Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalalta hakemaan keikkahommia ilman koulutusta?

Vierailija
01.01.2007 |

Minulla ei ole hoitoalan koulutusta, mutta olen tehnyt jonkin verran sijaisuuksia vanhusten talossa. Nyt olen työttömänä/opiskelijana. Olisiko ihan tyhmää hakea hoitoapulaisen hommia vanhainkodeista? Nauretaanko minut ulos?



Aiemmin olen päässyt töihin suhteilla, kun ei tekijöitä ole ollut.



Mieluusti lähtisin opiskelemaan hoitoalaa, muttei varmaan ole varaa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat.

Vierailija
2/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sairaala-apulaiseksi tai laitoshuoltajaksi (siivous, ruokahuolto, joskus syöttämistä) kyllä pääsee :) Ja on kivaa hommaa, tein sitä, ennekuin lähin opiskelemaan hoitoalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi hyvä lähestyä ko. paikkoja? Soittamalla vai ihan perustyöhakemuksella kirjeitse?



T:Ap

Vierailija
4/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulaa kun on henkilökunnasta- niin käsipareja tarvitaan juuri vanhustenhuollossa- terve maalaisjärki ja tunnollisuutta tarvitaan

Vierailija
5/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soita ja kerro itsestäsi ja sovi tapaaminen - tapaamiseen sitten työtodistukset mukaan - ja mikä tärkeää : älä myöhästy haastattelusta!