Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis vai kirppari?

Vierailija
01.01.2007 |

Mulla olis tavaraa myytäväksi vaikka kuinka paljon mutta en vain saa tehtyä asialle mitään. Huutis olis ilmainen mut kun en osaa lisätä kuvia ja kaikki pitäs kuvata ja punnita postikulujen takia.

Kirppis taas on maksullinen ja täällä pääkaupunkiseudulla saa myydä aika ruhtinaallisesti että pääsee omilleen. Mutta toisaalta ostaja näkee tuotteen heti. Tosin tavaroihin pitää tehdä hintalaput ja viedä ne inne kirpparille.

Nyt mietinkin miten tekisin tän asian kanssa. Rakentavia ehdotuksia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kiinnosta postitus yms.. jos joku tietää hyviä ja tuottavia kirppareita pk seudulla niin kerro ihmeessä!

Vierailija
2/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa haluat, niin huutikseen. Tosin (minun mielestä) pitää olla tarkat (tarvittaessa useampi) kuva tuotteesta, postimaksut ilmosta ja tarkka selostus tuotteesta.

Jos haluat kamoista eroon, etkä välitä rahasta niin kirpparille. Jos et välitä rahasta tippaakaan, niin vie esim UFF:n laatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallista, ainakin mielestä.

Olen ollut valtterilla myymässä. Tosi ärsyttävää kun siellä pitäs antaa ilmaisesksi tavarat, siksi en suosi ollenkaan tuontyyppisiä kirppiksiä.

Vierailija
4/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lemppari ja kohtahan on taas kesä ja Hietsussakin on menoa.

Vierailija:

Ei yhtään kiinnosta postitus yms.. jos joku tietää hyviä ja tuottavia kirppareita pk seudulla niin kerro ihmeessä!

Vierailija
5/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se asia neuvotaan, mutta kun ei niin ei! Olen yrittänytkin mutta sen yhden kuvan saan hätäseen sinne

Vierailija
6/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://imageshack. us/

Etsitään omista tiedostoista kuva. Napataan se tuonne ja copypastetaan linkki huutiksen kohdesivuille.

Vierailija:

missä se asia neuvotaan, mutta kun ei niin ei! Olen yrittänytkin mutta sen yhden kuvan saan hätäseen sinne

Vierailija
7/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kukaan muu ei tarvitse, vien SPR:lle. Ainoastaan uudenveroiset, paremmat vaatteet ja tavarat myyn yksitellen lastenkirppiksellä tai nettikirppiksillä, mm. Vauvalla.

Vierailija
8/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin kuitenkin siihen kyselyyn millinmittoineen jne.

(kiitos kuitenkin ostajille, kaikki ovat olleet tyytyväisiä).

Luottamuspula kai on se ongelma huutiksessa. Siellä kun voi luvata mitä tahansa.

Olen perirehellinen ihminen.

Vein taas syksyllä tavaraa itsepalvelukirppikkselle. Siinä meni niin kupit ja kapotkin kaupaksi lastenvaatteiden ohella.

Se hinnoittelun vaiva ja roudaus. Mutta eipä tarvitse ihmetellä ostajien kyselyjä, tinkimisiä sun muita. Sikäli vaivatonta.

Myyjäksi kirppikselle en enää mene. Ärsyttää trokarit sekä he, jotka vinkuvat miksi tämä esim. Kenzon hame maksaa 2¿ kun naapuripöydässä myydään 10 vuotta vanha Anttilan tai vastaavan Tarjoustalon hame viidellä sentillä.

Vierailija
9/9 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllästyin kuitenkin siihen kyselyyn millinmittoineen jne.

Just tässäon yksi syy miksen myy huutiksessa. Se mittojen kysely on raivostuttavaa

Myyjäksi kirppikselle en enää mene. Ärsyttää trokarit sekä he, jotka vinkuvat miksi tämä esim. Kenzon hame maksaa 2¿ kun naapuripöydässä myydään 10 vuotta vanha Anttilan tai vastaavan Tarjoustalon hame viidellä sentillä.

Sama homma mulla. Jos tuotteen pyynti on kolme euroa niin sit tingitään euroon hinta ja maksetaan kuitenkin 50 euron setelillä. Sit kun sanoo ostajalle että sori ei oo noin paljon vaihtorahaa niin kaupat peruuntuu kuitenkin. Mä tulin siihen tulokseen että mä annan ilmaiseksi ennen kun meen myyjäksi kirppikselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi