Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuhteluaineiden haistelijat! Jos on pakko niin sulkekaa edes korkki kunnolla!

Vierailija
15.11.2023 |

Nimim. maidot huuhteluaineessa ja ketuttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ja entäs kun mun kauppakassissa oli tuotteet kloriitissa! Ostin siis kloriittia jossa korkki ei ollutkaan tiukasti kiinni. Kuka edes haistelee kloriittia, eikö sen haju ole ilmiselvä muutenkin!!?? 

Vierailija
2/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo ja entäs kun mun kauppakassissa oli tuotteet kloriitissa! Ostin siis kloriittia jossa korkki ei ollutkaan tiukasti kiinni. Kuka edes haistelee kloriittia, eikö sen haju ole ilmiselvä muutenkin!!?? 

Joku varmaan avannut käytännön pilana. Tai ehkä se on uusi TikTok-haaste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullossa lukee miltä se tuoksuu mutta ei,silti pitää nuuhkia. Mielestäni tuosta pitäisi antaa sakot ja pakottaa ostamaan JOKAINEN nuuskimansa puteli!

Vierailija
4/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi tajuta varmistaa että korkit on kiinni niin pääsee helpommalla.

Vierailija
5/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, ja sen kloriittipullon otti kassista lapsi. Onneksi ei sen suurempaa vahinkoa tullut kuin valkeita läiskiä vaatteisiin.

Kauppa selitti vahinkoa juuri tuolla, että ihmiset availevat ja haistelevat niitä. Siis kloriittia, joka tuskin millekään muulle haisee kuin kloriitille.

Vierailija
6/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon outoja ihmisiä. Osa tykkää haistella kaikkea. Myönnän että tykkään haistella tuoksukynttilöitä ja huontuoksutestereitä. En kuitenkaan availe mitään pakkauksia.

Vierailija
7/7 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut suomalaiset tosiaan nykyään näin tyhmiä? ei helv. Minäpä avaan pakkauksen kaupassa, sorkin irtiksiä, syön kaupassa?..

Junttila