Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pannut naapurin kanssa

Vierailija
16.11.2023 |

Kysymys otsikossa eli onko päässyt näin käymään?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä oli vastaava lanka ja siihen tuli minuuteissa kymmenittäin vastauksia.

Tällä palstalla on ollut hiljaista.

Vierailija
2/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei ole naapurustossa itselle miellyttävää leidiä.

Vierailija
4/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin naapuria joo. 

Vierailija
5/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan noin 20v sitten oli yks yh naapurissa, joka ilmaisi halustaan. No, kävin toki joviaalina silloin tällöin tuuppaamassa.

Vierailija
6/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on kuin 14-vuotiaan keksimä. Näin varttuneella iällä sitä on tullut tehtyä kaikkea, mutta aihe yhtä tylsä kuin vaikka että missäs kaikkialla olet keittänyt perunoita...

Vierailija
7/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Naapurin rouva sattui samaan ravintolaan kun kummankin perheet olivat matkoilla. Päädyttiin naapuriin panemaan. Aamulla oli kova morkkis. Mutta siitä huolimatta pantiin pari kertaa sen jälkeenkin. 

Vierailija
8/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on kuin 14-vuotiaan keksimä. Näin varttuneella iällä sitä on tullut tehtyä kaikkea, mutta aihe yhtä tylsä kuin vaikka että missäs kaikkialla olet keittänyt perunoita...

Kysymys onkin varmaan 14-vuotiaan keksimä. Ei tällä palstalla enää käy kuin gaymiehet ja laudan veetit. Voisi lopettaa koko palstan.

Vierailija
9/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa, kyllä. Aika monta kertaa. Hermannissa asuessa tuli vierailtua alakerrassa :D Joskus humalapäissäni kekkaloin alasti rapussa. Oli vaimo ihmeissään kun soitin yöllä ovikelloa. Avasi oven ja minä siellä alasti.

Vierailija
10/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enemmistö naapureista on yksin asuvia naisia. Muutama mamuperhe. T. Yksin asuva nainen 

Vierailija
11/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys onkin varmaan 14-vuotiaan keksimä. Ei tällä palstalla enää käy kuin gaymiehet ja laudan veetit. Voisi lopettaa koko palstan.

Huoh. Miksi sitten roikut täällä?

Vierailija
12/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien illoissa on ollut naapuria jos toistakin.

Vierailija
13/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toiveissa olisi päästä muutamankin kanssa vaihtamaan ruumiineritteitä.

Tuskin toteutuu, mutta ainahan sitä voi haaveilla!

Vierailija
14/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan noin 20v sitten oli yks yh naapurissa, joka ilmaisi halustaan. No, kävin toki joviaalina silloin tällöin tuuppaamassa.

Haha vähän niin kuin mun tilanne mutta toistepäin. 16 vuotta sitten suunnilleen olin silloin parikymppinen yh ja päästin naapurin nuoremman kollin sänkyyni kun se oli niin monesti sinne jo maukkunut. Tai no se asui naapuri rapussa ei nyt suoraan naapuri. Kerran tulin baarista ja se oli ulkona tupakilla sitten sanoin no mennään sitten.

Vierailija
15/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa hauska aihe. Minäkin olen varttuneen ikäinen, mutta ei minulla ole tullut "tehtyä kaikkea"

Enkä ole päässyt panemaan naapuria- valitettavasti.

Vierailija
16/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aihe, todellakin! :) ..aina, ainakin kun 'joku jännä' osuu samoille hudeille.. (sellaista voi sattuu;)

H a r v e m m i n ..kyllä, mikään 'päätyy maaliin', tai perille saakka? - En usko, muutoin kuin niissä jonkun hiukan, 'huuruisissa a j a t u s höyryissä', jonkun päässeet vähän'uittaamelaamekkoon..'? Uskon näin.

Vierailija
17/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nyt voisin.

Vierailija
18/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakerrassa asuvaa, juu... se on vain niin kätevää ja kun mies on oikea namu ja temoribasson äänellä, niin uppoaa kaikilla tavoilla.

Vierailija
19/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkin, mutta eivät ole olleet minun naapureitani. Yksikin mies tuli haastamaan riitaa, kun tulin yökylästä hänen naapurinsa luota. Oli kai ollut ihastunut jo pidemmän aikaa.

Vierailija
20/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja menin sen kanssa ihan avioliittoon.