Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla ei uskota naisia, jotka kirjoittavat etteivät halua juuri nyt parisuhdetta? Tai enää koskaan parisuhdetta?

Vierailija
16.11.2023 |

Väitetään valehtelijoiksi jos sanoo, että on eronnut muutama kuukausi sitten eikä nyt etsi parisuhdetta. Ei uskota, että naiset voivat haluta olla yksin eikä ole heti tai enää koskaan tarvetta parisuhteelle. 

Mikä ihmeen onni ja autuus sekä maailman tärkein tavoiteltavin asia se parisuhde on, että jokaisen naisen pitäisi koko ajan haluta olla parisuhteessa. En ymmärrä.

Itse olen muuttanut erilleen aviomiehestä kesäkuun alussa ja meillä siis harkinta-aika menossa. En koe kyllä mitään tarvetta vielä uudelle parisuhteelle koska en ole edes selvinnyt vielä kunnolla tästä erosta. Ei henkinen kantti ole sitä, että kestäisi mitään parisuhdejuttuja. Eikä muutenkaan ole hinkua sitoutua kehenkään. Seksiä mulla on kyllä ollut, mutta se nyt on vain pelkkää seksiä.

En ymmärrä mikä kiire tässä pitäisi olla parisuhteeseen. Voisiko joku selittää miksi naisia ei täällä uskota jos sanoo, että ei parisuhde kiinnosta? Mistä tulee noin harhainen käsitys, että jokainen nainen haluaa koko ajan ja aina olla parisuhteessa?  Enemmän sitä näkee ja kuulee miehistä, jotka eivät osaa olla yksin ja heti on uusi nainen kuvioissa. Ei edes yritetä toipua erosta ja opetella olemaan yksin.

Hämmentynyt43

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toisinaan ihmetellyt ihan samaa, mutta kyllä mä tiedän ettei tietystikään kaikki miehet ajattele niin ja että toisaalta on myös naisia, jotka itse haluavat parisuhdetta kiihkeästi ja luulevat, että kaikki naiset haluavat vaikka muuta sanoisivat. Enemmän näitä on kuitenkin miehissä, ja miehiltä tulee eniten mm. katkeraksi leimaamista kun kertoo, ettei halua parisuhdetta. Muuta selitystä ei tietenkään voi olla kuin että on ruma, lihava ja katkera.

N 40+

No mä en ole ruma vaan ihan tavallinen. Pyöreyttä löytyy, mutta kovasti se tuntuu monia miehiä kiinnostavan kun muotoja löytyy. :D Katkera en ole, ei vain nyt jaksa kiinnostaa parisuhde. Ei kyllä oikeasti taitaisi olla edes aikaa sellaiselle.

Hämmentynyt43

Se, että vartalosi kiinnostaa miehiä, ei tarkoita yhtään mitään. Mieh

Itsehän irtaannuin kokonaan seksistä. Ei tee mieli seurustella eikä panna. Juu ja tiesin kyllä miesten hakevan ilmaisia lounaita. Siihenhän useimpien elämä perustuu.

Vierailija
22/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toisinaan ihmetellyt ihan samaa, mutta kyllä mä tiedän ettei tietystikään kaikki miehet ajattele niin ja että toisaalta on myös naisia, jotka itse haluavat parisuhdetta kiihkeästi ja luulevat, että kaikki naiset haluavat vaikka muuta sanoisivat. Enemmän näitä on kuitenkin miehissä, ja miehiltä tulee eniten mm. katkeraksi leimaamista kun kertoo, ettei halua parisuhdetta. Muuta selitystä ei tietenkään voi olla kuin että on ruma, lihava ja katkera.

N 40+

No mä en ole ruma vaan ihan tavallinen. Pyöreyttä löytyy, mutta kovasti se tuntuu monia miehiä kiinnostavan kun muotoja löytyy. :D Katkera en ole, ei vain nyt jaksa kiinnostaa parisuhde. Ei kyllä oikeasti taitaisi olla edes aikaa sellaiselle.

Hämmentynyt43

Se, että vartalosi kii

No eipä ole varmaan miehille suuri menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin että syynä on se, että ihmiset aika helposti sanovat esim. eron jälkeen etteivät enää koskaan halua parisuhdetta tai mitään sellaista. Samalla tavalla kuin krapulassa sanotaan ettei enää koskaan haluta alkoholia juoda. Ja monesti nuo "lupaukset" eivät kauan kestä, koska sitä ei oikeasti tarkoiteta.

Kyllä ap voi vaikka oikeasti tarkoittaakin, en epäile, mutta kun monet muut ei tarkoita. And that's the problem.

Koska moni kärsii traumaperäisestä kytköksestä ja läheisriippuvuudesta. Hyvä ihminen! Käytä joku kerta aikaa kansainvälisissä miesyhteisöissä. Huomaat melko pian miesten suorastaan kannustavan toisiaan traumakytkökseen nojaavan suhteen hankintaan/ylläpitoon. 

Vierailija
24/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun parisuhde lisää miesten onnellisuutta, ja vähentää naisten. Niin kyllähän se miehiä vtuttaa, kun on vähemmän niitä potentiaalia naisia parisuhteeseen. Niin siksi miehet yrittävät väen vängällä vängätä.

Ja lisäksi mänspleining myös.

Vierailija
25/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino + shokkiväri + tatuoinnit = lyömätön yhdistelmä

ja miehen vastaava yhdistelmä =

Kalju + ulkomaalaistausta  + lyhyys + lihavuus + ikä (Ns. k-u-l-l-i mies)

Vierailija
26/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun parisuhde lisää miesten onnellisuutta, ja vähentää naisten. Niin kyllähän se miehiä vtuttaa, kun on vähemmän niitä potentiaalia naisia parisuhteeseen. Niin siksi miehet yrittävät väen vängällä vängätä.

Ne naiset ovat parisuhteessa, jotka ovat potentiaalisia naisia parisuhteeseen.

Vierailija
27/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlainen "Tinderonpaskapeli" -yhteisön feministi ei ole mikään miehen onni. Ne ovat ihan muut naiset.

Vierailija
28/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uskoisi? Naiset saavat seksiä ihan mistä tahansa olemalla paikallaan, eli ihmettelen lähinnä, miksi naiset haluavat parisuhteeseen. Miehet, jotka antavat pelkkää seksiä, ovat paljon korkeampilaatuisia, kuin ne, jotka haluaisivat keskinkertaiset naisen kanssa sitoutuneeseen parisuhteeseen.

Vierailija
29/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta varsin hyvin. Parisuhde vaatii paljon henkistä ja fyysistäkin panostamista. Olen melko "vaivainen" nelikymppinen. En halua eritellä tarkemmin fyysisiä vaivoja, mutta niitä todellakin on. Minua tuskin edes huolisi kukaan normaali mies, jos nykyiseni jättäisi minut. Nykyään tuntuu, että parisuhteeseen kelpaa vaan täydellinen, trimmattu superseksikäs beibe, oli ikä mikä tahansa. Samat vaatimukset tuntuvat pätevän naisiin iästä huolimatta. En luottaisi tarpeeksi siihen, että joku haluaisi minut oikeasti vain henkisen puoleni takia. 

Niinpä siis, olen yhden miehen nainen elämäni loppuun saakka. Toista ei tule. Niin superihminen en ole. 

Vierailija
30/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaiset ihmiset kuitenkin sitten aloittavat parisuhteen parin vuoden sisällä. Ikisinkkuna olen ihmetellyt vierestä.

Vierailija
31/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlainen "Tinderonpaskapeli" -yhteisön feministi ei ole mikään miehen onni. Ne ovat ihan muut naiset.

Kuulehan puhki jynssätyn munan omistaja. Olen ollut naimisissa. Lähdin omasta päätöksestäni. Parisuhde ja avioliitto on naiselle huono diili. Se että joku vuokravaimo suostuu rahan turvin sietämään miestään ei ole mikään meriitti.

Vierailija
32/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun julkkistyrkyt naiset avautuvat iltalehtien lööpeissä että en tarvitse miestä enkä etsi tai halua parisuhdetta, niin kyseessä on ns. koodi. Puolen vuoden päästä tulee uusi juttu, jossa se uusi rakkaus jo löytyi ja nyt vihdoin tunnen itseni kokonaiseksi jne.

Että siksi.

Vierailija
33/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun julkkistyrkyt naiset avautuvat iltalehtien lööpeissä että en tarvitse miestä enkä etsi tai halua parisuhdetta, niin kyseessä on ns. koodi. Puolen vuoden päästä tulee uusi juttu, jossa se uusi rakkaus jo löytyi ja nyt vihdoin tunnen itseni kokonaiseksi jne.

Että siksi.

Ja sitten hehkutus kuinka (jälleen kerran) kokee sellaisia tunteita mitä ei aikaisemmin voinut edes kuvitella olevan olemassa jnejne. Ja lampaat ostaa koko hömpän.

Vierailija
34/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuollaista asiaa on pakko julistaa jollain nettifoorumilla niin tuskin tulee toteutumaan. 

Vierailija
35/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta varsin hyvin. Parisuhde vaatii paljon henkistä ja fyysistäkin panostamista. Olen melko "vaivainen" nelikymppinen. En halua eritellä tarkemmin fyysisiä vaivoja, mutta niitä todellakin on. Minua tuskin edes huolisi kukaan normaali mies, jos nykyiseni jättäisi minut. Nykyään tuntuu, että parisuhteeseen kelpaa vaan täydellinen, trimmattu superseksikäs beibe, oli ikä mikä tahansa. Samat vaatimukset tuntuvat pätevän naisiin iästä huolimatta. En luottaisi tarpeeksi siihen, että joku haluaisi minut oikeasti vain henkisen puoleni takia. 

Niinpä siis, olen yhden miehen nainen elämäni loppuun saakka. Toista ei tule. Niin superihminen en ole. 

Samat vaatimukset pätevät myös miehiin, älä sukupuolista asiaa. Naiset etsivät myös netistä täydellistä miestä, joka ei ole vain täydellisen näköinen, vaan myös menestynyt ja varakas. Ihan omasta iästä ja ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
36/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa myös pelkkä seksi, siksi he käyttävät maksullisia naisia, ei tule mitään tahtotilaa parisuhteelle. 

Vierailija
37/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan puhki jynssätyn munan omistaja. Olen ollut naimisissa. Lähdin omasta päätöksestäni. Parisuhde ja avioliitto on naiselle huono diili. Se että joku vuokravaimo suostuu rahan turvin sietämään miestään ei ole mikään meriitti.

Ettet vain olisi tuon "Tinderonpaskapeli" -yhteisön ylläpitäjäkaunotar?

Vierailija
38/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä kyllä haluaisi mitään seksisuhdettakaan ilman tunteita. Ei olisi mun juttu. Pelkäisin tauteja yms. En luottaisi tällaiseen "kumppaniin".

T. N43

Ymmärrän pointtisi hyvin.

Minulla on sellainen tilanne, että minulla on pelkkä seksisuhde mieheen, mutta tämä mies ei ole tuntematon. Ollaan tunnettu yläasteelta asti ja meillä on samoja kavereita jonkun verran. Tunnetaan toisemme hyvin ja molemmat on eronnut muutama vuosi sitten eikä kumpikaan halua parisuhdetta. Meillä on ihan selvä sääntö, että hoidetaan puuhat kahdestaan, koska kumpikaan ei halua sen enempää, vaikka kavereita ollaankin. Me kyllä käydään samoissa juhlissa, esim kesällä oli grillijuhlat yhteisen kaverin luona, niin siellä ei osoitettu minkäänlaisia merkkejä siitä, että meillä olisi jotain muuta kuin ollaan kavereita niinku aina. Meidän jutusta ei tiedä kukaan eikä kukaa osaa edes epäillä.

SIlti me molemmat joudutaan välillä selitellä sinkkuudestamme muille, kun ei seurustella kenenkää kanssa. Se on kaikille muille ongelma paitsi meille. Ihmiset ei jotenkin osaa hyväksyä ettei tarvitse kumppania. Minulta on kysytty, että etkö kaipaa seksiä. Vastaan aina en kaipaa, vaikka kaipaan ja on seksisuhde.

Jos tämä mies olisi täysin tuntematon ja olisin tavannut jossain baarissa, niin ei minulla olisi seksisuhde ja luottamusta siihen. Olen nyt 46v ja olen tehnyt elämässäni myös sen päätöksen etten tutustu uusiin ihmisiin enkä päästä ketään lähelleni enää. Opin tämän, kun tutuistuin aikoinaan pariin uuteen, niin tuntuu, että ihmiset on vaan pahempia vuosi vuodelta, kun kehenkään ei voi luottaa.

Vierailija
39/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä kyllä haluaisi mitään seksisuhdettakaan ilman tunteita. Ei olisi mun juttu. Pelkäisin tauteja yms. En luottaisi tällaiseen "kumppaniin".

T. N43

Ymmärrän pointtisi hyvin.

Minulla on sellainen tilanne, että minulla on pelkkä seksisuhde mieheen, mutta tämä mies ei ole tuntematon. Ollaan tunnettu yläasteelta asti ja meillä on samoja kavereita jonkun verran. Tunnetaan toisemme hyvin ja molemmat on eronnut muutama vuosi sitten eikä kumpikaan halua parisuhdetta. Meillä on ihan selvä sääntö, että hoidetaan puuhat kahdestaan, koska kumpikaan ei halua sen enempää, vaikka kavereita ollaankin. Me kyllä käydään samoissa juhlissa, esim kesällä oli grillijuhlat yhteisen kaverin luona, niin siellä ei osoitettu minkäänlaisia merkkejä siitä, että meillä olisi jotain muuta kuin ollaan kavereita niinku aina. Meidän jutusta ei tiedä kukaan eikä kuk

Jos sinulla on seksisuhde ilman mitään parisuhteen taakkaa, niin miksi kukaan ikinä haluaisikaan parisuhteeseen? 

Vierailija
40/49 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kirjoittaa, että vapaaehtoisesti sinkut naiset olisivat rumia. On aikaa jumpata, lenkkeillä, tehdä kasvanaamioia jne kuten nuorenakin. Minulla on aina ollut ajatus, että esim. ikinuori Mette Mannonen on tällainen sinkku.

Itsekin ns. kaunis nainen. (Jokainen toki on.)

T. N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän