Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille

Vierailija
15.11.2023 |

Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi

Kommentit (1123)

Vierailija
1041/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sukupuolenkorjausleikkauksessa käy noin 60 ihmistä vuodessa. Määrät ovat siis todella pieniä. Olisiko ollut järkevämpää vaikka tehdä tamponi sinisilmäisille tai liilasilmäisille?

Mietin samaa, tällaisista lanseerauksista saa käsityksen, että asia koskettaisi vähintään kymmeniä tuhansia ihmisiä vuodessa.

Tästä suhteuttamisjutusta soisi näkevän enemmänkin puhetta. Ei voi välttyä ajatukselta että transseikkailemista halutaa tukea, rohkaista, kehystää toivottavana ja harmittomana (identiteeti)valintana. Mielenterveyshäiriöisyys halutaan häivyttää "en vaan voi tälle mitään ja tämä on ainoa joka minut pelastaa"-rummutuksen tieltä.

Vierailija
1042/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ei oo mitään käsitystä siitä, miltä tuntuu syntyä väärään kehoon, joten mitäpä, jos yksinkertaisesti ette puhu asiasta mistä ette ymmärrä.

NO EI OLE SINULLAKAAN. Ei ihminen tule miltään kokoonpanolinjalta, jossa sitten vahingossa osa sujahtaa väärään paikkaan. Ihmisellä on jo syntuessä kaikki tarpeelliset värkit ja osat, vain sinä sairaassa päässäsi kuvittelet syntyneesi väärään kehoon. Tää teidän leikki on tulossa loppuun, kun kaikki on kurkkua myöten täynnä typerää woketusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ei oo mitään käsitystä siitä, miltä tuntuu syntyä väärään kehoon, joten mitäpä, jos yksinkertaisesti ette puhu asiasta mistä ette ymmärrä. 

Kyllä mäkin synnyin väärään kehoon. Mulla on sairaan ruma nenä, leveä perse, liian pienet rinnat ja paljon muutakin sellaista, joka ei vastaa todellista identiteettiäni. Voisiko yhteiskunta maksaa mulle kasan kauneusleikkauksia, jotta saisin sellaisen kehon joka vastaa sisintä olemustani?

Hemmetin hyvä pointti. 

Voi vaan kuvitella miten paljon sisäistettyä kehovihaa jonkin transmieshaaveilun takaa löytyy. Kuvitellaan että toisella puolen nämä ongelmat on kuin taikaiskusta ratkaistu. Sit kuitenkin ne kuukautiset haluttais pitää? Että saataisiin Suomeenkin uutisia synnyttäneistä miehistä? Emmehän me nyt voi jäädä muista tässä jälkeen!

Vierailija
1044/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei synny väärään kehoon. Ei ole mitään sielua joka sujahtaa sikiöön ja menee vahingossa väärään. Tämähän on ihan täyttä satua ja on käsittämätöntä kuinka yksikään aikuinen ihminen voi uskoa tällaiseen.

Vierailija
1045/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin synnyin väärään kehoon. Mulla on sairaan ruma nenä, leveä perse, liian pienet rinnat ja paljon muutakin sellaista, joka ei vastaa todellista identiteettiäni. Voisiko yhteiskunta maksaa mulle kasan kauneusleikkauksia, jotta saisin sellaisen kehon joka vastaa sisintä olemustani?

Miltäköhän vammaisista tuntuu kuunnella tervekehoisten transien rääkymistä väärään kehoon syntymisestä? Transien kehoissahan ei ole sinänsä mitään vikaa sen enempää kuin muillakaan.

Vierailija
1046/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyvä pointti. 

Voi vaan kuvitella miten paljon sisäistettyä kehovihaa jonkin transmieshaaveilun takaa löytyy. Kuvitellaan että toisella puolen nämä ongelmat on kuin taikaiskusta ratkaistu. Sit kuitenkin ne kuukautiset haluttais pitää? Että saataisiin Suomeenkin uutisia synnyttäneistä miehistä? Emmehän me nyt voi jäädä muista täss

Transmies ja muusuhommissa on todella paljon sisäistettyä misogyniaa ja naisten halveksuntaa. Pitävät naisia aivottomina bimboina, seksinukkeina ja lisääntymiskoneina. Nykyfeminismi vielä vahvistaa tuota kaikkea prostituution, polyamorian ja pervoilun normalisoinnilla. Ei ole ihmekään, että tytöt haluavat olla jotain muuta kuin naisia. "Not like other girls!"

Vierailija
1047/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäköhän vammaisista tuntuu kuunnella tervekehoisten transien rääkymistä väärään kehoon syntymisestä? Transien kehoissahan ei ole sinänsä mitään vikaa sen enempää kuin muillakaan.

Ei tämäkään näytä aiheuttavan minkäänlaista eettistä päänvaivaa tuossa kehokultissa. Lienee vahvana myös se ajatus että omalle keholle tulee saada tehdä tasan mitä ikinä haluaa ja keksii. Tämä vielä jotenkin menisikin jos julkista terveydenhuoltoa ei sitten sotkettaisi soppaan. Turha toivo.

Vierailija
1048/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä näyttää keskiverto miestamponien tarvitsija:

https://www.instagram.com/vulv4positiivisuus/?hl=fi

Vierailija
1049/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään näytä aiheuttavan minkäänlaista eettistä päänvaivaa tuossa kehokultissa. L

Vain transidentifioituvilla sukupuolishoppailijoilla tulee olla oikeus saada esteettisin perustein tehtyä plastiikkakirurgiaa veronmaksajien pussista.

Vierailija
1050/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska markkinoille tuodaan naispenikseen sopiva kondomi pinkissä paketissa? "Stondis ei ole sukupuolikysymys! Siittäminen ei ole sukupuolikysymys!"

Ei enää jaksaisi hämmästyttää että tuommoinenkin saataisiin "yllättäen" kauppoihin. Voi vaan miettiä millainen koneisto tuota globaalisti tuottaa, siis genderideologista aivopesua. Sitähän kun ei voi tietää millaista vastahankaa tarvitaan että hellitetään selvästi. Nythän se virallinen kauhukuva on välitön fasistisen yhdenmukaistamisen ryöpsähtäminen jos vähänkään tingitään moninaisuustuputuksen pakottamisesta. 

Säälittävää miten typeräksi ihmisyys voi mennä.

Vierailija
1051/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei synny väärään kehoon. Ei ole mitään sielua joka sujahtaa sikiöön ja menee vahingossa väärään. Tämähän on ihan täyttä satua ja on käsittämätöntä kuinka yksikään aikuinen ihminen voi uskoa tällaiseen.

Ei synnykkään kukaan väärään kehoon. Ihmisen täytyy hakeutua psykoterapiaan jotta oppii hyväksymään synnyinsukupuolensa. 

Vierailija
1052/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska markkinoille tuodaan naispenikseen sopiva kondomi pinkissä paketissa? "Stondis ei ole sukupuolikysymys! Siittäminen ei ole sukupuolikysymys!"

Ei enää jaksaisi hämmästyttää että tuommoinenkin saataisiin "yllättäen" kauppoihin. Voi vaan miettiä millainen koneisto tuota globaalisti tuottaa, siis genderideologista aivopesua. Sitähän kun ei voi tietää millaista vastahankaa tarvitaan että hellitetään selvästi. Nythän se virallinen kauhukuva on välitön fasistisen yhdenmukaistamisen ryöpsähtäminen jos vähänkään tingitään moninaisuustuputuksen pakottamisesta. 

Säälittävää miten typeräksi ihmisyys voi mennä.

Tää itse asiassa on vähän outoa, en muista että miesten asioista kauheasti huudettaisiin että ne ovat myös naisten asioita. Mutta toisin päin, esimerkiksi nämä kuukautiset, kyllä.

Vierailija
1053/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sukupuolenkorjausleikkauksessa käy noin 60 ihmistä vuodessa. Määrät ovat siis todella pieniä. Olisiko ollut järkevämpää vaikka tehdä tamponi sinisilmäisille tai liilasilmäisille?

Mietin samaa, tällaisista lanseerauksista saa käsityksen, että asia koskettaisi vähintään kymmeniä tuhansia ihmisiä vuodessa.

Tästä suhteuttamisjutusta soisi näkevän enemmänkin puhetta. Ei voi välttyä ajatukselta että transseikkailemista halutaa tukea, rohkaista, kehystää toivottavana ja harmittomana (identiteeti)valintana. Mielenterveyshäiriöisyys halutaan häivyttää "en vaan voi tälle mitään ja tämä on ainoa joka minut pelastaa"-rummutuksen tieltä.

Niin, ja varsinkin kun sukupuolinen kriisi on monesti murrosikään ja mielenterveysongelmiin liittyvää. 

Vierailija
1054/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko? Mulla leveä vyötärö, olematon prse, naurettavan isot tissit ja leveät hartiat. Mutta nenä on täydellinen🤗

Vierailija
1055/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja varsinkin kun sukupuolinen kriisi on monesti murrosikään ja mielenterve

Siksi transhoitojen pitäisi olla erittäin tiukan seulan takana. Yksikin katuja on liikaa. Nuoren ja/tai mielenterveysongelmaisen sukupuoliristiriidasta kärsivän ihmisen ongelmien ratkaisu ei ole terveiden rintojen ja muiden kehonosien amputointi, testokuuri ja niistä aiheutuvat terveysongelmat. Amputoituja kehonosia ei saa takaisin katumuksen iskiessä. Testosteronin vaikutukset ovat naiselle pysyvät: möreä ääni, kalju pää, karvoitus ei-toivotuissa paikoissa ja jättiklitta. -eri

Vierailija
1056/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko? Mulla leveä vyötärö, olematon prse, naurettavan isot tissit ja leveät hartiat. Mutta nenä on täydellinen🤗

Transien maailmassa ihminen ja sukupuoli ovat eräänlainen Frankensteinin hirv... Mr. Potatohead, jonka voi palastella ja koota irrallisista osista. Naisen voi tehdä poistamalla peniksen, asentamalla kumipallot rintakehään ja pistämällä peruukin päähän. Naiseksi voi tulla myös jäljittelemällä naiseuteen liittyviä sukupuolistereotyyppejä. Transnaiset jäljittelevät ja fetisoivat naisten kehonosia ja ruumiintoimintoja, vaikka keholla ei ole sukupuolta, naisella voi olla penis ja mies voi menstruoida. -eri

Vierailija
1057/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheenaiheessa hyvä keskustelu sukupuolesta ja nykyisen transsekoilun järjettömyydestä. Haastateltava on itse trans, varmaan siksi että oikea nainen ei voisi tällaisia asioita edes sanoa ääneen,ilman että  siitä seuraisi armoton cancelointi myrsky.

Vierailija
1058/1123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyvä pointti. 

Voi vaan kuvitella miten paljon sisäistettyä kehovihaa jonkin transmieshaaveilun takaa löytyy. Kuvitellaan että toisella puolen nämä ongelmat on kuin taikaiskusta ratkaistu. Sit kuitenkin ne kuukautiset haluttais pitää? Että saataisiin Suomeenkin uutisia synnyttäneistä

On muuten erikoista, että pojat ja miehet eivät oireile toksista mieskuvaa kehon kautta. Että toksista maskuliinisuutta paettaisiin naiseuteen amputoimalla genitaalit, höyläämällä kallon luusto ja asentamalla kumipallot rintakehään. Miehillä transhommat ovat enimmäkseen seksuaalisen fetissin toteuttamista. Itsensä vahingoittamisen historia on naisilla pitkä ja useimmiten ainoa keino saada toimijuutta.

Vierailija
1059/1123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität kehitysvammaiset ja intersukupuoliset?

Vierailija
1060/1123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selität kehitysvammaiset ja intersukupuoliset?

Mitä heistä? Ajattelitko heidän olevan uusia ihmislajeja kromosomipoikkeaman takia, vai mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän