olen korviani myöten täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ampui Aaroa oikeasti?
Päivi.
Anniina näyttää enemmän Nellalta kuin Eva.