Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun on estettävä Anniina Aallon saapuminen sarjaan. Uutta Joanna Lumijokea ei tänne kaivata! 😡
T. Dahlia Mustavaara
Millä tasolla Anniina olisi uusi Joanna? Eihän ne edes kuulosta samankaltaisilta hahmoilta.
Ei ole kummoisia hahmoja tullut moneen vuoteen. Silloin odotukset eivät ole korkealla.
Joo mutta yksilöit sen Joanna Lumijokeen. Et vaikka uutta Eetua tai Attea, jolloin selkeä kuva että verrataan Anniinaan olevan hahmona samanlainen kuin Joanna.
Ne oli niin laimeita hahmoja ettei muista.
Joanna hahmona oli joskus liiankin itsekäs eikä osannut ottaa muiden näkökantoja huomioon. Suuttui älyttömän helposti ja mielialat vaihtelivat tasaiseen tahtiin. Anniinan puolestaan on kuvailtu olevan jalat maassa tyyppi, avoin, helposti lähestyttävä, hyvin vilpitön jossa on luonnetta kuitenkin ettei yli kävellä. Anniina tuo kuulemma sielun sivistystä ja diplomatiaa Pihlajakadulle. Lopputuloksen ja sen onnistumisen näkee kolmen viikon päästä.
Mä se naamioiduin Anniinaksi. Ostin naamarin siltä samalta tekijältä jolta Noel.
T. Tamara
Vierailija kirjoitti:
Joanna hahmona oli joskus liiankin itsekäs eikä osannut ottaa muiden näkökantoja huomioon. Suuttui älyttömän helposti ja mielialat vaihtelivat tasaiseen tahtiin. Anniinan puolestaan on kuvailtu olevan jalat maassa tyyppi, avoin, helposti lähestyttävä, hyvin vilpitön jossa on luonnetta kuitenkin ettei yli kävellä. Anniina tuo kuulemma sielun sivistystä ja diplomatiaa Pihlajakadulle. Lopputuloksen ja sen onnistumisen näkee kolmen viikon päästä.
Diplomatiaa parin lääkärin ja yhden käytävän sairaalaan jossa hoidetaan koko Helsinki. Viis hiljaisista sopimuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomatiaa parin lääkärin ja yhden käytävän sairaalaan jossa hoidetaan koko Helsinki. Viis hiljaisista sopimuksista.
Anniina on myös Jirin puoliso ja Magnuksen tuleva äitipuoli. Varmasti nähdään muutakin kuin sitä sinun vanerisairaalaa. Alkaa totaalisesti palamaan hermot, kun tästä samasta asiasta koko ajan jankutetaan. Ei enää viitsi puhua mistään uudesta kun heti tulee samat vanhat vihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina on myös Jirin puoliso ja Magnuksen tuleva äitipuoli. Varmasti nähdään muutakin kuin sitä sinun vanerisairaalaa. Alkaa totaalisesti palamaan hermot, kun tästä samasta asiasta koko ajan jankutetaan. Ei enää viitsi puhua mistään uudesta
Ei siinä ole mitään järisyttävää odotettavissa. Ei yksi Anniina riitä vaikka olisikin ihmeen kaupalla siedettävä hahmo. Mukana on lähes yksinomaan vuosia yliajalla pitkitettyjä hahmoja ja lavasteita.
Mun ajatukseni oli, että mua aidosti harmittaa ettei mistään uudesta voi puhua ilman, että saa heti vastaukseksi jotain lavastesairaalasta tai muuta samaa jota on vuosia ketjussa (sekä jodelissa lähes päivittäin) jankutettu. Totaalisen väsynyt ja haluaisin joskus keskustella ilman, että se johtaa tähän samaan. Jos mainitsisin ohessa pitävänä Kallesta niin saisin luultavasti pitkän vastauksen kuinka Kallekin pitäisi kirjoittaa sarjasta ulos niiden epäuskottavien kuminaamari Kalervoiden, Ismojen ja Hanien ohessa. Ei tarvitse vaivautua. Paitsi jos haluat tarkoituksella pahoittaa muiden mielen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatukseni oli, että mua aidosti harmittaa ettei mistään uudesta voi puhua ilman, että saa heti vastaukseksi jotain lavastesairaalasta tai muuta samaa jota on vuosia ketjussa (sekä jodelissa lähes päivittäin) jankutettu. Totaalisen väsynyt ja haluaisin joskus keskustella ilman, että se johtaa tähän samaan. Jos mainitsisin ohessa pitävänä Kallesta niin saisin luultavasti pitkän vastauksen kuinka Kallekin pitäisi kirjoittaa sarjasta ulos niiden epäuskottavien kuminaamari Kalervoiden, Ismojen ja Hanien ohessa. Ei tarvitse vaivautua. Paitsi jos haluat tarkoituksella pahoittaa muiden mielen.
Minä se olen totaalisen väsynyt katsomaan vuosia tätä huonoa laatua. Matto vedetty jalkojen alta. Siitä vanhasta ei ole juuri mitään jäljellä. Laitelan perheellä ei ole mitään arvoa enää. Taalasmaat ne ei ole myöskään enää mitään. Rauniot savuaa. Sellaista ei kannattaisi enää jatkaa.
Ismo luulee että sillä on joku siskokin. Hyvin minä onnistuin tässä huijaamisessa Mairen kanssa!
T. Kristiina Pohjoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se olen totaalisen väsynyt katsomaan vuosia tätä huonoa laatua. Matto vedetty jalkojen alta. Siitä vanhasta ei ole juuri mitään jäljellä. Laitelan perheellä ei ole mitään arvoa enää. Taalasmaat ne ei ole myöskään enää mitään. Rauniot savuaa. Sellaista ei kannattaisi enää jatkaa.
Mikset mene toiseen ketjuun? Se on tarkoitettu näitä tekstejä varten. Ei tätä samaa paskaa pidä siirtää vakituisesti tänne. Ei jaksa lukea sitä samaa vai oikeasitko kolmas ketju pitää tehdä, jotta suurimmat vihaajat voivat jatkaa tässä vihaansa ja muut pakenee muualle spekuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene toiseen ketjuun? Se on tarkoitettu näitä tekstejä varten. Ei tätä samaa paskaa pidä siirtää vakituisesti tänne. Ei jaksa lukea sitä samaa vai oikeasitko kolmas ketju pitää tehdä, jotta suurimmat vihaajat voivat jatkaa tässä vihaansa ja muut pakenee muualle spekuloimaan.
Tehkää yksityinen ryhmä tai jotain. Julkinen arvostelu on sallittua.
Jos sarjassa ei ole mitään hyvää niin hyvä ihminen, älä kiduta itseäsi sillä. Pelkät Dahlian kohtaukset voi katsoa jälkeen päin. IMDb on todella tarkka nykypäivänä eli ei missaa sekuntiakaan. Muuten pysyy ketjua lukemalla kärryllä.
Se Laitelan poppoo pistetään kuriin! Mitään Hannea ei ollutkaan vaikka minä esitin tietämätöntä.
T. Maire
"Tehkää yksityinen ryhmä tai jotain. Julkinen arvostelu on sallittua."
On se sallittua, mutta oletettavasti olit aikaisemmassa ketjussa roolipelaamassa ja jakamassa niitä samoja lavastejuttuja. Hyvin olitte hiljaa muutaman kuukauden. Miksi valloitetti tämänkin sivuketjun? Tulitte väkisin pikkuketjuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina on myös Jirin puoliso ja Magnuksen tuleva äitipuoli. Varmasti nähdään muutakin kuin sitä sinun vanerisairaalaa. Alkaa totaalisesti palamaan hermot, kun tästä samasta asiasta koko ajan jankutetaan. Ei enää viitsi puhua mistään uudesta
Eikö Jiri ole noin 50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina on myös Jirin puoliso ja Magnuksen tuleva äitipuoli. Varmasti nähdään muutakin kuin sitä sinun vanerisairaalaa. Alkaa totaalisesti palamaan hermot, kun tästä samasta asiasta koko ajan jankutetaan. Ei enää viitsi puhua mistään uudesta.
Eikö Jiri ole noin 50?
Mikko Parikka on vasta 35. Aika paljon vanhennettais sitten Magnuksen takia jos näin olis. Irina melkein 10 vuotta vanhempi niin Monica ois sitten jopa 60 jos näin laskettais. Epäloogista että vanhemmat ei koskaan vanhennu vaikka muutaman vuoden sisään ovat lapsen tehnytkin. 35v Jirillä on 15 vuotias Magnus vaikka pisti aluilleen 6 vuotta sitten. Selkeästi vanhempi oli kuin parikymppinen silloin 😆
Vierailija kirjoitti:
homojen ohjelma, ei minulle.
Pakkoko sun tänne on tunkea kerran olet niin homofobinen hetero!? 😡
T. Dahlia Mustavaara
Minä se pikkasen nojailin siihen käytävän seinään humalaani pois niin se rysähti koko käytävä kumoon. Hyvä etten telonut itseäni siinä, mutta kyllä se pisti vähän naurattamaan!
T. Maarit Salin