Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäminen mielestäsi on?

Vierailija
16.11.2023 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely toisen kanssa intiimisti, ihastuminen ja sen ylläpitäminen. 

Vierailija
22/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän suola.

Pettäminen on jotain joka on minun omaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exän mielestä olisi ollut pettämistä jo se että olisin käynyt lounaalla kahdestaan miespuolisen työkaverin kanssa. Aika nolo tilanne näin etätyöaikana, kun kerran meitä oli toimistolla vain 3 henkeä ja 1 ei ehtinyt syömään samaan aikaan palaverin takia. Menin miespuolisen esimieheni kanssa lounaalle ja pelkäsin koko ajan, että joku näkee.

Kieltämättä on vähän outotunne jos käy vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kahdestaan lounaalla. Olen miehenä töissä naisvaltaisella alalla ja meitä on noin viiden hengen porukka joka käy päivittäin syömässä yhdessä. Välillä kesällä lomien vuoksi olen mennyt jonkun kanssa kahdestaan syömään ja heti saa perään kaikenlaisia katseita. Mietin kyllä itsekin sitä miltä se vaikuttaisi jos tyttöystävä näkisi tämän. 

Vierailija
24/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista joka aiheuttaa tunteen ettei ole toiselle enää se ykkönen. 

Vierailija
25/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän suola.

Mulla ois sulle uskomattoman hyvä diili, kiinnostaako?

Vierailija
26/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exän mielestä olisi ollut pettämistä jo se että olisin käynyt lounaalla kahdestaan miespuolisen työkaverin kanssa. Aika nolo tilanne näin etätyöaikana, kun kerran meitä oli toimistolla vain 3 henkeä ja 1 ei ehtinyt syömään samaan aikaan palaverin takia. Menin miespuolisen esimieheni kanssa lounaalle ja pelkäsin koko ajan, että joku näkee.

Mies olisi hajonnut mun kanssa. :D Mun kaikki työkaverit on miehiä. Olin esim edellisviikolla oli yön yli reissulla heidän kanssa. 

Vierailija
27/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuus on kuin tukki raiteilla. On pakko pysähtyä. Sen paljastuminen pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Äärestä harvoin uskottomuuden oikeisiin syihin ei pureuduta kunnolla. Asentelma on julma pettäjä ja uhri(jonka syytä pettäminen ei ole), pininnallinen kuittaus ja oikeat uskottomuuden syyt jää pimentoon.

Uskottomuuden syyt ovat pettäjässä. Piste. Ihan turha länkyttää muuta. Väkivaltasuhteissa voivat olla poikkeuksia jotta nämä pettäjäpellet eivät ala taas muokkamaan tosiasioita ja kääntämään mustaa valkoiseksi.

Vierailija
28/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuus on kuin tukki raiteilla. On pakko pysähtyä. Sen paljastuminen pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Äärestä harvoin uskottomuuden oikeisiin syihin ei pureuduta kunnolla. Asentelma on julma pettäjä ja uhri(jonka syytä pettäminen ei ole), pininnallinen kuittaus ja oikeat uskottomuuden syyt jää pimentoon.

Uskottomuuden syyt ovat pettäjässä. Piste. Ihan turha länkyttää muuta. Väkivaltasuhteissa voivat olla poikkeuksia jotta nämä pettäjäpellet eivät ala taas muokkamaan tosiasioita ja kääntämään mustaa valkoiseksi.

Juuri näin, itsetunto ei ole pysyvä ominaisuus. Väkivaltasuhteissa, niin henkisissä kuin fyysisissä se itsetunto voi olla niin heikko, että päätyy hakemaan huomioita, lohtua, läheisyyttä, jne toisaalta. 

Vierailija
29/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikottu yhteisiä sääntöjä, ei kunnioita toista, elää omaa huonoa tapaansa jne..

Vierailija
30/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kun nainen salaa asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi