Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille
Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!
Kommentit (1123)
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että mun tuleva mies ei tuollaisia tarvitse.
Ellei ole itsetietoinen woke transmies...
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku kohderyhmään kuuluva, että miksi ei voi käyttää niitä jo olemassa olevia tamponeita?
Koska nykyään pitää korostaa sukupuoliroolia. Ihminen ei saa olla ihminen, vaan se pitää määrittää sukupuolen tai seksuaalisuuden kautta. Vaginanaisen pitää siis olla mies, jos näyttää mieheltä.
Oikein. Sitten vielä miehillekin samanlainen oikeus kieltäytyä velvollisuuksista ja käyttäytyä tökerösti, koska kuukautiset.
Nyt vaan olen jälleen kerran isäni puolesta onnellinen, hän ei olisi kestänyt tämmöistä p***Kaa. Suoraan sanottuna minäkin olen niin ahdasmielinen että tämmöistä edes kohdataan tehdä. Vain naisilla on kuukautiset ei miehillä PISTE.
Pian on varmaan transnaisille omat tampoonit 😅😅🤣😂
Täysin mielisairasta ja saastaista. Sodomiittien touhua. Tulella poltetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma, että mun tuleva mies ei tuollaisia tarvitse.
Ellei ole itsetietoinen woke transmies...
Ei tule. Minulle ei kelpaa. Suurimmalle osalle naisista ei kelpaa. En edes luota siihen, että sellaisilla pysyy vasara kädessä.
Vierailija kirjoitti:
"Kuukautiset eivät ole vain naisten asia"
Väärin.
Miksi tämmöistä disinformaatiota annetaan levittää yhteiskunnassa, eikä päättäjät puutu asiaan mitenkään.
Näin lukee varmaan jo koulukirjoissakin, ja lapset on ihan sekaisin kun eivät tiedä mitä sukupuolta ovat. Oma lapseni onneksi jo parikymppinen, silloin opetettiin vielä faktoja ihmisen anatomiasta, kun oli peruskoulussa. Ainakin mun tietääkseni, omatoimisesti teki läksynsä. Nykyään täyttisi vanhempien kai kytätö, mitä soopaa koulukirjoihin on painettu, kun enää ei voi luottaa siihen että opetetaan tosiasioita.
Tätähän tämä on jo nykyään. Eikös jossain Varsinais-Suomen kaupungin koulussa noussut hirveä haloo, kun alakoululainen veti sen rastin sateenkaarikassin päälle. Ja Helsingin yliopiston dosentti, muistaakseni nimeltään Jukka Lehtonen, korosti että kouluissa täytyy noudattaa lain henkeä sukupuolen moninaisuudessa. Korosti myös sitä, että vasta-argumentit eli perinteinen ajattelu kahdesta sukupuolesta on vanhanaikaista ja liittyy vanhoilliseen seksuaalikäsitykseen ja sitä kannattavat yleensä anti-gender liikkeen kannattajat, jotka tulevat Putinin Venäjltä, ääri-islamistisista arabimaista ja Yhdysvaltojen kiihkouskovaisten piiristä. Ja että tällaisten ihmisten tavoitteena on mobilisoida muita syrjimään vähemmistöjä. Oli sellaista tekstiä, että paloi verkkokalvoille.
Ja perheessäni on homoseksuaalisesti suuntautuneita henkilöitä ollut jo vuosikymmeniä. Jotka itsekin ovat seuranneet nykypäivän keskustelua hämmentuneinä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Sitten vielä miehillekin samanlainen oikeus kieltäytyä velvollisuuksista ja käyttäytyä tökerösti, koska kuukautiset.
Miehet eivät voi olla poissa töistä kuukautisten takia, joten töihin vaan vaikka noita tarvitsisi. Jos on mies ei ole kuukautisia.
Siis sanokaa että tuleeko miehille joille on tehty vagina tavalliset kuukautiset? Onko mahdollista tulla jopa raskaaksi? Pliis sanokaa että ei....
Kommentteja poistuu. Vuokkoset eivät tykkää, että heitä kritisoidaan. Vuokkosilla pahoitetaan mieli.
Vihervasemmiston mädätys sen kun jatkuu.
Hyi.
Mä tein jo osani ja lähetin vihaisen, mutta asiallisen sähköpostin firmaan. Tilasin myös kestopikkuhousunsuojia, koska myös ainakin toinen suuri ulkomainen firma on mainostanut kuukautissiteitään miehellä. En muista kumpi, niin boikotoin molempia.
ainoa konsti lopettaa tämä woketus on se,että me oikeat naiset pustetään kampoihin niin pereesti kuin mahdollista. Äänestän lompakollani ja toivon muidenkin tekevän niin.
Tietääkö joku muita kotimaisia kuukautissuojien valmistajia?
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku kohderyhmään kuuluva, että miksi ei voi käyttää niitä jo olemassa olevia tamponeita?
En kuulu kohderyhmään, mutta oma veikkaukseni on se että kukaan kohderyhmään kuuluva ei ole näitä tuotteita kaivannut tai pyytänyt. Vuokkoset on vaan keksinyt oman tapansa lähteä ratsastamaan trendin aallonharjalla ja näyttää olevansa muka hyväksyväinen firma joka ei syrji ketään.
Mihinkä ne laitetaan miehillä? Esarin alle?
Siis mitä mä just luin: miehellä menkat????
Kuolen nauruun 🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈
Kommentteja häviää, woket valvoo. Vain "oikea totuus" saa jäädä jäljelle.
Vuonna 1984
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku muita kotimaisia kuukautissuojien valmistajia?
Pirkka ainakin.
Jotkut amerikkalaiset trans"naiset" on jo kauan irvailleet tavallisista tamponeista ja, siteistä. Jostain syystä kaikki ransut tuntuu vihaavan naisia, sekä ne jotka, ei halua olla naisia, ja ne jotka leikkii olevansa naisia.
Transaate on misogyynien keksimää paskaa ja tarkoitus on irvailla naisille ja tuhota naiset. Piste. Siinä pähkinänkuoressa koko ideologia. Ja toki lääkebisnes ja plastiikkakirurgit tienaavat sivussa miljardeja. Oisko jo isoin bisnes asekaupan jälkeen töö ransuilu, varsinkin usassa.