En ole vielä sairastanut koronaa?
Olen kylläkin kaikki 3 kpl rokotuksia hakenut, mutta nyt kun tätä on jo ollut liikkeellä 3,5 vuotta enkä silloinkaan sitä saanut kun rokotesuojaa ei ollut?
Kyseessä ei ole sekään etten olisi ihmisten ilmoilla, kerran kaksi käyn toimistolla viikossa ja viikonloput olen baareissa. Monesti olen ollut altistuneena kuulemani mukaan ja sen vuoksi myös tehnyt kotitestejä ettei sitä olisi.
Onko koronaan olemassa jokin geeni tms. joka tekee sille immuuniksi? En ole myöskään influenssaa elämässäni sairastanut.
Kommentit (8)
Tutkimusten mukaan moni sairasti koronan oireettoomana tai vähäoireisena. Eli jos et ole käynyt vasta-ainetestissä, et voi olla varma, oletko sairastanut vai etkö.
Minun veriryhmäni on estänyt sairastumisen. Rokotuksia on ole ottanut.
Pieni prosentti kansasta on geneettisesti vastustuskykyinen.
Itsekin olen sairastanut joskus oireettomana koska kotihoidon asukki sai taudin ja kuoli, kerran flunssakuumeena, kerran vatsaoireina ja lihaskipuina ja kerran pelkkä testi näytti.
Minä ja mies ollaan kumpikin nyt koronassa. Pska tauti. Odotan tässä soittoa terveydenhuollosta, kun tuntuu, että en saa hengitettyä normaalisti.
Mä en myöskään ole sairastanut koronaa, ellen sitten ole sairastanut sitä täysin oireettomana niin ettei kukaan lähipiirissä ole myöskään ollut sairaana. Olen saanut kaksi rokotetta ja kolme buusteria. En ole oikeastaan ollut kertaakaan kipeä moneen vuoteen.
Meillä on suurperhe, ja vain yhdellä oli kerran positiivinen tulos koronatestissä. Pari pikkuflunssaa on ollut korona-aikana jollain perheenjäsenellä ja pienistäkin oireista on testattu, mutta vain yhden kerran yhdellä todistettavasti korona. Ollaan harvoin kipeänä yleensäkin, mutta tilastojen valossa kyllä useamman perheessä on täytynyt sairastaa ehkä sitten oireettomana.
Näin minäkin kehuin aina elokuulle saakka. Sitten iski. Meni viikossa ohi, mutta kaikki tunnetut oireet näyttäytyivät. N77
Vielä ehdit.....
Sukulaiseni sai ensimmäisen positiivisen testituloksen viime viikonloppuna. Koronaa liikkeellä varmaan paljon.