Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkut vai pilkkihaalari

Vierailija
16.11.2023 |

Onko täysin normaalia, että pojat häpeilemättä tuijottavat peppuani? Farkut jalassa luokassa eivät tunnu saavan katseitaan irti. Aloitin sijaisopettajan työt opiskelun ohella ja tuntuu, että olen heille seksiobjekti? N27 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettii, kyl hyvää bebatsoonii on ilo tsiigaa !!

Vierailija
2/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Hivelisikö itsetuntoasi enemmän jos aina taulua kohti kääntyessäsi takaa kuuluisi kauhea rääkäisy "hyi helv...katsoin vahinhossa. Nyt mulla ei seiso enää viikkoon"

Tämä persettä kuolaavien poikien ongelma ratkaisee yleensä itse itsensä hämmästyttävän nopeasti viimeistään silloin kun ikä alkaa kolmosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku noi ääripäät olisivat ainoa vaihtoehto. Voi myös ihan hiljaa huomaamatta ihailla tai kääntää katseen pois. Itse kyllä katselisin kuvatunkaltaista 27 v naistakamusta mieluusti.

Vierailija
4/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuori kaunis hyväkroppainen sijaisope yläasteella ja ihailin häntä tosi paljon. En ollut ainoa tuossa. Sitä neitoa kaikki pojat ihailivat, myös miesopet. Hän vaan hymyili ja piti farkkuja. Oltiin tosi kilttejä aina hänen tunneillaan.

Sanoisin aloittajalle own that shit ja nauti, siinä iässä hormonit hyrrää.

Vierailija
5/8 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin ne katselee! On aina katselleet ja tulevat katselemaan! Jos ne peput lakkaa vetämästä puoleensa, niin ihmiskunta häviää sukupuuttoon!

Vierailija
6/8 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla ne tuijottaa sitäkin pilkkihaalarin peittämää peppua, kun tietää mitä siellä alla on!

Vierailija
7/8 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla ne tuijottaa sitäkin pilkkihaalarin peittämää peppua, kun tietää mitä siellä alla on!

Niin totta! Jos teinipoikien katselu ja ihailu häiritsee mieluummin kuin imartelee, kannattaa harkita toista ammattia. Luulenpa, että ap salaa tykkää siitä huomiosta, jota hän saa osakseen. Minä ainakin tykkäisin!

Vierailija
8/8 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kuitenkin positiivinen ilmiö vaikka saattaa esiintyä tökeröllä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä