Miten saada mies haluamaan eroa
Ongelma on ettei mies halua eota. Kyse on vielä seurustelusuhteesta eli ei asuta yhdessä. Kaikki on periaatteellisella tasolla ok. Itse olen vain liian mustasukkainen tälläiseen suhteeseen jossa miehen lasten äiti.. noh on olemassa. Asiasta miehen kanssa keskusteltu kyllä. Ja mies vakuuttaa ettei heillä ole mitään. En kuitenkaan pääse tunteesta eroon, että haluavat palata yhteen. Olen yrittänyt kyllä ja asiasta avoimesti miehen kanssa keskusteltu. Mitä tehdä jotta mies ymmärtäisi oman etunsa ja jättäisi minut?
Kommentit (30)
En ihan jaksa uskoa että sinä olet se ensimmäinen nainen joka välittää miehen mielipiteestä tai ethän sinä välitä kun kritisoit että mies ei halua erota ja sinä haluat
Siis haluatko että mies palaa exänsä kanssa yhteen vai miten sinä haluat että miehesi haluaa erota? Ero on helppoa, ihan vaan lähdet kävelemään ja muutat pois.
Nykyään maailma on tasa-arvoinen ja nainenkin voi lähteä kävelemään suhteesta omasta halustaan
Lähdet yksinkertaisesti pois.
Jos jo nyt seurustelusuhteessa tuntuu hankalalta, onko suhteella tulevaisuutta?
Paskot lakanoiden väliin pari kertaa..
No ihan vaan jätät sen. Tai käyt panemassa jotain toista.
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan ei ole tulevaisuutta. mutta miehen mielestä on... On totta että voisin vaan lähteä. tätä olen kyllä yrittänyt mutta mies on saanut käännettyä pääni, että kyllä se siitä ajan kanssa ohi menee. Mutta ei mene. Siksi olisi paljon helpompaa jos mies päättäisi että suhde loppuu.
ap
Pitäisikö sun työstää tuota hylkäämisen pekoa ja jätetyksi tulemisen pelkoa ensin, sekä ettet kelpaa- tunnetta. Niistähän tuo tunne tuntuu nyt juotavan.
Vierailija kirjoitti:
En ihan jaksa uskoa että sinä olet se ensimmäinen nainen joka välittää miehen mielipiteestä tai ethän sinä välitä kun kritisoit että mies ei halua erota ja sinä haluat
Aivan. en varmasti ole ensimmäinen. joten toivoisinkin saavani jotain vinkkejä että mies tajuaa miten ankea ihminen olen ja lähtee etsimään parempaa
Miksi et vain jätä miestä kun noin kovasti haluat erota?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään maailma on tasa-arvoinen ja nainenkin voi lähteä kävelemään suhteesta omasta halustaan
Paitsi pasilassa.
Hankit kunnon anuskiihottimen ja vaadit saada lykkiä sitä miehesi anukseen joka ilta. Kerro miehelle, että tykkäät anaaliseksistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan ei ole tulevaisuutta. mutta miehen mielestä on... On totta että voisin vaan lähteä. tätä olen kyllä yrittänyt mutta mies on saanut käännettyä pääni, että kyllä se siitä ajan kanssa ohi menee. Mutta ei mene. Siksi olisi paljon helpompaa jos mies päättäisi että suhde loppuu.
ap
Eli olet tyypillinen nainen että haluat itse vältellä vastuunkantoa ja haluat että mies kantaa vastuun ja ottaa vastaan syyttelyn suhteen tuhoamisesta että sinä näkyisit ulkopuolisille uhrina etkä syyllisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi pasilassa.
Onko paha jos hörähdin tälle?
Kannattaisi hankkia sellainen itsenäinen ote elämään, ja myös opetella ottamaan vastuuta siitä omasta elämästä. Eli tehdä omia ratkaisuja eikä odottaa, että muut tekevät asiat sun puolesta. Ja seurustelua ei kannata aloittaa ennen noiden asioiden oppimista.
Ja liika mustasukkaisuus kannattaa myös hoitaa pois, siitä tulee aina vain rumaa jälkeä.
Mitäs jos ihan itse ottaisit vastuun omista päätöksistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli olet tyypillinen nainen että haluat itse vältellä vastuunkantoa ja haluat että mies kantaa vastuun ja ottaa vastaan syyttelyn suhteen tuhoamisesta että sinä näkyisit ulkopuolisille uhrina etkä syyllisenä
Tuo on varsin totta. Tosin mulle ihan riitäisi että häpyisi. Mutta tyyppi ei jätä rauhaan vaikka oon ihan selväsanaisesti jättänyt jo muutamaan kertaan. En oikein käsitä mitä se tästä suhteesta itse saa. Olen ihan tavallisen näköinen. Viime ajat olen ollut jatkuvasti huonotuulinen ja hymytön. Ja koittanut kehittää riitoja ihan järjettömistä asioista. Ja valittanut lasten äidin yhteydenotoista (jotka koskevat vain lapsia) Sitä luulisi että ei ole mukava olla tälläisessä duhteessa mutta ei... ja tuosta että näyttäisin huonolta niin ei kiinnosta koska ei muuten yhteisiä tuttuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei eroaminen ole aina helppoa mutta jos haluaa erota silloin kun toinen haluaisi jatkaa on silloin itse vastuussa eroamisesta. On silloin vastuunpakoilua ja typeryyttä odottaa tai vaatia, että toisen tulisi muuttaa mielensä ja haluta erota yhtä paljon tai enemmän, jos toinen on tehnyt selväksi, että haluaisi yrittää vielä olla yhdessä ja itse olisi samalla vastakkaista mieltä.
Koska olisihan se nyt monesti, jos ei tarvitsisi kenellekään selitellä ei edes itselleen (tai mahd. lapsilleen tai muulle lähipiirille) miksi halusi erota kun voisi osoittaa vain toista ja sanoa, että kun se halusi, niin en halunnut pakottaa ja yrittää alistaa sitä kanssani jatkamaan parisuhteessa. Kunnioitin ja arvostin hänen haluaan. Tai minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa tuolloin hän halusi erota.
Pallo on sulla Ap
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo on varsin totta. Tosin mulle ihan riitäisi että häpyisi. Mutta tyyppi ei jät
Sinähän olet ihmisenäkin aivan hirveä
Hohhoijaa.