Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin karvainen mies (minä). Häpeänkö turhaan?

Vierailija
15.11.2023 |

Mitä mieltä naisväki on karvaisista miehistä?

En nyt tarkoita vaan intiimialueen karvoitusta, vaan ihan koko kroppaa. Itseä ehkä vähän hävettää oma karvaisuus.Todella karvaiset jalat, maha, rintakehä ja kädet. Naama ei ole niin karvainen (vielä), mikä on toisaalta ihmeellistä. En ole vanha setämies, vaan ihan nuorimies kyseessä. Hiukset ei kasva, niin olen vielä kalju.

Pitäisikö höylätä ja ajaa kaikki pois?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota alfa-apinamiehen otteet. Vie sinä ja nainen vikisee.

Vierailija
2/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat näyttää sitten ihan uakarilta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa!

Vierailija
4/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma karvoitukseni ei ole sinänsä överiä, mutta sitä on laajasti samoissa paikoissa kuin ap:lläkin + lisäksi naisten inhoamassa paikassa, eli selässä. Aikani jaksoin ajoin pois vähintään nyt selästä ja välillä muualtakin, mutta muutamaan vuoteen en ole enää jaksanut välittää. Olkoon missä on.

Vierailija
5/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varttuneempana kohtalotoverina lohdutan, että karvaisuus kertoo korkeista testotasoista, joten todennäköisesti et ensimmäisenä kärsi potenssiongelmista tai lihaskadosta. Täyttä terästä vielä kuusikymppisenä...

Vierailija
6/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan karvaisia miehiä! Kuvailun perustella olet todella seksikäs. Kiihotun kun mies ottaa vaatteita pois ja karvoja on paljon. 

Muista että kaikilla on omat preferenssit =)

T:N34

Vierailija
7/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään karvaisista miehistä, on miehekästä ja seksikästä "rouheudessaan".

Sileät, karvojaan sheivailevat miehet ovat jotenkin... naismaisia. Tai se sheivaaminen on naismaista, joka itseäni ei miellytä. Toki ei ole kynnyskysymys, on karvoja tai ei, ajelee niitä tai ei, jos mies muuyen ihana, mutta jos valita saa, niin mielummin reilusti karvainen mies joka ei niitä häpeile! 

N40+

Vierailija
8/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, itselänikin on karvaa mahassa, reisissä ja jaloissa aika paljon :) N30

Vierailija
9/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä turhaan häpeä

Vierailija
10/30 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon, olen samaa mieltä siitä, että sheivattu mies on kyllä aika naismainen. Karvaisuus on iso plussa ja kalju myös.

Vierailija
11/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän karvaisesta kuin karvattomasta miehestä. Se on maskuliinista. Niinkuin jotkut tässä jo sanoivat, karvaton mies on vähän naismainen. Mutta kaikilla preferenssinsä.

N41

Vierailija
12/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihannoin karvaista miestä! Etenkin jos mies on tumma ja ne karvat erottuu kunnolla. Älä siis häpeä. Kanna karvasi ylpeydellä!

Vierailija
13/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan karvaisia miehiä! Kuvailun perustella olet todella seksikäs. Kiihotun kun mies ottaa vaatteita pois ja karvoja on paljon. 

Muista että kaikilla on omat preferenssit =)

T:N34

Kyllä!

t. Pertti 66v.

Vierailija
14/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeät täysin turhaan!!! Olet ihana!

Vierailija
15/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä itseäsi! Äläkä ainakaan ala höyläilemään!!!:D

Vierailija
16/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk. koht. minua ei miehen karvoitus häiritse. Toki kättä on helpompi liu'uttaa miehen keholla, tai vaikka hierontaöljyä levittää, jos ei ole karvoja, mutta enpä ole koskaan miestä dumbannut tai hylännyt karvoituksen takia. Sitä en tiedä mitä tekisin, jos naama olisi kauttaaltaan karvojen peitossa.

Mutta jos on hoitamaton risparta, sellainen epäsiisti rotanpesä naamalla, niin en yleensä lähde edes treffeille. En tiedä mikä siinä on, mutta en vaan tykkää yhtään enkä ole vielä nähnyt yhtään miestä, jota kyseinen malli pukisi. ehkä heitäkin on, mutta minä en ole nähnyt

Vierailija
17/30 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun unelmalta. 

Vierailija
18/30 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähäkarvainen mies. Minusta karvainen mies on miehekäs ja olen kuullut naisten kehuvan karvaisia miehiä. Onneksi minäkin olen kuitenkin päässyt sekstaamaan. Naiset on ihania!

Vierailija
19/30 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen mies on 👍

Vierailija
20/30 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höylää. Karvainen mies on 🔥🔥🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi