Moovyn maksu ei toimi
Onko kellään muulla ongelmaa saada Moovyn parkkimaksuja maksettua sen jälkeen kun juuri muuttivat laskutuksen jokaiselle parkkeerauskerralle erikseen? Minulla on Nordean Master Card ja kuukausittain veloitetut parkkeerauskerrat on lähteneet tililtä ilman ongelmia. Sain tänään viestin, että Moovy-tilini sulkeutuu, koska automaattinen tilitys ei onnistunut kolmannellakaan kerralla.
Soitin eilen Moovyn asiakaspalveluun ja kertoivat, että kymmenillä Nordean asiakkailla on sama ongelma. Neuvoivat katsomaan onko Nordean sovelluksessa nettimaksut sallittuja. Minulla on ja ohjeistivat hetkeksi kieltämään sen ja joidenkin minsojen päästä taas sallimaan. Tämän lisäksi päivitin kännyn muttei mitään apua. Osaako joku neuvoa mikä auttaisi? Sanoivat Moovylta muuten että joillakin on ollut tileillä Moovy kiellettynä laskuttajana, mutten usko että voi johtua siitä, kun onhan heidän maksut onnistuneet tähänkin asti.
Voi ei! En ole koskaan kuullutkaan mistään Moovystä.