Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muilla sitä ongelmaa, ettei yletä kauppojen ylähyllyille

Vierailija
13.11.2023 |

Jos tuote on siellä ylähyllyn takaosassa, niin on monesti pakko jättää ostamatta. Tätä on käynyt nykyään yhä useammin. Olen ihan normaalimittainen nainen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt (en kuitenkaan lyhytkasvuinen). Ikinä ole ylettänyt ylähyllyn takaosaan, harvemmin edes jo siellä ylähyllyllä on rivin eka paketti otettu, niin seuraavaan edes.

Lainaan pitkiä ihmisiä, teinipojat naama punaisena kohteliaasti kaivaa mulle nuudelit hyllyltä. Prismassa ja Tokmannilla vaatteita on laitettu niin korkealle, etten ymmärrä, kuinka niitä kukaan ylettää ottamaan edes norsujakkaralla.

Vierailija
2/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ongelma! Henkilökuntaa ei löydy auttamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti yletyn aika hyvin tällaisena "miehen mittaisena" naisena, mutta jos ne purkit on ihan siellä hyllyn takalaidalla eikä lähistöllä näy hyllyvälijakkaraa, mitä voisi käyttää, niin odottelen josko joku kotipallonpelaajan mitoilla varustettu henkilö eksyisi iskuetäisyydelle ja sopivalla hetkellä pyydän pahaa-aavistamattoman tyypin kaivamaan sen purkin sieltä mulle.

Vierailija
4/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan norsujakkaran jos sellainen löytyy, pyydän pidempiä apuun. Kyllä joskus jää hyllyyn kun ei aina viitsi ihmisiä pyydellä. 

Vierailija
5/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on pahimmasta päästä. Vaatteet ovat niin korkealla, että en ylety niitä ottamaan. Jäävät siis sinne yläorrelle. Olen joskus laittanut asiasta Prismaan palautetta ja pyytänyt laittamaan sellaiset koukkupäiset "kepit", joilla voisi ylätangolta ottaa hengarivaatteita alas. Ei mitään tapahtunut. Toinen asia on se, että Prismassa ei ole liikkeen tiloissa peilejä, siis esim takkiosastolla, aina pitää lähteä sovituskoppia etsimään.

Vierailija
6/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt sen pyöreen 'jakkaran'. Niin minä ainakin aina teen. Tai jos sellaista ei ole missään, kysyt apua joltain pidemmältä ihmiseltä. Mä jouduin muuten kerran käyttämään sitä jakkaraa myös isolla pakastealtaalla, kun tavara oli altaan perällä pohjalla ja laarit leveät. Mä olen siis 157 senttinen sintti.

7/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. 162cm.

Vierailija
8/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lähimarketissani on käytävillä jakkaroita, joilla kyllä ylettyy.

Vierailija
9/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipituinen,mutta häiritsee kun tuotteet katonrajassa. Jotkut hyllytavaratkin siellä niin takana,ettei saa otettua. Usein jää sellainen ostamatta,kun ei jaksa etsiä jakkaraa. Näyttää nololta kiipeillä kaupassa. Pudottaa vielä jotain arvokasta,kun toppatakki päällä kiipeilee.

Vierailija
10/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobbiteilla tuota esiintyy. 

Vierailija
11/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Olen normaalimittainen nainen, 173 cm.

Vierailija
12/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkarat on ahkerassa käytössä, mutta usein on käynyt mielessä että kun vielä vähän ikää karttuu ja polvi reistailee tai tasapaino huononee niin en uskalla enää nousta sille.

Vierailija
13/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Olen 160 cm nainen, ja jos jokin on liian perällä ja ei ole sitä jakkaraa, niin sitten jätän sen tuotteen ostamatta. 

Vierailija
14/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin kerran alle 150cm naista kun hän yritti toisella tuotteella ottaa ylähyllystä tavaraa.

Vierailija
15/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän kaupan vakuutus korvaa jos asiakas putoaa siltä jakkaralta .?

Vierailija
16/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on pahimmasta päästä. Vaatteet ovat niin korkealla, että en ylety niitä ottamaan. Jäävät siis sinne yläorrelle. Olen joskus laittanut asiasta Prismaan palautetta ja pyytänyt laittamaan sellaiset koukkupäiset "kepit", joilla voisi ylätangolta ottaa hengarivaatteita alas. Ei mitään tapahtunut. Toinen asia on se, että Prismassa ei ole liikkeen tiloissa peilejä, siis esim takkiosastolla, aina pitää lähteä sovituskoppia etsimään.

Nuo ylärekit on kyllä pahoja eikä marketeissa ole aina niitä keppejä. Mä käytän joskus henkaria apuna. Otan siis tyhjän henkarin, jos sellainen löytyy tai sitten lainaan hetkeksi jostain vaatteesta ja kurkotan sillä. 

Vierailija
17/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 151cm. Onneksi yleensä löydän sellaisen pienen pyöreän jakkaran jolla oon ylettänyt tarvitsemiini kamoihin ja joskus oon kysynyt apua pidemmältä. Käytän myös kättä pidempää apuna (yleensä kurkkua) millä tönäisen tavaran hyllystä käteeni, kunhan ei ole helposti rikki menevää.

Mutta itseäni ärsyttää ne syvät pakastealtaat johon pitää melkein sukeltaa että saa pakastemarjapussin sieltä pohjalta.

Vierailija
18/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normimittainen mies, silti on välillä vaikeuksia markettien ylimpien hyllyjen tavaroiden ronkkiminen. Ja usein on vieläpä laitettu juomapakkauksia maksimikorkeudelle. Jollain lyhyemmällä ihmisellä ne varmaan romahtavat päähän jos niitä koukkii.

En ymmärrä kyllä tätä.

Vierailija
19/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mä yksinkertaisesti jätän sen tuotteen sinne ellen ylety, ostan sitten seuraavalla kerralla jostain muualta. 

Keskiverto 167 cm.

Vierailija
20/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja koskaan en ole joutunut pyytämään apua kaupassa siksi etten yllä. Hämmentävää kuulla että joku joutuu useinkin. Olen pitänyt itseäni lyhyenä. Vai ostankohan vai aina tuotteita jotka on nenän korkeudella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan