Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille

Vierailija
15.11.2023 |

Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi

Kommentit (1123)

Vierailija
781/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi siihen pakettiin pitää oikein suurella kirjoittaa FOR MEN. Kai mieheksi kokeva voi ostaa ihan niitä tavallisiakin tamponeja jos tarvii. Samaa tavaraa se on paketista huolimatta. 

Järkevin olisi ollut laittaa teksti For All .

Tai sitten jatkaa ihan sillä tutulla, turvallisella ja normaalilla tavalla, että paketissa ei lue asiasta mitään. Sen kanssa on miljoonat ja miljoonat naiset pärjänneet tähän asti, ja veikkaan ettei edes yhdelle naiselle ole tullut mieleen, että paketissa pitäisi lukea että se on naisille.

Vierailija
782/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään tuossa artikkelissa ei kyllä vertailtu cis ja trans ja sanottu, että trans miehillä olisi paljon pahemmat oireet. Pari esimerkkiä, mitä oireita kuukautiset voivat aiheuttaa sekä lähempi perehtyminen trans miesten kuukautisiin. 

Koska en ole itse trans vaan ihan tavallinen cis nainen, en koe tarpeelliseksi päättää, miten muut kokevat itsensä ja sukupuolensa. Olen sitä mieltä, että toisen ihmisen elämää ei voi ymmärtää, ellei ole ollut hänen kengissä. Jos joku on todella valmis käymään läpi esimerkiksi sukupuolenvaihtoleikkauksen, täytyy tuon kokemuksen olla äärimmäisen vahva, sillä kysesssä on valtava operaatio. Jokatapauksessa, antaa kaikkien ihmisten elää itselleen parhaimmalla katsomalla tavalla. 

mitä vuokkosiin tulee niin fiksu veto Business mielessä. Jos he ovat tulleet tulokseen, että markkinaa on ja tuote menee kaupaksi

Unohda nyt jo tuo "cis". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi siihen pakettiin pitää oikein suurella kirjoittaa FOR MEN. Kai mieheksi kokeva voi ostaa ihan niitä tavallisiakin tamponeja jos tarvii. Samaa tavaraa se on paketista huolimatta. 

Tai sitten jatkaa ihan sillä tutulla, turvallisella ja normaalilla tavalla, että paketissa ei lue asiasta mitään. Sen kanssa on miljoonat ja miljoonat naiset pärjänneet tähän asti, ja veikkaan ettei edes yhdelle naiselle ole tullut mieleen, että paketissa pitäisi lukea että se on naisille.

Ei transmies osaa muuten ostaa, ellei maskuliiniseksi koodatussa paketissa lue miesten tamponi.

Vierailija
784/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äkkiseltään keksi turhempaa tuotetta. Vuokkoset vain h*vesignaloi, ei tuotteessa ole mitään järkeä. Yhä edelleen voi menstruoiva transmies ostaa sen Tampax- tai OB-paketin kaupasta, kuten ennenkin, eihän siinä lue missään, että vain naisille.

Luulenpa, ettei tule mikään myyntimenestys tuosta "miesten tamponista".

Vierailija
785/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keskustelijoiden näppituntuma, että lisäävätkö miesmenkkakampanjat, sukupuolen itsemäärittely, ladypenikset, lapsi-drag, sateenkaaripakotus sateenkaarityöpajoissa, unisex-pukkarit/vessat ja muut transien kotkotukset transien hyväksyntää? Mulla on vähän sellainen kutina, että asenteet nuivistuvat transeihin aiemmin hyväksyvästi suhtautuvillakin. Kukaan ei pidä pakkosyötöstä. Homot sentään eivät tunkeneet naisten pukkareihin ja urheilusarjoihin, pistäneet biologiaa ja muita fyysisen todellisuuden lainalaisuuksia uusiksi, tai pakottaneet suuntautumisen vastaista seksiä heteroille.

Vierailija
786/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Mikäli halatte ilmoittaa Vuokkosille mielipiteenne ja boikottinne, tässä on siihen suora osoite: https://vuokkoset.fi/palvelemme/yhteys/

Itse pistän vähintään boikotista.

Vierailija
787/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tuossa artikkelissa ei kyllä vertailtu cis ja trans ja sanottu, että trans miehillä olisi paljon pahemmat oireet. Pari esimerkkiä, mitä oireita kuukautiset voivat aiheuttaa sekä lähempi perehtyminen trans miesten kuukautisiin. 

Koska en ole itse trans vaan ihan tavallinen cis nainen, en koe tarpeelliseksi päättää, miten muut kokevat itsensä ja sukupuolensa. Olen sitä mieltä, että toisen ihmisen elämää ei voi ymmärtää, ellei ole ollut hänen kengissä. Jos joku on todella valmis käymään läpi esimerkiksi sukupuolenvaihtoleikkauksen, täytyy tuon kokemuksen olla äärimmäisen vahva, sillä kysesssä on valtava operaatio. Jokatapauksessa, antaa kaikkien ihmisten elää itselleen parhaimmalla katsomalla tavalla. 

mitä vuokkosiin tulee niin fiksu veto Business mielessä. Jos he ovat tulleet tulokseen, että markkinaa on ja tuote menee kaupaksi ohi muiden naisille tarkoitettujen tuotteiden sijaan

Edelleen, pointti on se, että vain naisilla on kuukautiset, joten miehet eivät tarvitse tamponeja.

Vierailija
788/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Siteet on olleet tähän asti ihan kaikkien ostettavissa sukupuoli-identiteettiin katsomatta niin kuin vessapaperit, hammastahnat, pumpulipuikot ja pesusienetkin. Pakkaukset on neutraaleja hygieniatuotepakkauksia. Tämä keskustelu on lähestulkoon yhtä järetöntä kuin että joku ryhmä haluaisi inkluusiota vessapaperimarkkinoille ja paketeissa pitäisi nyt olla joku FOR ALL<33 teksti että identiteetit on kaikki päässeet näkymään.

Vähän ihmettelen kuka transmies näistä hyötyy. Luulisi että tuo tuote nimenomaan profiloisi erilaiseksi kuin muut ja korostaa niitä kuukausia. Ja ilmoittaa koko kassajonolle, henkilökunnalle ja puolitutuille jotk sattuu näkemään paketin vessan kaapissa että olet trans. Luulin että transihmiset nimenomaan halusivat tulla nähdyiksi sosiaalisesti miehinä niin kuin muutkin miehet nähdään eikä erillisenä ryhmänä.

Tämä kampanja kosiskelee lähinnä jotain ahdistuneita tenityttöjä ja muita jotka meuhkaa näistä sukupuolikysymyksistä aktivisteina ja joille kyse on enemmän mt ongelmista ja ideologiasta kuin todellisesta transkokemuksesta. Näitä ostaa todellisen kohderyhmän ulkopuolella saarnaavat aktvistit tukimielessä eikä ne joita 'varten' tuote tarkoitettu. 

Vierailija
789/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on keskustelijoiden näppituntuma, että lisäävätkö miesmenkkakampanjat, sukupuolen itsemäärittely, ladypenikset, lapsi-drag, sateenkaaripakotus sateenkaarityöpajoissa, unisex-pukkarit/vessat ja muut transien kotkotukset transien hyväksyntää? Mulla on vähän sellainen kutina, että asenteet nuivistuvat transeihin aiemmin hyväksyvästi suhtautuvillakin. Kukaan ei pidä pakkosyötöstä. Homot sentään eivät tunkeneet naisten pukkareihin ja urheilusarjoihin, pistäneet biologiaa ja muita fyysisen todellisuuden lainalaisuuksia uusiksi, tai pakottaneet suuntautumisen vastaista seksiä heteroille.

Minulla on aiheuttanut jo sen että nykyään kaikki trans ja muut aiheuttaa lähinnä vihaa, inhoa ja väsymystä. Ennen ei kiinnostanut ja mikään ei haitannut. En syrji enkä kiusaa ketään eikä ole tapana udella yleensäkään ihmisltä mitään tökeröä esim. mitäs sieltä housusita löytyy hehheheh. Mutta keskustelukulttuuri näiden aiheiden ympärillä on muuttunut niin raskaaksi, luokittelevaksi ja vihamieliseksi että alkaa vähän hermot ja rakkaus ja ymmärrys nyt kuolla ihmisiin.

Vierailija
790/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille. Mikäli halatte ilmoittaa Vuokkosille mielipiteenne ja boikottinne, tässä on siihen suora osoite: https://vuokkoset.fi/palvelemme/yhteys/

Itse pistän vähintään boikotista.

Mä olen jo laittanut etten voi enää ostaa heidän tuotteitaan. Ja että naisena olen loukkaantunut.

Vierailija
791/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tässä nyt sitten naiset hoi tempasta joku kampanjamielenosoitus siitä että missä NAISTEN tuotteet? Ei ole nimetty ja markkinoitu meidän identiteeteille mitään siteitä. Boikottiin vuokkoset ennen kuin meidät on nähty?!

Vierailija
792/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ollaan mieheni ja sukulaisten kanssa. 

Ei tätä menoa jaksa enää.

Vierailija
793/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän ihmettelen kuka transmies näistä hyötyy. Luulisi että tuo tuote nimenomaan profiloisi erilaiseksi kuin muut ja korostaa niitä kuukausia. Ja ilmoittaa koko kassajonolle, henkilökunnalle ja puolitutuille jotk sattuu näkemään paketin vessan kaapissa että olet trans. Luulin että transihmiset nimenomaan halusivat tulla nähdyiksi sosiaalisesti miehinä niin kuin muutkin miehet nähdään eikä erillisenä ryhmänä."

Tätä minäkin mietin. Kuka ihmeen kehodysforinen FTM miettii siellä rättihyllyllä, että "Jes, näitä mä oon aina halunnut!"? Pikemminkin otetaan se tavallinen paketti, tungetaan muiden ostosten alle, pikakassan kautta kotiin ja soitto lääkärille että saadaan ongelma kuriin ASAP. Tuskin murrosikäänsä kipuilevia teinejäkään lopulta hirveästi helpottaa se, että samoja tamponeja myydään erinäköisessä pakkauksessa. 

Eipä taida olla lopulta muita kohderyhmiä kuin transvestiittinaiset, joilla on fetissi taipumuksensa julkiseen esittelyyn. Mikä valtava markkinarako... No, elämä on parasta pahkasikaa!

Vierailija
794/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ostaa vaikka mies olenkin.

Vierailija
795/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukupuoli-identiteettejähän piti olla lukemattomia määriä? Miksi vain miehille lanseerataan?

Vierailija
796/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska ne miljardi naista ovat olleet ihan oikeita naisia. 

Minun puolestani jokainen voi olla kuka haluaa, mutta toisten pakottaminen samaan  teeskentelyyn on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
797/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö tässä nyt sitten naiset hoi tempasta joku kampanjamielenosoitus siitä että missä NAISTEN tuotteet? Ei ole nimetty ja markkinoitu meidän identiteeteille mitään siteitä. Boikottiin vuokkoset ennen kuin meidät on nähty?!

No pistäkää boikottiin saatana. Ei tunnu missään!

Vierailija
798/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä nyt ole naisten alistusta pahimmillaan? Ennenhän tamponit oli ihan kaikille, mutta nyt on omat jollekkin hyvä veli verkoston jäsenille.

Vierailija
799/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän selvittämättäkin, että vihervasurinaiset ovat tämänkin lanseerauksen takana. Oikeasti pitäisi päästä naisista eroon korkeissa asemissa. Ei niistä seuraa kuin häpeää.

Vierailija
800/1123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut käyttää tamponeita ensiapuna nenäverenvuodon tyrehdyttämisessä. En suosittele kokeilemaan, koska siihen liittyy riskinsä, mutta luulin ensin että miesten tamponeissa oli kyse jostain vastaavasta.

Venäläisethän ottaa noita mukaan Ukrainan rintamalle. Kätevä laittaa luodinreikiin.

Olen kuullut, että jotkut eräjormat pitävät tamponeita mukanaan, jotta saavat helpommin sytytettyä nuotion kosteista puista. Muovipaketissaan helposti kuivana pysyvä kompakti sytyke. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi