Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuolemasta?

Vierailija
15.11.2023 |

Mulla todettiin vasta parantumaton sairaus, joka johtaa kuolemaan, ja olen saattohoidossa. Olisiko kenelläkään kuolemanrajakokemuksia, että miltä se tuntuu? En tahtoisi kuolla vielä, kun lapset ovat vielä päiväkodissa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin viimeksi vuonna 1987 ja seitsemän päivää sen jälkeen synnyin uudelleen enkä oikein ole tyytyväinen tähän nykyiseen elämänmuotooni, mutta minkäs teet. Karman laki on arvaamaton.

Vierailija
2/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen pääsee Taivasten valtakuntaan, jos ei ole tehnyt syntiä, muutoin joutuu helvetin ikuiseen piinaan. Se on paha, jos aluksi kärsii tuskallisen kuoleman, ja vielä sen jälkeen joutuu kärsimään lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolin viimeksi vuonna 1987 ja seitsemän päivää sen jälkeen synnyin uudelleen enkä oikein ole tyytyväinen tähän nykyiseen elämänmuotooni, mutta minkäs teet. Karman laki on arvaamaton.

Aivokuollut näytät olevan edelleen. Minkäs teet?

Vierailija
4/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua löis pesarilla päähän, niin tuskin tapahtuisi muutosta.

Vierailija
5/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kliinisesti kuollut muutaman minuutin ajan. Rehellisesti sanottuna: en kokenut mitään. Muistan, että menetin tajuntani, koin hetken mustaa tyhjyyttä ja sitten heräsin. Olin oikeasti tajuttomana vuorokauden.

Otan osaa kauheaan tilanteeseesi.

Vierailija
6/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne saattohoitoon heti joudu kun sairaus on vasta todettu. Kai siinä jotain edes yritetään hoitaa?

Vierailija
7/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen pääsee Taivasten valtakuntaan, jos ei ole tehnyt syntiä, muutoin joutuu helvetin ikuiseen piinaan. Se on paha, jos aluksi kärsii tuskallisen kuoleman, ja vielä sen jälkeen joutuu kärsimään lisää.

Höpö höpö...

Vierailija
8/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa tilanteesi johdosta. Toivottavasti saat kaiken mahdollisen keskusteluavun mitä tarvitset? Terhokodissa ainakin järjestetään kaikki mahdollinen. Oletko ajattellut, että sairaalapappi voisi auttaa hengellisien asioiden pohdiskelussa?

Voimia sinulle jokaiseen päivään<3

Vierailija
9/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut kerran hengittämisen ja kuulemma korissut ja suusta tullut limaa. Ei tuntunut miltään. Tajusin kyllä kun virkosin, että jotain on tapahtunut. Kun taju lähtee en usko, että kuolema juuri tuntuu miltään vaikka voi vaikuttaa kamalalta. 

Toivottavasti saat elää mahdollisimman pitkään kuitenkin. Voimia kovasti! 

Vierailija
10/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää. Kaikki me kuollaan. Lykkyä matkaan!

Vierailija
11/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuoleman rajalla, näin sekä taivaan että helvetin asukit. Helvetti oli täynnä katkeria vauva.fi-mammoja. Onneksi en päätynyt sinne, ja nyt elävien kirjoissa vielä olevana myös pidän huolen, ettei niin käy.

Vierailija
12/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta ainakin löytyy paljon kaikenlaista, hae englanninkielisillä hakusanoilla.

Oletko lukenut raamattua? itse olen saanut siitä ihmeellistä lohtua, jollain tavalla Jumala kosketti sieluani ja toi minulle rauhan.

Vierailija
13/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity muihin asioihin. Tuolla ei ole mitään väliä nyt.

Vierailija
14/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kuolemasta lykkäystä, jos on lapsia päiväkodissa? Mitä ap tarkoittaa?

Vierailija
15/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kuoleman porteilla tungettuani reilun satsin miesten tamppooneja persseeseen.

Vierailija
16/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni menehtyi samalla tavalla. Otan syvästi osaa, sydän itkee aina kun on kyse pienten lasten äidistä. Mutta serkkuni lohduttautui lopussaan sillä, että onneksi minä eivätkä lapseni. Hän kirjoitti perheelleen kirjan, leikkasi ja liimasi sinne kaikenlaisia kuvia ja kirjasi ylös elämänviisauttaan sekä rakkauttaan perhettään kohtaan.

Ja tiedätkö mitä, nyt vuosia myöhemmin voin kertoa, että hänen ihanat lapsensa ovat selviytyneet! Suru ei tietenkään koskaan katoa, mutta he ovat hyvin elämässään pärjääviä, upeita nuoria! Je kirja, se on edelleen heidän kallein aarteensa!

Voimia ja siunausta, muistan sinua rukouksessani.

Vierailija
17/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen syntynyt uudelleen. Tiedän sen siitä kun bussissa pitelen kovasti tangosta kiinni ja silmät pyörivät joka suuntaan. Olin ennen kameleontti.616

Vierailija
18/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelättävää. Olet yhä oma itsesi kun olet kuollut. Jätät ruumiisi tänne ja sinua tullaan vastaan. Sinut kuljetetaan suureen valoon ja ihanaan rakkauteen. Pääset takaisin kotiin. Se tulee olemaan hieno kokemus. Tänne maalliseen maailmaan tuleminen on vaikeaa, mutta täältä lähteminen helppoa.

Vierailija
19/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni menehtyi samalla tavalla. Otan syvästi osaa, sydän itkee aina kun on kyse pienten lasten äidistä. Mutta serkkuni lohduttautui lopussaan sillä, että onneksi minä eivätkä lapseni. Hän kirjoitti perheelleen kirjan, leikkasi ja liimasi sinne kaikenlaisia kuvia ja kirjasi ylös elämänviisauttaan sekä rakkauttaan perhettään kohtaan.

Ja tiedätkö mitä, nyt vuosia myöhemmin voin kertoa, että hänen ihanat lapsensa ovat selviytyneet! Suru ei tietenkään koskaan katoa, mutta he ovat hyvin elämässään pärjääviä, upeita nuoria! Je kirja, se on edelleen heidän kallein aarteensa!

Voimia ja siunausta, muistan sinua rukouksessani.

Täh? Tunkiko sun serkku mieten tamppooneja perseeseen ja kuoli??

Vierailija
20/31 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset viisi kuolemaa eivät tuntuneet juuri missään, mutta sen jälkeen on ollut ajatuksia, että kohta tämä on lopullisesti ohi. Nyt saldo on 7, eli kerta vielä ja sitten mennään.

Miau

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä