Flamingo Span aikuisten puolella kosketellaan tai suudellaan turhan kiihkeästi, kertoo Helsingin Sanomat.
Flamingo Spa tunnetaan kenties parhaiten lapsiperheiden suosimasta vesipuistopuolestaan, mutta lisäksi kylpylä pitää sisällään k18-kylpylän. Aikuisten puolella on lukuisia saunoja ja muun muassa pylväiden ympäröimä lämminvesiallas ja erillinen mineraaliallas.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb7fead7-c6d7-430f-be75-13e7e69ca2a1
Kommentit (70)
K-18 kylpylän pitäisi olla sallittu vain ilman uimavaatteita kokonaan nakuna. Vähentäisi huonoa käytöstä.
Kylpylöissä pitäisi osata käyttäytyä. Niin säälittäviä toisissaan kiinni olevat känniläiset, joissa miespuolinen (AINA) ahmii katseellaan muita naisia.
Myös hotellihuoneessa pitäisi tajuta olla huutamatta, se on naiselle noloa huutaa kuin tapettava kana, kun se mies on jo seuraavana yönä toisen naisen kanssa. Näin se menee. Olen ollut paljon töissä noissa paikoissa.
Ikävää, kun aamulla tiskille tulee väsynyt perhe, pienet lapset, kun ovat yön kuunnelleet teeskenneltyä kiljumista. Ollaan palautettu rahoja sitten pahoitteluiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylöissä pitäisi osata käyttäytyä. Niin säälittäviä toisissaan kiinni olevat känniläiset, joissa miespuolinen (AINA) ahmii katseellaan muita naisia.
Myös hotellihuoneessa pitäisi tajuta olla huutamatta, se on naiselle noloa huutaa kuin tapettava kana, kun se mies on jo seuraavana yönä toisen naisen kanssa. Näin se menee. Olen ollut paljon töissä noissa paikoissa.
Ikävää, kun aamulla tiskille tulee väsynyt perhe, pienet lapset, kun ovat yön kuunnelleet teeskenneltyä kiljumista. Ollaan palautettu rahoja sitten pahoitteluiden kera.
Huomannut tuon. Miten se onkin niin, että nainen roikkuu miehessä ja mies tiiraa muita naisia kylpylöissä halailevissa pareissa. Ehkä nuo naiset tietää miestensä tavat ja yrittää epätoivoisesti pitää miehen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Ja minulla kostui pimppi.
Jos jokin, niin median harjoittama vittuilu tehoaa. Suomalaiset myös ansaitsevat kaiken haavoihinsa kaadetun suolan.
Hyi! Eihän se nyt ole mikään kutuallas, jonne voi laskea spermat ja emätinliukasteet. Varmasti menee uikkareiden läpi touhutippoja sinne veteen, entä jos joku viaton nainen raskautuu siitä siittiöitä kuhisevasta kutuliemestä kylpylässä? Kuka maksaa elarit, Flamingo Spa?
Tämä on samaan aikaan huvittavaa ja todella oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Eihän se nyt ole mikään kutuallas, jonne voi laskea spermat ja emätinliukasteet. Varmasti menee uikkareiden läpi touhutippoja sinne veteen, entä jos joku viaton nainen raskautuu siitä siittiöitä kuhisevasta kutuliemestä kylpylässä? Kuka maksaa elarit, Flamingo Spa?
Tuosta voi raskautua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Tehän sovitte hyvin yhteen. Menkää treffeille Flamingo Spahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Itselläni kostui pylly. Taisi siellä siis joku jo käydäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hieno meriselitys yllätysmasuasukille. Toiminee myös sp-tauteihin.
Luonnonvesissä joutuu pelkäämään, että kala ui pimppiin. Kylpylöissä, että vieraan miehen siittiöitä ui pimppiin. Näin naisena alkaa olla aika vaikeaa toteuttaa uintiharrastusta.
Vierailija kirjoitti:
No keneltä tämäkin on nyt pois? Se on K-18 spa ihan syystä, väliäkö tuolla että osalla on tuollainen tapakin rentoutua.
Voi hyvää päivää. Se on K18 siksi, että siellä ei olisi huutavia ja hyppiviä lapsia ja teinejä, vaan rauhallista. Ei todellakaan sen takia, että siellä voisi pitää orgioita tai ekshibitionistista show'ta. Samasta syystä on lapsettomia hotelleja tai esimerkiksi hääjuhlia. Kyse ei ole julkisesta seksistä.
No, ehkä nämä altaassa kutevat törpöt ovat kuin sinä: kuvittelevat, että K18 = seksi.
"Laatat ovat märkänä liukkaita" herättää nyt ihan eri mielikuvia kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Koskettelua, suutelua ja näkyviä rakkaudenosoituksia k-18 alueella, järkyttävää! Kyllä lämmin ja jämäkkä kädenpuristus on riittävä ja asiallinen lemmenleikki. Sitten paituli päälle ja peiton alle.
Ja vielä ihmetellään, miten Suomessa on niin alhainen syntyvyys.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että jossain kylpylässä leikitään lemmenleikkejä? Se on kylpylä! Siellä saunotaan ja lillitään altaissa. Lemmenleikit mennään hoitamaan esimerkiksi hotellihuoneeseen.
Oksettavaa käytöstä, voiko junteilta toisaalta muuta odottaa. Ei ole minun paikkojani nuo, vähän säälittää ne jotka joutuvat tyytymään limailuun/lomailuun Vantaalla.
No keneltä tämäkin on nyt pois? Se on K-18 spa ihan syystä, väliäkö tuolla että osalla on tuollainen tapakin rentoutua.