MP siitä, että jotkut perheet lähettävät jouluna itsestään tonttuvalokuvia tuttaville?
Lähinnä kysyisin, että mitä teette sellaisille valokuville?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mikä tässä on jutun aihe. Toiset tykkää toiset ei, nii kuin mistä muusta tahansa.... Entä sitten... Tulitko tyytyväiseksi ihmisten vastauksista.. 🙄🤭
Ap ei kysynyt, että tykätäänkö niistä vai ei vaan että mitä niille tehdään.
-ohis
Ai, Jaa.. Siis mitä tuntemattomat ihmiset niille tekee.. Onhan se tärkeää tietää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähisuvun ja ystävien lapset ovat jo teinejä tai aikuisia. Eli tonttukuvia ei ole otettu aikoihin. Millainen ihminen tekee ongelman jostain tonttukuvasta?
No tämä hävittämisongelmahan niissä on. Kun ei saisi. Ap
Käyvätkö nämä kuvia lähettävät perheet laatikoillasi tutkimassa, ovatko männäjoulujen kuvat tallella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mikä tässä on jutun aihe. Toiset tykkää toiset ei, nii kuin mistä muusta tahansa.... Entä sitten... Tulitko tyytyväiseksi ihmisten vastauksista.. 🙄🤭
-ohis
Ap kysyy otsikossa mielipidettä siitä, että jotkut perheet lähettävät näitä kuvia.
Minä lähetn itsestäni joka vuosi tonttukuvan joulukorttina koko suvulle, ystäville, tutuille ja työkavereille.
Tonttulakki päässä eikä sitten muuta.
T. Matti 54v
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetn itsestäni joka vuosi tonttukuvan joulukorttina koko suvulle, ystäville, tutuille ja työkavereille.
Tonttulakki päässä eikä sitten muuta.
T. Matti 54v
Ai että, miten hauska ja omaperäinen vitsi! Eipä kukaan ole noin hassunhauskasti koskaan keksinyt kirjoittaa! Sinä oot mahoton, täällä ihan kaksinkerroin nauran.
Ei kiinnosta saada sellaisia ja menee suoraan johonkin kaappiin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta saada sellaisia ja menee suoraan johonkin kaappiin piiloon.
Ei kiinnosta saada niitä, mutta kuitenkin kiinnostaa hillota jossain kaapissa?
Kiitos hirrvveesti kun oottaa kertonunna mitä teittä korttiloiloelle.. Kiitos hyvin paljon...
Lapsena kotiin tuli paljon joulukortteja, jotka tuntuivat lähinnä tylsiltä. Paitsi sitten yhdeltä tuttavaperheeltä tuli aina joulupotretti, sitä oli hauska katsella. Itse olen sellaista sukupolvea, että joulukortit tulee lähinnä parilta vanhemmalta sukulaiselta. Olisi riemastuttavaa, jos ihan vaikka joku sinkkukin lähettäisi joulukortin valokuvalla itsestään.
Itse en kyllä kovin helposti lähtisi potrettia väsäämään mieheni kanssa, ei vaan tunnu luontevalta.
Mä lähetän aina niitä kuvia itsestäni ja koiristani. Ollaan tosi söpöjä lampaantaljalla tonttulakit päässä.
Mammat saa raivota niin paljon kuin haluaa 😂😱🐽
VelaN42
-ohis