Onko tämä normaalia? Alle 5 kertaa seksiä koko raskauden aikana!
Nyt rv 36. Hermot muutenkin piukalla ja saa vielä pelätä, että tämä tilanne vaan jatkuu ja jatkuu eikä seksielämämme palaa ennalleen! Kokemuksia?
Kommentit (25)
Olen vaan viettänyt koko raskausajan mieheni kanssa niin tiiviisti yhdessä, että ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että hän olisi muiden kanssa ollut.
Enkä voi syyttää - en itsekään olisi halunnut harrastaa seksiä itseni kanssa silloin, olin aivan massiviinen, hikoileva, pahoinvoiva pallero.
Miehen mielenkiinto palasi jotakuinkin heti synnytyksen jälkeen, liiankin pian mun paranemistani ajatellen. Enkä tosiaan ollut synnytyksen jälkeen mikään hehkeä vaan ihan samanlainen maitoa tihkuva, löysämahainen imettäjäeukko kuin kaikki muutkin. Mun miehelle ilmeisesti just se pinkeä raskausmaha oli se turn-off.
Meillä mieheltä meni halut suunnilleen viikon 12 ultran aikoihin ja hyvä kun laitokselta kotiin ehdin, niin alkoi vonkaaminen.
Mulla ekassa raskaudessa olisi itsellä ollut haluja, mutta mies ei ollut innokas ja rkasteltiin tosi harvoin. Seksielämä palautui normaaliksi n. vuoden päästä, kun ei enää ollut univelkaa.
Tokassa raskaudessa emme kumpikaan halunnet ja tosi harvoin rakasteltiin. Tää toinen vauva nukkui yönsä heti alusta asti ja seksielämä palautui paremmaksi kuin ikinä kolmen viikon kuluttua synnytyksestä (lapsi nyt 1,5v.)
Kannattaa puhua paljon ja olla muuten vain lähekkäin
Mun teoria on se, että miehet vaan pelkää tökkivänsä vauvaa päähän. Mutta luulisi heidän ymmärtävän sen olevan turha pelko..niin paljon on asiasta tietoa saatavilla!
Raivostuttavaa!
Vai riittääkö tuo keskimäärin joka toinen kuukausi pitämään paineet kurissa?
häiritsee sen vauvan läsnäolo. Näin munkin miehellä loppuraskaudessa.
minua ei kiinnostanut, oli kaikenlaista ylimääräistä kremppaa myös.
Vai riittääkö tuo keskimäärin joka toinen kuukausi pitämään paineet kurissa?
Itse olen kuullut ettei siellä pusseissa nyt ihan niin suurta painetta ole kun luullaan...
Vähän kurjalta ainakin tuntuu ajatella että hän sellaista harrastelisi omissa oloissaan, kun itse koitan tehdä aloitetta, mutta mies onnistuu kiemurtelemaan tilanteesta tavalla tai toisella. Onko normaalia ottaa nokkiinsa runkkaamisesta?..tai oikeutettua tässä tapauksessa?
Kyllä se tilanne normalisoituu vauvan synnyttyä, meillä ainakin on käynyt molemmilla kerroilla niin.
Lisäksi tiedän että mies ei runkkaa koska jostain kumman syystä se ei vaan sitä halua tehdä. Onhan se kuumana käynyt, mutta jos mä en voi niin en voi.
Ja ei, ei käynyt kumpikaan vieraissa, eikä parisuhteessamme muutenkaan mitään kriisiä ollut seksin tiimoilta ainakaan. Kun ei pystynyt, ei vaan pystynyt.
Nyt lapsi 1v 10kk ja seksielämä ollut jo piiiitkään vireää ja antoisaa.
Pelkäsin, että alan vuotaa verta seksin jälkeen (takana yksi vaikea keskenmeno). Synnytyksien jälkeen asia on korjaantunut ;)
Hyvin on palannut kuitenkin ennalleen imetysajan jälkeen eikä olla tilanteesta sen enempää kärsitty.
ja koko raskausajan se on ollut pakkopullaa. Mies kyllä olisi halukas, mutta kiloista leikillisestikin huomautteleminen ei ainakaan paranna asiaa, nyt siis rv34. Olen saanut nenäni eteen lehtileikkeitä, joissa kerrotaan naisen seksihalujen lisääntyvän raskauden aikana. Ja paskat.
Nyt sieltä joku fiksu tulee laukomaan, että oma vikasi, kun miehesi lähtee vieraisiin. Niinpä niin.
Ahdistaa.
-FF-
kuvotus lähes koko raskausajan sekä ennenaikaiset supistelut. Ei aiheuttanut kriisiä.
Mitenhän on miehesi laita?