Onko kukaan saanut opetettu miestään viettelemään?
Olen vaikka kuinka monesti selittänyt etten syty, kun mies ei huomioi tai kosketa melkein koskaan muulloin kuin tunti ennen kuin haluaisi seksiä. Mutta ei. Voisi yhtä hyvin kirjoittaa otsaansa "koitan tässä antaa hellyyttä jotta pääsen panemaan".
Ja osoittaisipa tuo joskus, että haluaa juuri minua eikä vain panna paineita purkaakseen.
Onko kukaan onnistunut opettamaan miestä viettelemään vai pitäisikö vain todeta, että sen joko osaa tai sitten ei?
Kommentit (15)
Aika vaikea kai opettaa kun ei usko mitä sanot, mutta esim. Karen Gurneyn Mind The Gap -kirja voisi auttaa selittämään asiaa ja opastamaan miten pitää ns. kipinää yllä arjessa. Sisältää ihan käytännön harjoituksiakin.
On oppinut liiankin hyvin!! Nappaa niskasta kiinni, työntää minut mahalleni sänkyyn ja painaa kikkelin kaksi kertaa peppuun sekä karjahtaa! Aika seksikkään miehekästä, vai mitä?!
Luulenpa, että se tulee luonnostaan jos on tullakseen. Opettamalla/pyytämällä ehkä toimii yhden päivän ja sitten jää. Kannattaa valita itselleen sopiva puoliso ennemmin kuin yrittää muuttaa toista sopivammaksi.
En tiedä kun meillä se tyssää aina siihen, että vaimo sanoo ettei nyt paneta eikä ole mitään tarjolla. Oletuksena on, että olisin aina seksiä vailla jos halailen tai pussailen. Kyllä siinä menee fiilikset osoittaa mitään hellyyksiä milloinkaan. Vähänkään jos koskettaa ja suutelee niin heti alkaa se valitus väsymyksestä yms.
Annan vaimon sitten elellä kosketusvapaana ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Ja kyllähän sitä itsekin kaipaisi sellaista kosketusta ja läheisyyttä. Ainoa missä saa läheisyyttä on jos joskus katsotaan vierekkäin televisiota mutta silloin on turha odottaa mitään kosketusta saati itse koskettaa muuten alkaa sama selittely.
en.
Mutta, joo: "koitan tässä antaa viettelyä jotta pääsen pätemään ja olemaan tunnekypsä-epäkypsä, mies"?
jep. eo
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun meillä se tyssää aina siihen, että vaimo sanoo ettei nyt paneta eikä ole mitään tarjolla. Oletuksena on, että olisin aina seksiä vailla jos halailen tai pussailen. Kyllä siinä menee fiilikset osoittaa mitään hellyyksiä milloinkaan. Vähänkään jos koskettaa ja suutelee niin heti alkaa se valitus väsymyksestä yms.
Annan vaimon sitten elellä kosketusvapaana ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Ja kyllähän sitä itsekin kaipaisi sellaista kosketusta ja läheisyyttä. Ainoa missä saa läheisyyttä on jos joskus katsotaan vierekkäin televisiota mutta silloin on turha odottaa mitään kosketusta saati itse koskettaa muuten alkaa sama selittely.
Tää on just se ongelma miehelle.
Silloinkin, kun itse haluaisit ihan vaan läheisyyttä ilman mitään takia-ajatuksia, se tulkitaan pyrkimykseksi seksiin.
Pitääkö sen miehen sit sellaisessa tilanteessa kirjoittaa tussilla otsaansa, että "nyt ei seksiä, kiitos!"?
Ja kun vaimo ei ole sitä sorttia, joka itse hakeutuisi lähelle tai ylipäänsä tuntuisi itse haluavan sitä läheisyyttä, niin onhan se hankalaa yrittää luovia näissä tilanteissa.
Vähän sama lopputulos kuin tuossa edelläkin, että sitten se läheisyys jää kokonaan, koska niin pääsee helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ette osaa puhua asioista?
..terapiassa käynti?
(kannattaa aina;) - itse kullekin.
Ei sitä tollolle pysty opettamaan.
Mulla oli kerran mieskaveri, jolle olin ensimmäinen. Jestas, mitä kyytiä jo heti seuraavalla kerralla! Se herkkyys on tai ei ole ihmisessä.
On tehtävä kompromissi haluaako tunteellisen miehen, joka on hyvä sängyssä -mutta saattaa loukkaantua herkästi yms. Vai ottaako tasaisen ja putkiaivoisen tolliskon, joka ei ymmärrä romantiikasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se ongelma miehelle.
Silloinkin, kun itse haluaisit ihan vaan läheisyyttä ilman mitään takia-ajatuksia, se tulkitaan pyrkimykseksi seksiin.
Pitääkö sen miehen sit sellaisessa
Tuo edellinen on uhriutuja: "Olkoon sitten ettei tule väärinkäsityksiä." Eli ei selvennetään tilannetta keskustelemalla vaan nenä nyrpyssä valitetaan.
Sulla taas ilmeisesti on vaimo, joka ei niin välitä läheisyydestä ilman taka-ajatuksia. Itse olen treffaillessani tavannut kaksi miestä, joille läheisyys ei ollut mitenkään tärkeää. Ja se oli kyllä itselleni syy lopettaa tapailu, koska itse pidän kovasti läheisyydestä ja koskettamisesta enkä voisi kuvitella eläväni suhteessa ilman. Sinä olet tämän vaimosi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut vaimolle monta kertaa, että en ole aina seksiä vailla kun tulen lähelle. Usein vaan siinä tilanteessa menee fiilikset kokonaan kun hän isoon ääneen ilmoittaa, ettei tänään ole mitään. Aivan kuin ilmoittaakseen, että hän on näin päättänyt eikä myöskään saa antaa sellaiselle mahdollisuutta, että siinä pussailun lomassa alkaisikin tehdä mieli.
minustahan sellainen olisi parasta jos spontaani suuteluhetki sattuisikin johtamaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut vaimolle monta kertaa, että en ole aina seksiä vailla kun tulen lähelle. Usein vaan siinä
Hankkiutukaa eroon tollasista riivinraudoista. Mikä teitä oikein vaivaa?
Hyvin oppi kyllä ja nopeasti. Nykyään se tuo enää pyykkinsä pestäväksi kerran viikkoon ja asustelee muuten hoitojensa luona. Vähän harmittaa kyllä.
Mikset hoida sitä viettelyä itse, jos olet siinä niin hyvä? Oletko sitä mieltä, että parisuhteen eteen sinun ei pidä tehdä mitään?
Olen ja hyvin, nyt se juoksee tuolla kylillä baareissa poissaollessani ja raahaa trofeita kotiin !