Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaan kaksi pakettia ja ne saapuvat samaan aikaan postin lokeroihin, niin onkin mahdollista että ne on laitettu samaan lokeroon?

Vierailija
14.11.2023 |

Tuli nimittäin vain yksi ilmoitus kännykkään mutta sähköpostissa lukee että molemmat ovat saapuneet 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, jos on samaa lähetystä. Tai sitten toinen tulee huomenna tai menee eri paikkaan lokeroon. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
2/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny prkl tilatko netistä vaan mitään vaan suosikaa kivijalkakauppoja niin kauan kun niitä enää on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, paketit menevät lokeroihin, jotka ovat mahdollisimman etäisissä lokerikoissa, mieluusti eri kaupunginosissa.

Vierailija
4/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ny prkl tilatko netistä vaan mitään vaan suosikaa kivijalkakauppoja niin kauan kun niitä enää on. 

Tilaan kaikki netistä, kun ei kiinnosta käydä kivijalkakaupassa. Tiedän mitkä vaatteet ja kengät mulle sopii, joten lähden mieluummin metsälenkille kuin kauppaan. Ruoat tilaan myös kotiinkuljetusna ja käytän säästyvän ajan ulkoiluun 

Kivijalkaliikkeet kunniaan
5/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus kivijalkaliikkeestä: erittäin hyvä ja valikoimaltaan todella monipuolinen alusasuliike (rintaliivejä yms.), jossa äärimmäisen ammattitaitoinen henkilökunta. Nuori nainen oli sovittamassa liivejä ja sopivat löytyivät. Myyjä kysyi, ottaisitko muuta. Neitonen vastasi, ettei osta mitään, vaan tilaa netistä. Myyjä kysyi, ovatko netissä halvemmat. Eivät ole, mutta asiakas vain halusi tilata netistä. Jos olisi ostanut liikkeestä, olisi saanut alennusta 10 %, mutta saikin ikuisen porttikiellon hyväksikäytöstä. Olin itse liiviostoksilla ja todistin tilannetta.

Vierailija
6/6 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, paketit menevät lokeroihin, jotka ovat mahdollisimman etäisissä lokerikoissa, mieluusti eri kaupunginosissa.

tai eri kaupungissakin.... meille tuli ilmoitus että on varkaudessa, sitten seuraavana pv se olikin täällä missä pitikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi