Flamingo Span aikuisten puolella kosketellaan tai suudellaan turhan kiihkeästi, kertoo Helsingin Sanomat.
Flamingo Spa tunnetaan kenties parhaiten lapsiperheiden suosimasta vesipuistopuolestaan, mutta lisäksi kylpylä pitää sisällään k18-kylpylän. Aikuisten puolella on lukuisia saunoja ja muun muassa pylväiden ympäröimä lämminvesiallas ja erillinen mineraaliallas.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb7fead7-c6d7-430f-be75-13e7e69ca2a1
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Eihän se nyt ole mikään kutuallas, jonne voi laskea spermat ja emätinliukasteet. Varmasti menee uikkareiden läpi touhutippoja sinne veteen, entä jos joku viaton nainen raskautuu siitä siittiöitä kuhisevasta kutuliemestä kylpylässä? Kuka maksaa elarit, Flamingo Spa?
🙌🙈
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissa pitäisi olla eri osasto hiljaisille ja lapsiperheille. On karmeaa kuunnella kännisen naisen tekokiljuntaa AAAaASSINNE! NYTSE OOON SIELÄäää lääh lääh.
Tuo kun karjuu aamuyöllä, ei enää muutkaan nuku. Luuleeko nuo naiset todellakin olevansa jotenkin haluttavia, kiljuessaan kuin teuraseläimet
Moni mies innostuu kun nainen huutaa seksin aikana kuin palosireeni.
Hyi. On tosi oksettavaa joutua näkemään kun heterot lääppivät toisiaan. Tosi noloakin kun on muita paikalla. Ei kiinnosta nähdä. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Hyi. On tosi oksettavaa joutua näkemään kun heterot lääppivät toisiaan. Tosi noloakin kun on muita paikalla. Ei kiinnosta nähdä. 🤮
No onko se sitten jotenkin ylevämpi näky julkisella paikalla, jos homot imuttelee keskenään?
En ole kutemisiin törmännyt, mutta siihen kylläkin, että ihmisiä on ihan liikaa vrt. tilojen vetoisuus. Vain kaksi allasta, josta toisessa liian kuuma vesi omaan makuuni. Sitten taas se mineraaliallas, joka on ihana, on aina liian täynnä eikä sieltä löydy sopivaa soppea lillua kun ihmiset eivät ymmärrä väistää tietyn ajan päästä jotta muutkin pääsisivät.
Ne lattialaatat ovat hirveän liukkaita, ja joka kerta olenkin ihmetellyt sitä, miten niitä ei ole vieläkään käsitelty. Ei ole ihan kerta eikä kaksi, että olen meinannut liukastua.
No nyt on iltapäivälehdetkin tarttuneet Flamingon roisiin meininkiin!
Kylpylän johtajalla ei median mukaan tietoa, että veden alla olisi edetty yhdyntöihin saakka. Miten hänellä voisi se tieto olla edes? Ehkä jos olisi joku peep hole veden alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Ja minulla kostui pimppi.
Onko minkälainen tuhero ja voitko laittaa persereikäkuvia?
Tässä uutisoinnissa ei ole mitään pohjaa ja ilmeisesti koko juttu jonkun 50-v seksin nälkäisen tädin katkeruutta yhdistettynä vilkkaaseen mielikuvitukseen. Olen käynyt Flamingo Spassa monta kertaa viikonloppuisin ja aivan ihana paikka. En juo alkoholia joten iso bonus on viimeaikoina ollut kattava Mocktail tarjonta allasbaarissa.
Kyllä, nuoret parit halailevat ja pussailevat altailla, nauttivat yhdessäolossa. Mitään sopimatonta en ole ikinä nähnyt. Ihana nähdä rakastuneita pareja hemmottelulomilla.
Olen huomannut että suuri osa pariskunnista puhuvat jotain muuta kieltä kuin suomea ja olen miettinyt että osaavatko vain ulkomaalaiset miehet hemmotella naisiaan esimerkiksi näillä remonttisilla kylpylälomilla. Ja tässäkö syy toisaalta suomalaisen tädin katkeruuteen, kun Paavo ei muuta tarjoa kuin rakkauden tunnustuksen kerran vuosikymmeneen änkyräkännissä ja romantiikan huipentuma on perseestä kouraisu 🤔
On tää taas yks mielensäpahoittajien maa. Heti kun joku nuori pariskunta nauttii elämästä pussaillen ja halaillen niin aletaan kuvittelemaan ties mitä älyttömiä riettauksia siellä omassa mielessä. Pitääkö tännekin jenkkien tavoin kohta oikein lailla säätää joku laki ettei julkisella paikalla saa osoittaa läheisyyttä.
Tulee ihan mieleen kun jenkeissä suomalaiset perheet ilmoitettiin aina pedofiileina lastensuojelulle -aikuiset nakuilivat kotona lasten edessä esimerkiksi yhteissaunassa. Kaikesta mahdollisesta saa tehtyä todella ison ja shokeeraavan ongelman kun vaan yhdistää tarpeeksi mielikuvitusta ja ahdasmielisyyttä.
Väitetysti "kettu oli mennyt koloon":
" Huomasin, että viereinen pariskunta on aika läheisissä tunnelmissa. Nainen oli miehen päällä hajareisin. Vesi oli aika läpinäkyvää, joten näin kunnolla genitaalit ja sen, että akti oli käynnissä, vantaalaisnainen kertoo."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6fd25e8-a76f-425b-85f2-6d5ab8f6a4f1
Vierailija kirjoitti:
" Huomasin, että viereinen pariskunta on aika läheisissä tunnelmissa. Nainen oli miehen päällä hajareisin. Vesi oli aika läpinäkyvää, joten näin kunnolla genitaalit ja sen, että akti oli käynnissä, vantaalaisnainen kertoo."https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6fd25e8-a76f-425b-85f2-6d5ab8f6a4f1
Hyi helvata.
Kuka haluaa uida kenenkää Sseksimehuissa".
Olispa vastenmielinen tilanne, jos toisiaan kiihkelöivän pariskunnan lisäksi olisit kolmantena samoissa tiloissa.
Ihmisiltä pitäisi löytyä sen verran käytöstapoja, etteivät harrastaisi seksiä toisten nähden kylpylöissä. Se on epäkohteliasta toisia kohtaan.
Rakkaus on pahaa katsottava. Yleensä niillä joilla on erektiovaikeuksia huutaa ensin. Ongelmat alkavat nelikymppisillä papparaisille.
Mun mielestä olisi kiva, jos tulevaisuudessa olisi sellaisia oikeasti rohkeita paikkoja, missä saisi tehdä tuhmia julkisesti. Klubeja, kylpylöitä. Asiakaskuntaa löytyisi kyllä. Miksei Suomessa ole?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
" Huomasin, että viereinen pariskunta on aika läheisissä tunnelmissa. Nainen oli miehen päällä hajareisin. Vesi oli aika läpinäkyvää, joten näin kunnolla genitaalit ja sen, että akti oli käynnissä, vantaalaisnainen kertoo."
voihan se olla kiihottavaakin?
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Mun mielestä olisi kiva, jos tulevaisuudessa olisi sellaisia oikeasti rohkeita paikkoja, missä saisi tehdä tuhmia julkisesti. Klubeja, kylpylöitä. Asiakaskuntaa löytyisi kyllä. Miksei Suomessa ole?
Eikös tuo Himos ole profiloitunut sellaiseksi? Ahkerasti seksipositiivisten orgioita järjestävät mökissä kuin mökissä ja useissa on kuulemma porealtaat. Itse olen myös erittäin positiivinen seksin suhteen, mutta vain kahden kesken rakastetun kanssa ja yksityisesti. Siksi ei tule mieleen edes vuokrata mökkiä ko. alueelta.
Heittäkää pihalle ja porttikielto perään
😂 tää oli oikeasti hauska