Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies haluamaan eroa

Vierailija
16.11.2023 |

Ongelma on ettei mies halua eota. Kyse on vielä seurustelusuhteesta eli ei asuta yhdessä. Kaikki on periaatteellisella tasolla ok. Itse olen vain liian mustasukkainen tälläiseen suhteeseen jossa miehen lasten äiti.. noh on olemassa. Asiasta miehen kanssa keskusteltu kyllä. Ja mies vakuuttaa ettei heillä ole mitään. En kuitenkaan pääse tunteesta eroon, että haluavat palata yhteen. Olen yrittänyt kyllä ja asiasta avoimesti miehen kanssa keskusteltu. Mitä tehdä jotta mies ymmärtäisi oman etunsa ja jättäisi minut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan. En vaan jaksa ymmärtää miksi välttämättä haluaa seurustella kanssani. 

Vierailija
22/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä miehellesi vastuuta eroamisesta, pitää olla selkärankaa ja ilmoittaa että itse haluaa pois suhteesta ja myös lähtee eikä kiemurtelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pyllyä ja piparia naapurille ja kerro siitä miehelle.

Vierailija
24/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tuosta mustasukkaisuudesta eroon pääse vaikka miehestä pääsisitkin. Mies on nyt vain sijaiskärsijä, kun et halua kohdata varsinaista ongelmaasi. Vaikutat epävakaalta. Oletko harkinnut terapiaa tai edes jotain ammattiapua?

Vierailija
25/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itteesi viis kiloo, mies uhriutuu ja häipyy. Jokainen mies on omasta mielestään ansainnut missitason naisen, sekin jonka sohva haisee persehielle.

Vierailija
26/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna pimppiä pariin kuukauteen ja nalkutat koko ajan niin kyllä varmasti ero tulee.

Vierailija
27/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi haluat olla, jättäjä vai jätetty? Ilmeisesti jätetty. Sairasta.

Et tarvitse eroon miehen suostumusta.

Joku itsenäisempi estäisi hänet ystävällisesti ja sitten epäystävällisesti.

(Mun eksä ei halunnut erota ja ilmoitti etten voi jättää häntä, koska siitä ei ollut sovittu yhdessä eikä hän antanut lupaa. En kysynyt sitä. Jätin yksipuolisella päätöksellä.)

Vierailija
28/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä. Teillä ei ole yhteisiä lapsia, ettekä asu yhdessä. Miksi et voi vain sanoa, että ei toimi ja heippa. Tai sitten otat jonkun vuoden vapaata ja lähet ulkomaille töihin tekemään jotain hedelmienpoimimista. Ilmoita sitten miehelle, että löysit siellä uuden ja et ole enää varma tuutko edes takaisin Suomeen.

Vierailija
29/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä kommentointeja on tullut. Ongelma on kuitenkin itselleni uusi ja tämänkaltaista mustasukkaisuutta ja luottamuspulaa en ole ennen kokenut. En osaa sanoa mikä juuri tässä suhteessa niitä nostaa pintaan. Olenkin aika sekaisin asian kanssa ja hämmästynyt omista tuntemuksistani. Iältäni olen kuitenkin jo yli 40. Olen aiemmin ollut vakavissa suhteissa ja mitään tälläisiä yli suuria mustasukkaisuus kuvitelmia ei ole ollut. Siksi ajattelen että olisi molempien kannalta paras kun löytisi joku sopivampi suhde. Ja kun en kerran itse kykene toista jättämään niin olisihan hyvä jos mies pystyisi sen tekemään.

Vierailija
30/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko naisella kestää tajuta etti tarvii kysyä haluaako erota vaan voi itse päättää eroaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi