Tämä on Totuuteni-Lääkäri MIkael Kivivuori
Katsokaa kuinka paniikissa tuo haastateltava on
Kaveri ei osaa argumentoida yhtää mitää
Kommentit (55)
Hän on hyvin vähän tehnyt lääkärin töitä vaikk on 13 vuotta sitten valmistunut. Muutaman kuukauden jaksoja, touhunnut sen hyvinvoinnin parissa. Työ Terveystalossa oli kaksi päivää viikossa.
Mieluummin voin huonosti kuin noudattaisin vaikka sitä ohjelmassa esiintynyttä hyvinvoinnin jaksoa, mitä jänishyppyjä vai mitä ne oli
oli pokassa pitelemistä lääkäriliiton tyypillä kun tämä hihhuli meni sinne jotain asiaa toimittamaan oisko liittyny saamiinsa potkuihin.
aivan pimee tapaus, sitten kun tällanen alkaa käännyttämään jossain vastaanotolla sairasta ihmistä, avot silloin jätkä lähtee taas ku kuppa töölöstä.
oli aika koominen se hörhöjen kokouskin eka jaksossa.
Hän näköjään saa myös psyykkisiä oireita rokotettujen läheisyydessä
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa mukavalta ja positiiviselta kaverilta. :)
Olisi mielenkiintoista tutustua sinun ystäväpiiriisi.
Luulenpa että kaverista ei tule Vuoden Lääkäriä, eikä arkkiatria.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti hänellekin potilaskunta löytyy.
Mutta oli kiva nähdä miten innoissaan hän oli esiintymisestä. Se koulutus ja ammatti on hänelle just passeli.
Onko vaan hänen kannattajakunnallaan rahaa maksaa yksityislääkärille joka kyllä jaksaa innostua heidän "haitoistaan" ja kokonaisvaltaisesta ( lue psyykkinen) hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattulekuri.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
ja minä koko ketjun, ei tarvi huuhaata mainostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa mukavalta ja positiiviselta kaverilta. :)
Olisi mielenkiintoista tutustua sinun ystäväpiiriisi.
sietäisi olla varovainen...noista koskaan tiedä
Olen kyllä eri mieltä asiasta. Korona rokotteita ei oltu testattu riittävästi. Aikaa ei siihen ollut. Kolme rokotetta itse saaneena kaksi koronaa silti sairastin Molemmissa olin sairaalassa. Virukset muuttavat jatkuvasti muotoaan. Niitä on miljardeja ja uusia tulee. Ei niitä voi rokottamalla poistaa. Kausiflunssa rokote annetaan käykin sitte niin että kun flussakausi alkaa on jo aivan uusi virus. Eipä tehoa enää saamasi rokote
Täyttä, huijausta koko korona. Lääketeollisuus teki miljardeja. Kas kummaa näiden yritysten osakkeita on valtioiden päämiehilla. Moni suomen kansanedustajista omistaa myos ja nosti muhkeat voitot. Näin sitä kansaa kusetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän näköjään saa myös psyykkisiä oireita rokotettujen läheisyydessä
Sama juttu. Seinän takaa säteilee.
T. Teemu
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona. En tule koskaan uskomaan koko tautiin.
Influenssalle keksittiin uusi nimi ja pistettiin koko maailma polvilleen.
Olen osallistunut ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Katsotaan milloin kuolema tulee. Tv. 52v.
Siis ettekö te tosiaan tiedä, että lääketieteellinen yhteisökään ei ole yksimielinen rokotuksista? Ensimmäisen kriittisen selonteon rokotuksista sain 90-luvulta ranskalaiselta lääkäriltä, joka ei rokottanut omia lapsiaan.
Mä taas sain psykkisia oireita. Kun katsoin televisiosta niiden hallitus viisikon huuhaa juttuja
Vuonna 1968 oli Suomessa hongkongilaiaiseksi nimetty flussavirus. Oireina kova kuume, ripuli todella voimakas päänsärky. Kaatoi kansaa sairasvuoteelle. Meidän perheessä sairastui vanhempamme. Me kakarat säilyimme siltä.Me lapset hoidimme hommat kotityöt. Niitähän riitti kun sen ajan asunnoissa ei ollut mukavuuksia. Jos tarvitsi vettä se haettiin kaivosta. Koulua käytiin ihan normaalisti.Vanhemmat sairasti kolme viikkoa. Palasivat sitte taas töihi. Flunssa meni menojaan ja kyläläiset puhuivat et olipa tänä vuonna kova tauti. Näin ennen ei ollut minkäänlaista paniikkia.
Onhan tuo kyllä säälittävä tapaus. Ihmisraunio, mutta ehkä teatterimaailmasta löytää iloa elämäänsä.
Ihmiset uskoo kaikkea mitä niille syötetään. Mikä on helpompi tapa kun kertoa että jos et ota tätä ja tätä rokotetta kuolet. Taas lääkefirmat teki miljardi voitot. Kansa haki rokotteita osti käsidesiä ja paskapaperia. Sulkeutui asuntoonsa ja oli paniikissa. Mitä itse tein elin normaalisti niinkuin aina.Naureskelin näille hölmöille. Ketä suojeltiin vanhuksia just joo. Joka vuosi kuolee tuhansia vanhuksia kausiflunssaan.Nyt kuoli koronaan kukaan ei ees tutkinu mihin ne kuoli. Eipä näistä joka vuosi kausiflunssaan kuolleista puheita pidetä.
Meinaatko, että osaat varoa etälääkäreitä? Itse en kyllä ikinä moisen tohtorin neuvoja käyttäisi. Ei ole koskaan pystynyt täysiaikaiseen lääkärin ammattiin.