Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimääräinen vatsanahka pois julkisella?

Vierailija
15.11.2023 |

Olen laihduttanut 40kg ja vatsa jäi roikkumaan. Kyselisin kokemuksia koko prosessista. Paljonko maksoi, leikkauksesta toipuminen, kauanko jouduit odottamaan leikkausta yms!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän kuule joudu maksamaan itse nahkas

Vierailija
2/6 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika kun et paastonnut laihduttaessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikäviä vastauksia, harmi kun ei minullakaan ole kokemusta. Mutta jos soitat lääkäriajan, etköhän saa vastauksia. Hieno juttu, kun onnistuit laihduttamaan, onneksi olkoon! Minulla se on vielä edessä. 

Vierailija
4/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on leikattu 360 eli beltlipectomia. Siinä poistetaan ylimääräinen nahka alamahalta, siirretään napa ja poistetaan ylimääräinen nahka myös alaselästä, jolloin takapuoli nousee. Arpi kiertää kokonaan ympäri. Tämä tehty julkisella eli maksoin polimaksun ja kolme yötä sairaalassa. Nahkaa lähti yli 5kg. Prosessi on pitkä, jonotin ensin 5kk polille ja siitä reilun vuoden leikkaukseen.  Harva shp pysyy hoitotakuussa. Voit hakea lähetteen arvioon esim työterveydestä tai ihan tk lääkäriltä. Mullakin taustalla iso laihtuminen, liki 70kg. Kyllä elämä on helpompaa ilman lepattavaa nahkapukua. 

Vierailija
5/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulee tuollaisia lepattavia nahkoja? Voisi ennakoida ja syödä kohtuudella.

Vierailija
6/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verorahoilla jos syy on ylensyönti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi