Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin mielialaoireita ovulaation aikaan?

Vierailija
13.11.2023 |

Onko teilläkin mielialaoireita ovulaation aikaan? Vai kuuluvatko ne edes ovulaatioon? Minulla on ollut jo jonkin aikaa kierron keskivaiheilla aivan mieletön masennus ja ahdistuskin. Näytän omasta mielestäni rumalta ja kaikki ärsyttää. Mielessä pyörivät kaikki elämän aikana koetut traumat jne.

Vertaistukea kaipaan, kiitos 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiossa mun olo on itsevarmempi ja tekee mieli seksiä enemmän, sitten viikko ennen kuukautisia on tuollaista oloa että väsyttää ja ahdistaa enemmän.

Oletko varma että sun ovulaatio on kierron puolivälissä? Se voi olla myös aiemmin tai myöhemmin.

Tai käytätkö ehkäisyvalmistetta? Sekin voi sekoittaa.

Omasta olosta kannattaa mennä puhumaan psykologille/lääkärille/hoitajalle tai soittaa vaikka keskusteluapupuhelimeen.

Vierailija
2/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatiossa mun olo on itsevarmempi ja tekee mieli seksiä enemmän, sitten viikko ennen kuukautisia on tuollaista oloa että väsyttää ja ahdistaa enemmän.

Oletko varma että sun ovulaatio on kierron puolivälissä? Se voi olla myös aiemmin tai myöhemmin.

Omasta olosta kannattaa mennä puhumaan psykologille/lääkärille/hoitajalle tai soittaa vaikka keskusteluapupuhelimeen.

Ja naiset haluavat ovulaation aikaa seksiä muiden kuin vakikumppaneidensa kanssa tämän tarkoituksena on saada geenit ns alfalta ja sitten huijata beta uskomaan lasta omakseen ja kasvattamaan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla on ilmeisesti äärimmäisen matalat hormonitasot (?), koska en huomaa mitään psyykkisiä muutoksia missään vaiheessa kiertoa. Menkatkin ovat aina olleet epäsäännölliset, tulevat ja menevät miten sattuu, mutta toisaalta en ole jaksanut välittää asiasta sen enempää, kun ovat kivuttomat eivätkä haittaa mitenkään arkea.

Vierailija
4/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ärtyisä ja kivulias ovulaation aikaan.

Vierailija
5/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanaikaisesti minulla on myös muita ovulaation oireita, kuten runsasta valkovuotoa, halukkuutta, alavatsa- ja selkäkipuja tai väsymystä.

Ap

Vierailija
6/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset haluavat ovulaation aikaa seksiä muiden kuin vakikumppaneidensa kanssa tämän tarkoituksena on saada geenit ns alfalta ja sitten huijata beta uskomaan lasta omakseen ja kasvattamaan se.

Naiset on jo ihan biologisesti evoluution muokkaamia petollisia psykopaatteja.

Vierailija
7/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mielialalääkitys <3

Vierailija
8/8 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan