Kuinka moni aloitti laihiksen? Minä ainakin, kesäksi -15kg
ja menen painonvartijoihin. Painoa nyt 77kg, yök!!
Kommentit (10)
ei ois liikaa kuin vajaat viisi kiloa, mutta ne onki tiukassa.
kans yks. Paino nyt 73kg ja 60kg olis tavoitteena :)
samainen tavoite -15 kg, tosin aikarajani on tuonne syyskuulle, paino nyt 72 kg
Keksis vain kuinka sais nuo kilot veks.
paino nyt 69kg, pituus 171cm, kesäks toive 55kg.
Pirulauta! Kesään on PUOLI VUOTTA!!! -Kesäkuun alkuun 5 kuukautta!
Kukaan ei tiputa 20 kiloa -tai 15, EHKÄ tuurilla 10..
Mitä teet kun on menny 3 kuukautta ja painoa tippunu 3 kiloa? Kyllästyt ja syöt laihdutetut kilot ja pari lisää???
Ens vuodenvaihteessa olet entistä isompi?
Mitään järkeä tollasessa ei ole! Syö terveellisemmin ja liiku enempi. Laihdutuksen ei tartte olla tuskaa. Jos et oo tehny ennen vatsalihaksia, tee niitä 10. Sekin on jo jotain. Joka päivä sama määrä, kunnes tuntuu hyvältä ottaa pari lisää? Ihme vouhotusta, 70 kilonen ei voi olla 50 kilonen kesällä -tai ainakin iho on pahasti venyny.. :(
Mun tavote on 5 kesään, toiset 5 jouluun.
kyllä vajaa kilo viikossa on ihan realistista!
Tv. raskauskiloja pudottava..
Vierailija:
Pirulauta! Kesään on PUOLI VUOTTA!!! -Kesäkuun alkuun 5 kuukautta!
Kukaan ei tiputa 20 kiloa -tai 15, EHKÄ tuurilla 10..Mitä teet kun on menny 3 kuukautta ja painoa tippunu 3 kiloa? Kyllästyt ja syöt laihdutetut kilot ja pari lisää???
Ens vuodenvaihteessa olet entistä isompi?
Mitään järkeä tollasessa ei ole! Syö terveellisemmin ja liiku enempi. Laihdutuksen ei tartte olla tuskaa. Jos et oo tehny ennen vatsalihaksia, tee niitä 10. Sekin on jo jotain. Joka päivä sama määrä, kunnes tuntuu hyvältä ottaa pari lisää? Ihme vouhotusta, 70 kilonen ei voi olla 50 kilonen kesällä -tai ainakin iho on pahasti venyny.. :(
Mun tavote on 5 kesään, toiset 5 jouluun.
Ei aikarajaa, mutta painon on pudottava jatkuvasti, ei nousua. Jos nyt vuodessa sais pois.
kesäkuun alkuun mennessä.