Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
22501/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nella sopisi Erikan, Lailan, Vertin ja kumpaneiden kaveripiiriin. Nella on varsin lapsekas eli sopisi hyvin Pihliksen nuorisojoukkoon.

Ehkä alkuperäisellä näyttelijällä. Emma ei niin nuorelta enää näytä.

Alkuperäinen näyttelijä on Laila vol.2. Yhtä ilmeetön ja monotoninen ääni.

Sonja oli vielä hyvänä aikakautena mukana. Siksi sitä on jaksanut paremmin katsoa. Kajandereita on pitänyt ohittaa suurimman osan ajasta.

Vierailija
22502/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän revitään aina sellasia sivuhahmoja, joita en itse nimeltä muista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22503/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Saga-jankkaaja roolipelaaja ei saa banneja? On tänään(kin) jankannut lähemmäs sadan peräkkäisen viestin verran (aamulla). Varmaan saisikin bännit, jos ilmiantaisi nuo hänen peräkkäiset spämmiviestit, mutta liian työlästä, viestejä niin tuhottomasti.

Enpä ole koskaan ennen törmännyt yhtä ärsyttävään ja sitkeään trolliin.

Vierailija
22504/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John Savikko sopisi myös Aaron muistin palautumiseen. Ei käsikirjoittajat varmaan edes muista niin pienessä roolissa ollutta hahmoa. Eikä tietoa suostuisiko sama näyttelijäkään. Varmaan Sagakin on jo unohdettu.

Ikinä kuullutkaan mistään John Savikosta... 

Vierailija
22505/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Saga-jankkaaja roolipelaaja ei saa banneja? On tänään(kin) jankannut lähemmäs sadan peräkkäisen viestin verran (aamulla). Varmaan saisikin bännit, jos ilmiantaisi nuo hänen peräkkäiset spämmiviestit, mutta liian työlästä, viestejä niin tuhottomasti.

Enpä ole koskaan ennen törmännyt yhtä ärsyttävään ja sitkeään trolliin.

Kuule minä en ole trolli vaan olen yksi Sagan faneista 😡

Vierailija
22506/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John Savikko sopisi myös Aaron muistin palautumiseen. Ei käsikirjoittajat varmaan edes muista niin pienessä roolissa ollutta hahmoa. Eikä tietoa suostuisiko sama näyttelijäkään. Varmaan Sagakin on jo unohdettu.

Et ole paljon Salkkareita katsellut viime aikoina tubesta jos tämä on mennyt ohitse. Kohdassa 8:51 näkyy.

Vierailija
22507/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä vanhaa ketjua voi käyttää? Ei viitsisi tehdä uutta ketjua vaikka toki sellaisen voisi syksyllä tehdäkin uudelle kaudella. Sinne on ainakin turha tulla samojen laulujen ja pelien kanssa. Ei tarvitse seurata meitä typeriä spekuloijia niin kuin aina sanotaan. Teille on tilaa muualla vääntää omaa juttuanne.

Koska häiriköt tarvitsevat huomiota. Ilman yleisöä eivät viitsi kirjoittaa, viestit menisivät "hukkaan". Siksi siirtyvät aina siihen ketjuun, joka on aktiivinen. 

Vierailija
22508/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John Savikko on nykyään Anneli Mansikan aviomies ja palaavat sarjaan tekemään hämmennystä.

Vievät yhtiön Noelilta ja Mansikasta tulee toimitusjohtaja 😡

Vierailija
22509/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän revitään aina sellasia sivuhahmoja, joita en itse nimeltä muista. 

Itse muistan sen nimen jopa siltä ajalta kun olen nuo jaksot ensimmäisen kerran katsonut. Jännä miten ihmiset muistaa eri asioita.

Vierailija
22510/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole paljon Salkkareita katsellut viime aikoina tubesta jos tämä on mennyt ohitse. Kohdassa 8:51 näkyy.

En olekaan. Minulla on tapana katsoa jaksot vain kerran. En todellakaan muista kaikkia menneiden kausien tapahtumia yksityiskohtineen, saati sitten sivuhahmoja, vaikka jokaisen jakson olen katsonut. En katso koskaan uusintoja enkä juurikaan selaa Salkkarit-aiheisia youtube-videoita, koska ne veisivät aivan liikaa aikaa kaikelta muulta (työt, opinnot, harrastukset, ystävät, perhe). Siitä huolimatta muutamat sivuhahmot ovat jääneet mieleeni. Esim. poliisi Jussi Kaarela, raiscaaja-Valtteri ja sekopäinen samettiääni Pekka Toroppa :'D Ja toki muitakin, jos ovat olleet persoonallisia, kauheita tai kiinnostavia.

Vierailija
22511/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan. Minulla on tapana katsoa jaksot vain kerran. En todellakaan muista kaikkia menneiden kausien tapahtumia yksityiskohtineen, saati sitten sivuhahmoja, vaikka jokaisen jakson olen katsonut. En katso koskaan uusintoja enkä juurikaan selaa Salkkarit-aiheisia youtube-videoita, koska ne veisivät aivan liikaa aikaa kaikelta muulta (työt, opinnot, harrastukset, ystävät, perhe). Siitä huolimatta muutamat sivuhahmot ovat jääneet mieleeni. Esim. poliisi Jussi Kaarela, raiscaaja-Valtteri ja sekopäinen samettiääni Pekka Toroppa :'D Ja toki muitakin, jos ovat olleet persoonallisia, kauheita tai kiinnostavia.

Ja Persikka-Pete jäänyt myös mieleen :)

Vierailija
22512/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan. Minulla on tapana katsoa jaksot vain kerran. En todellakaan muista kaikkia menneiden kausien tapahtumia yksityiskohtineen, saati sitten sivuhahmoja, vaikka jokaisen jakson olen katsonut. En katso koskaan uusintoja enkä juurikaan selaa Salkkarit-aiheisia youtube-videoita, koska ne veisivät aivan liikaa aikaa kai

Sekin sitten selittää. Ne alkupään jaksot olen katsonut useaan kertaan, mutta Toroppa ja Valtteri olivat melko isoja sivuhahmoja, jos vertaa tuohon melkein 20 vuotta sitten nähtyyn John Savikkoon tai tuoreempaan Saga Korkiakoskeen. Itse tykkään katsella ja muistella uudestaan juuri siitä syystä ettei kaikki jää mieleen kun jaksoja on niin paljon.

Vierailija
22513/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet parit:

Anneli <3 John Savikko-Mansikka

Saga <3 Sergei Kuula-Korkiakoski

Karin <3 Lars Ekholm

Vierailija
22514/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, mutta mitä ihmettä. Minkä takia on oletus, että jokaisen pitäisi muistaa joka ikinen sivuhahmo, joka on vähintään kerran avannut suunsa sarjassa. Kyllä mäkin tiedän tai muistan suurimman osan vähintään kasvoilta, mutta en muista jokaista vuonna nakki ja perunamuusi, joka on ollut kerran tai kaksi jossain yhtiössä vieraana tai jonkun tutun tuttu. Eihän Sagaakaan ole koskaan nimeltä mainittu. Aika harva katsoo niitä lopputekstejä jos ei etsi mitään sieltä.

Vierailija
22515/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi, mutta mitä ihmettä. Minkä takia on oletus, että jokaisen pitäisi muistaa joka ikinen sivuhahmo, joka on vähintään kerran avannut suunsa sarjassa. Kyllä mäkin tiedän tai muistan suurimman osan vähintään kasvoilta, mutta en muista jokaista vuonna nakki ja perunamuusi, joka on ollut kerran tai kaksi jossain yhtiössä vieraana tai jonkun tutun tuttu. Eihän Sagaakaan ole koskaan nimeltä mainittu. Aika harva katsoo niitä lopputekstejä jos ei etsi mitään sieltä.

Ei pidäkään. On myös Imdb josta nimet löytyvät:

https://www.imdb.com/title/tt9867128/characters/nm2922471

https://www.imdb.com/title/tt1416536/characters/nm1851080

Vierailija
22516/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään. On myös Imdb josta nimet löytyvät:

https://www.imdb.com/title/tt9867128/characters/nm2922471

https://www.imdb.com/title/tt1416536/characters/nm1851080

On toki mutta kuka näitäkään kyttäilee jos ei hae mitään tiettyä. Joskus sarjassa statisteja tai avustajia jossain kohtauksessa, jolla ei ole sarjan kannalta mitään merkitystä mutta ne on pakko ottaa siihen kohtaukseen mukaan.

Vierailija
22517/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitusjohtaja suppo taalasmaa eikun suppo mansikka :D

Vierailija
22518/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa voisi palata takaisin niin Ismokin pääsisi pois sieltä sohvalta mätänemästä!

Vierailija
22519/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savikon kanssa samassa jaksossa olivat myös Pipsa ja Irmakin. Oli paremmat hahmot kuin nykyisin. Tulisi jokunen takaisin, niin olisi enemmän mielenkiintoa seurata. Uusia ja hyviäkin, mutta paha sanoa onko Anniina Joannaa tai Susua parempi. Ei ole suuret odotukset.

https://www.imdb.com/title/tt1416536/?ref_=tt_ch

Vierailija
22520/59562 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika ei ehkä olekkaan kuollut, tulee kostamaan Aarolle sen mitä teki Paulalle!

Ketju on lukittu.