Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomautin ylipainoiselle naiselle annoskoosta ja sen reaktio yllätti minut!

Vierailija
16.11.2023 |

Olen siis pidemmän aikaa seurannut työpaikalla ylipainoisen työkaverin annoskokoja(sekä mitä se syö) ruokatauoilla, hän syö ihan liikaa ja usein kasviksia sekä hedelmiä hänellä on liian vähän.

Nyt huomautin hänelle että se syö liian paljon ja hänellä on liian vähän terveellisiä vaihtoehtoja lautasella, ensin hän oli ihmeissään ja vaivaantunut mutta nyt jälkeen päin se on kiittänyt minua neuvosta. 

Ylipainon syy on lähes aina siinä että syö väärin eli liikaa, ylipaino aiheuttaa myös valtavasti ongelmia yhteiskunnalle joten auttakaa ylipainoisia ihmisiä kannustamalla heitä! 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mielenkiintoinen elämä jos muiden annoskokoja katselet ja toisten ulkonäköä mietit :D 

M33

Vierailija
2/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että jos joku tulisi minun annoksiani arvioimaan työpaikkalounaalla, niin tekisi mieli läväyttää se kyseinen annos päin kommentoijan naamavärkkiä. Okei, en ole pätkän vertaa ylipainoinen, mutta kenenkään annoskokojen kommentointi suuntaan tai toiseen ei kuulu pätkän vertaa kenellekään asiaan vihkiytymättömälle ulkopuoliselle.

Mulla on muuten valmentajan kanssa yhdessä koostettu ruokavalio. Työpaikkalounaalla joutuu hieman soveltamaan, mutta veikkaan kuitenkin että kenelläkään ulkopuolisella ei olisi parempaa tietoa tai perustelua miksi pitäisi syödä siinä kohden jotenkin toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että jos joku tulisi minun annoksiani arvioimaan työpaikkalounaalla, niin tekisi mieli läväyttää se kyseinen annos päin kommentoijan naamavärkkiä. Okei, en ole pätkän vertaa ylipainoinen, mutta kenenkään annoskokojen kommentointi suuntaan tai toiseen ei kuulu pätkän vertaa kenellekään asiaan vihkiytymättömälle ulkopuoliselle.

Mulla on muuten valmentajan kanssa yhdessä koostettu ruokavalio. Työpaikkalounaalla joutuu hieman soveltamaan, mutta veikkaan kuitenkin että kenelläkään ulkopuolisella ei olisi parempaa tietoa tai perustelua miksi pitäisi syödä siinä kohden jotenkin toisin. 

Siulla on vihanhallinta ongelma.

T:kilttimies 185cm ja 74kg

Vierailija
4/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vain todennut, että haistapa kuule pitkä paska. Pyytämättä työpaikalla toisten aikuisten ihmisten annoskokoihin puuttuminen on kerta kaikkiaan törkeää käytöstä.

Vierailija
5/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei kuulu pätkääkään mitä muut syövät! Keskity omaan lautaseesi, eikä toisten arvosteluun.

Jos olisit työkaverini, tekisin sinusta ilmoituksen HR:n kiusaamisesta.

Vierailija
6/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siulla on vihanhallinta ongelma.

T:kilttimies 185cm ja 74kg

Sulla on oikeinkirjoitusongelma.

Vierailija
7/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun osa ei syö liikaa. Joillakin on suklaapatukka tai muu kaupasta, jos siellä ei ole muita jälkiruokia tarjolla. Usein sokeri ja rasva tuppaa tekemään sen. Osa on usein kipeänä, eikä pääse lenkille silloin just.

Vierailija
8/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kuule oikea aikuisen elämä, kumppani ja lapsia niin ei riitä aika enää turhanpäiväisyyksien miettimiseen.

Vierailija
9/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä tuupataan käyttämään hän-pronominia.

Vierailija
10/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on typerys.

Vierailija
11/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen kyllä tietää olevansa ylipainoinen ja varmasti syyt asialle. Olisin ottanut tuon lähinnä veetuiluna.

Vierailija
12/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan taas hauska tarina keksitty.

Vierailija
13/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, Suomessa on hirveä lihavuusepidemia käynnissä joten annoskokoihin hyvä kiinnittää huomiota. Ja Suomi on muutenkin hirveä kyttäysyhteiskunta jossa ei osata pitää huolta vain omista asioista niin tämä sopii kuvioon.

Vierailija
14/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta voisi päätellä, että annoskoon reaktio yllätti sinut.

Vierailija
15/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lihavuus ei ainakaan annoskoosta johtu. Enemmänkin liikunnan puutteesta ja saamattomuudesta. Tiedostan sen täysin itsekin. Jollakin toisella voi olla muu syy taustalla.

Vierailija
16/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tämmöistä passiivis-aggressiivista kiusaamista "kilttimiesten" taholta?

Vierailija
17/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vastuunkantaja ja aidosti huolissaan lähimmäisensä hyvinvoinnista. Lisäksi hänellä on ymmärrystä tarttua asiaan ja tarjota ratkaisu, sen sijaan, että tyytyy kyynisesti pilkkaamaan lähimmäistään ajatuksissaan, ja illalla työpäivän jälkeen kertoo kotona näkemästään, yhdessä kumppaninsa kanssa naureskellen.

Täydet pojot, sanon minä.

Vierailija
18/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oikein maksullinen valmentaja että osaa syödä oikein,kyllä se ilman rahaakin selviää.

Vierailija
19/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Ei sulla ole mitään työpaikkaa, ei työtä, ei ystäviä..Olet joku äärettömän katkera ihminen,purat oman katkeruutesi noilla alvariin tahdittomilla aloituksilla.

Vierailija
20/69 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoista ei saa kannustaa laihtumaan? Ei se tarkoita pahaa jos sanoo ylipainoiselle että syöt liikaa, se on hyväntahtoisuutta ja halu auttaa sitä ylipainoista.

Ap