Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla nuorempi mies? Minkä ikäisinä tapasitte ja miten ikäero vaikutti?

Vierailija
01.01.2007 |

Nyt ei puhuta vuoden tai kaksi ikäerosta vaan isommasta.

Minulla 4vuotta nuorempi mies ja vaikka " mies" tuntuukin hyvältä kaikin puolin niin silti epäröin tulevaa hänen kanssaan..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme kun itse olin 28,5v ja mies just täyttänyt 25v.

Hyvin on mennyt. Ensin seurusteltiin ja sitten mentiin naimisiin ja lapsikin on ja sen sellaista. Ei sitä ikäeroa huomaa kuin joskus kun miehellä on " poikien leikit" (pelikonsolit yms.) mutta niitä riittää vanhemmillakin miehillä.

Vierailija
2/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu jo 13 vuotta, lapsia on 3, eikä se ikäero ainakaan vielä ole alkanut vaivaamaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että mies on välillä ihan kypsän tuntuinen, mutta välillä sitten pilkistää esiin se kokematon pikkupoika joka ei tunnu olevan kypsä mihinkään. Rakkautta ei suhteesta puutu, mutta mies on liian kiinni vielä esim. äidissään. Vasta muuttanut kotoaan pois jne. Nyt oltiin 4päivää yhdessä ja miehen piti päästä kotiinsä koska hänellä oli ikvä omia piirejään ja äitiään.. Mitä tästä pitäis ajatella?? huah!

Vierailija
4/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhdessä ollaan oltu jo 13 vuotta, lapsia on 3, eikä se ikäero ainakaan vielä ole alkanut vaivaamaan =)

Vierailija
5/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En usko! Että 13-vuotias on seurustellut 8-vuotiaan kanssa

Vierailija:

Vierailija
6/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko noista konsoleista yms. sanoa; kaikella kunnioituksella näille miehille, itse en koskaan tuntisi olevani Nainen miehen kanssa, joka istuu " rattinsa" kanssa illat pitkät...ei ei ei. Siis ymmärrän kyllä, että harrastuksena se on otettava, mutta omalle tielleni ei ole koskaan tullut vastaan miestä, jota olisi pelikonsolit ja muut pikkupoikien pelit kiinnostaneet. Kai sellaiset miehet (pojat) kiertävät ehkä tietynlaiset naiset kaukaa...

Tavallaan harrastus se on siinä missä muutkin harrastukset, mutta itse vaan en kykenisi kunnioittamaan miestä Miehenä, jos hän on ns. ratti kädessä, muutenkin sellaiset miehet jotenkin vaan hehkuvat epämiehekkyyttä.

Hyvin on mennyt. Ensin seurusteltiin ja sitten mentiin naimisiin ja lapsikin on ja sen sellaista. Ei sitä ikäeroa huomaa kuin joskus kun miehellä on " poikien leikit" (pelikonsolit yms.) mutta niitä riittää vanhemmillakin miehillä.

[/quote]

Vierailija
7/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai sellaiset miehet (pojat) kiertävät ehkä tietynlaiset naiset kaukaa...

Tavallaan harrastus se on siinä missä muutkin harrastukset, mutta itse vaan en kykenisi kunnioittamaan miestä Miehenä

Kai ne kiertää sitten ;) Kyllä minä ainakin tunnen olevani Nainen ja kunnioitan miestäni Miehenä. Mun mielestä hassu kommentti. Joskus vaan tuntuu, että pelit vie paljon aikaa, toisaalta taas kun lapsikin on poika niin onpahan niillä jotain yhteistä eikä meitä lapsi jujuta näiden netti/peli-ikärajojen ym. kanssa (kuten kaverilla katsottiin että 10-vuotias pelaa K18-peliä ja vanhemmat ei edes tiedä millainen peli on kyseessä!).

t. 3, jonka mies pelaa PC:llä ja konsoleilla

Vierailija
8/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin näin kun että mies viettäisi vapaa-aikansa pubissa, jota taas ne pelaamattomat miehet harrastaa ainakin meidän tuttavapiirissä. Kotona näkyy joskus ja jouluna.

Vierailija
9/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heistä on varmaan seuraa toisilleen ja olen kai itse vaan niin voimakas jotenkin, että tuntuisi, että tuo mieheni olisi lähes " nyrkillä tapettava" , jos istuisi pelaamassa, olen vähän outo tämän suhteen. Myönnän kyllä, että periaatteessahan se ei tietenkään ole mikään miehen mitta, siis pelaa mies tai ei. Joku asenneongelma kai minulla...

Kai ne kiertää sitten ;) Kyllä minä ainakin tunnen olevani Nainen ja kunnioitan miestäni Miehenä. Mun mielestä hassu kommentti. Joskus vaan tuntuu, että pelit vie paljon aikaa, toisaalta taas kun lapsikin on poika niin onpahan niillä jotain yhteistä eikä meitä lapsi jujuta näiden netti/peli-ikärajojen ym. kanssa (kuten kaverilla katsottiin että 10-vuotias pelaa K18-peliä ja vanhemmat ei edes tiedä millainen peli on kyseessä!).

t. 3, jonka mies pelaa PC:llä ja konsoleilla

[/quote]

Vierailija
10/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään pelaa isä eikä poika mitään ko. pelejä vaan shakkia... Kuvitelma miehestä rakastajana, joka tärkeänä istuisi joidenkin pc-pelien tai playstationien äärellä, on jotenkin surkuhupaisa. Mutta ei kuulu tämän ketjun aiheeseen.

Vierailija
11/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meilläkään pelaa isä eikä poika mitään ko. pelejä vaan shakkia... Kuvitelma miehestä rakastajana, joka tärkeänä istuisi joidenkin pc-pelien tai playstationien äärellä, on jotenkin surkuhupaisa. Mutta ei kuulu tämän ketjun aiheeseen.

Olet oikeassa, saatan kuulua johonkin muuhun yhteiskuntaluokkaan - ja minunkin mieheni pelaa shakkia :-), miten sattuikaan.

Vierailija
12/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet oikeassa, saatan kuulua johonkin muuhun yhteiskuntaluokkaan - ja minunkin mieheni pelaa shakkia :-), miten sattuikaan.

Vierailija
13/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 25v kun tavattiin..

btw, mun mies pelaa pleikkaria JA shakkia ;)

Vierailija
14/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 v ikäeroa, 10 v oltu yhdessä.

Vierailija
15/15 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin, kun minä olin 29 vuotta ja mies 22 vuotta. Epäröin aluksi ikäeroamme, mutta se ei ole vaikuttanut mitenkään negatiivisesti elämäämme. Meillä on nyt kolme lasta, omakotitalo, molemmilla vakituiset työpaikat ja naimisissa olemme olleet kuusi vuotta.

Miehellä on Play Station 2 ja tietokoneessakin paljon pelejä, mutta eipä tuo minua häiritse. Itse ostin hänelle Pleikkarin syntymäpäivälahjaksi, kun tiesin hänen haaveilevan siitä, ja olen itsekin joskus pelannut joitain pelejä. Miehellä on kaksi akateemista loppututkintoa ja osaa pelata myös shakkia. Itselläni on vain yksi akat. loppututkinto ja lempipelini on Tetris enkä osaa shakkiakaan pelata :)