Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? Sukulainen ei auta minua. Pyysin, että tarvin 100€ käteisenä tänään.

Vierailija
14.11.2023 |

Haluaisin käydä yksityisen lääkärin vastaanotolla, joka on maksettava heti.

Hinta n. 100€ luokkaa ja pääsisin sinne jo tänä iltana.

Minulla on kuitenkin itselläni vähän rahaa. Saldo n. 150€ tällä hetkellä joten luonnollisesti pystyisin kyllä maksamaan tuon, mutta en halua jäisi 50€ elämiseen.

Sukulainen ei auta ja väittää minua luulosairaaksi.

En kestä odotus stressiä joten haluaisin lääkäriin heti ja se onnistuu vain tuon yksityisen aseman kautta, maksamalla heti.

Minulla oli tuuria sillä harvoin yksityisellekään pääsee noin nopeasti, mutta raha on ongelma.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäiset huolehtivat itse itsestään.

Vierailija
2/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkäri on muka maksettava heti? Aina saa laskulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on satanen lääkärikäyntiisi. Viidellä kympillä elät ihan hyvin loppukuun. Älä valita.

Vierailija
4/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksityiselle pääse noin halvalla. Olisit edes tarkistanut asian ennen kuin trollaat.

Vierailija
5/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää ettei saa koskaan takas. Niinkuin ei muutkaan keltä olet lainaillut. Seinä tulee joskus vastaan.

Vierailija
6/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menee huumeisiin.

Vierailija
7/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi minäkään jos joku haluaisi vaikka itsekin pystyisi vaan ei halua. Mistä sitä tietää kenenkään saldoista oikeasti. 

Vierailija
8/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatietona voisit kertoa, että monesko lainapyyntö tuo on tälle vuodellle?

Jos ensimmäinen, niin hiukan tyly sukulainen. Mutta ehkä hän tuntee sinut ja teki oikean diagnoosin.

Jotkut kun menee niin pienestä lääkäriin, että toisilla se ei käy edes mielessä vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
9/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia on monenlaisia. Toisille antaisin, ja olen antanut, enemmänkin kuin 100€ silmää räpäyttämättä, toisille en kahta kymppiä edes pitkin hampain.

Ap, ota pikavippi. Se on sikäli reilu että se on pakko maksaa takaisin, korkojen kera.

Vierailija
10/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on itselläsi se tarvittava 100€. Käytä se yksityiseesi. Sinulle jää vielä 50€ elämiseesi jolla taatusti pärjäät jos suinkin vain motivaatiota ja halua on. 

Vierailija
11/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla oli tuuria sillä harvoin yksityisellekään pääsee noin nopeasti, mutta raha on ongelma."

Siis ainahan sinne pääsee samana päivänä....

Vierailija
12/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksityiselle pääse noin halvalla. Olisit edes tarkistanut asian ennen kuin trollaat.  varmaan onkin trolli, mutta googlaa vaikka mehiläisen tai terveystalon hintoja, niin kyllä yhden käyntikerran saa satasella.

Vierailija
13/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota säästötililtäsi? Ainiin. Eihän kaikilla tietenkään ole. Koko elämän mennyt niin huonosti ettei edes muutamaa tonnia ole saanut säästöön hätätapauksia varten.

Vierailija
14/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisia on monenlaisia. Toisille antaisin, ja olen antanut, enemmänkin kuin 100€ silmää räpäyttämättä, toisille en kahta kymppiä edes pitkin hampain.

Ap, ota pikavippi. Se on sikäli reilu että se on pakko maksaa takaisin, korkojen kera.

Ota pikavippi. Kuule nekii on aivan varmasti jo tapissa😅

Vierailija
15/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko serkulle soittaa ja pyytää apua? Entä joku muu, kummitäti tai joku naapuri. Ikävää että ihmiset eivät pääse lääkärille Suomessa, se on ahdistavaa.

Vierailija
16/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin sukulaisensa, joka tuota pyytää. Osalle voisin lainata vaikka tonnin saman tien kysymättä mihin aikoo rahan käyttää, osalle en todennäköisesti lainaisi edes kymppiä. 

Vierailija
17/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lainaukset kun riippuu niin lainaajasta.

Kerran lainasin ja osin takasimme työkaverin kanssa yhden toisen työkaverin kalliin sairaalahoidon.

Maksoi joka sentin pikkuhiljaa vuosien saatossa takaisin.

Toinen työkaveri yritti samaa, Ei lainattu. Ne olis menneet viinaan ja peliautomaatteihin.

Vierailija
18/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin eroon vippaavista sukulaisista,naapureista, ystävistä.Kun opein sanoo,en ole mikään pankki konttori.En Lainaa rahaa!

Vierailija
19/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan ei ole kenenkään lainata rahaa, edes sukulaiselle.

Vierailija
20/51 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#18 jatkaa sen verran, että käteisellä en kyllä mielelläni lainaa kenellekään, koska en käteistä käytä. Jos ei tilisiirto kelpaa, niin vaikea uskoa olevan niin kova väliaikainen rahantarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän