Olenko outo, jos en halua kuulla toisen seksihistoriasta?
Jotenkin vaan tekee inhottavan olon kun toinen alkaa kertomaan omista hurjasteluistaan. Ehkä ajattelee että sillä olisi minuun päinvastainen vaikutus ja olisin jotenkin "vau no mä haluun samaa kyytiä" mut ei.
Kommentit (42)
Et ole ainoa. Minulla on kavereina miehiä, enkä ikinä halua puolisolta kuulla samanlaisia juttuja mitä miehet puhuvat toisilleen. Haluan kuvitella olevani ainutlaatuinen ja tärkeä, en halua kuulla muisteluita jostain entisestä jutusta.
En minäkään ole halunnut kuulla. Joskus aikoinaan, kun mieheni kanssa alettiin seurustelemaan oli puhetta, kuinka monta kumppania on ollut. Siinä se, sen tarkemmin kumpikaan ei ole kertonut.
En ole mäkään kysellyt miehen entisistä vaikka naimisissa ollaan. Miksi pitäisi?
En minäkään halua tietää. Mitä lisäarvoa se tuo että tietäisin?
En minäkään ole niistä kiinnostumut. - kokemuksesta tiedän. etä itsekin pääsen todennäköisesti vähemmäkkä kuin kertomalla rehellsiesti kokemattomuudestani, jos tai kun joku majhd. vielä kysyy asiasta. Onneksi moni on ottanut asian ihan mutkitta ja ilman nikottelua -atai ainakin peittäneet hämmstyksensä hyvin, Jotkut ovat ehkä vähän nolostuneita ja yllättyneet vastauksesta. - Mutta olen saanut myös hämmentäneita ja hyvinkin piikikkäitä vastauksia. - Totta on, että jos kohtaisin yhtä kokemattoman kuin mitä itse olen, niin varmasti yllättyisin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin kuin sinkkuajan hurjasteluista vai parisuhteessa koetuista hurjasteluista?
Sillä ei ole minulle mitään väliä kummasta on kyse, en halua kuulla mistään. ap
Joskus siitä on hyötyä että tietää, voi säästyä monelta ikävältä asialta.
Vierailija kirjoitti:
En ole mäkään kysellyt miehen entisistä vaikka naimisissa ollaan. Miksi pitäisi?
No en tietenkään ole kysellyt, mutta ärsyttää kun kysymättä aletaan kertomaan vaikka olen aiemmin sanonut etten halua tietää. Kun katsotaan vaikka jotain ohjelmaa yhdessä ja siinä tulee jotain seksijuttuja niin toinen suorastaan kihisee innosta päästä kertomaan niistä omista hommistaan. En ymmärrä mikä pakkomielle se oikein on.
Pillua ihanaa nuolla, mehut poskilla
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehestä jos kysyin asiaa naiselta se tekisi minusta moukan. - Mutta jostain syystä jotkyt naiset ovat halunneet tietää minun seksikumppaneiden määrän. Osalle "kokemattomuuteni" on ollut niin kova paikka ja vaikea niellä, että se on käynyt syyksi päättää orastava suhde siihen. Tai no nainen halusi kyllä ensin kertoa, ettei halua itsestään kulissia tai sellaista, jolle pitäiisi opettaa kaikki alusta,..
Kaverini tyttärellä joka siis jo 16v todella hyvä perse aina alkaa panettaa kun näen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään ole kysellyt, mutta ärsyttää kun kysymättä aletaan kertomaan vaikka olen aiemmin sanonut etten halua tietää. Kun katsotaan vaikka jotain ohjelmaa yhdessä ja siinä tulee jotain seksijuttuja niin toinen suorastaan kihisee innosta päästä kertomaan niistä omista hommistaan. En ymmärrä mikä pakkomielle se oikein on.
Se on heikkoitsetuntoisen, henkisesti täysin epäkypsän ihmisen yritys tehdä sinusta epävarma ja mustasukkainen.
Itse katson muiden seksihurjastelua netissä ja vetelen samalla käteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson muiden seksihurjastelua netissä ja vetelen samalla käteen.
Vetelen parhaillaan odottaessani APlta jotain esimerkkitarinaa.
Kerran sain niin hyvän suihinoton (olin myös puutteessa) että lasti lähti melko napakasti ja puolet tuli ulos tytön sieraimista.
Olen ollut mieheni kanssa kauan ja minulla ei ole mitään tietoa hänen seksijutuistaan aikaa ennen minua. En ole kysellyt. Mies kysyi silloin aikoinaan yhden kysymyksen minun jutuistani ja sen jälkeen asia ei ole tullut puheeksi ja ei tulekaan enää.
En jaksaisi kuunnella yhdenkään miehen elvistelyjä asiasta, ne jutut eivät vain jaksa kiinnostaa ja ilmoittaisin sen heti selkeästi. Jos jutut jatkuisivat, niin mies huomaisi puhuvansa yksinään, koska minä haihtuisin paikalta.
Ai niin kuin sinkkuajan hurjasteluista vai parisuhteessa koetuista hurjasteluista?