Ylimääräinen vatsanahka pois julkisella?
Olen laihduttanut 40kg ja vatsa jäi roikkumaan. Kyselisin kokemuksia koko prosessista. Paljonko maksoi, leikkauksesta toipuminen, kauanko jouduit odottamaan leikkausta yms!
Kommentit (6)
Oma vika kun et paastonnut laihduttaessasi.
Aika ikäviä vastauksia, harmi kun ei minullakaan ole kokemusta. Mutta jos soitat lääkäriajan, etköhän saa vastauksia. Hieno juttu, kun onnistuit laihduttamaan, onneksi olkoon! Minulla se on vielä edessä.
Minut on leikattu 360 eli beltlipectomia. Siinä poistetaan ylimääräinen nahka alamahalta, siirretään napa ja poistetaan ylimääräinen nahka myös alaselästä, jolloin takapuoli nousee. Arpi kiertää kokonaan ympäri. Tämä tehty julkisella eli maksoin polimaksun ja kolme yötä sairaalassa. Nahkaa lähti yli 5kg. Prosessi on pitkä, jonotin ensin 5kk polille ja siitä reilun vuoden leikkaukseen. Harva shp pysyy hoitotakuussa. Voit hakea lähetteen arvioon esim työterveydestä tai ihan tk lääkäriltä. Mullakin taustalla iso laihtuminen, liki 70kg. Kyllä elämä on helpompaa ilman lepattavaa nahkapukua.
Miksi tulee tuollaisia lepattavia nahkoja? Voisi ennakoida ja syödä kohtuudella.
Ei verorahoilla jos syy on ylensyönti.
Etköhän kuule joudu maksamaan itse nahkas